Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp Kamma - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 22 aug 08, 22:21

Det kan umulig være sunt å la han spille med en alvorlig skade, det er noe alvorlig galt om man mister synet på et øye. Han har vel en kraftig hjernerystelse. Spillers helse går forran laget

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 aug 08, 22:54

Tror ikke det har så utrolig mye å si om de spiller eller ikke. De har tross alt ikke hatt utrolig mye treningstid med laget, og samhandlingen kan vel umulig bli perfekt etter en trening eller to.

Det at Erlandsen sier at det ikke er noe problem at Ringberg spiller med syn på ett øye sier jo litt om han og Ham Kam. Det er en hodeskade, og de skal alltid taes alvorlig, spesielt når man har mistet synet på det ene øye. Svin!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 aug 08, 02:34

Det kan da umuig bli værre enn å ha Tegan der framme....

Syns at Erlandsen gambler med helsa til Ringberg her. Rart at klubblegen gir klarsignal....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


iatros

Bedriftsspiller

Ble medlem: 23 feb 08
Innlegg: 6

Lagt til: 23 aug 08, 08:13

Ingen Debut mot Ham-Kam

FFK-ledelsen møtte veggen, da de i går jobbet utrettelig for å få Dominic Adiyiah (18) og Everton Santos da Costa (22) spilleklare. Det blir derfor ikke noe nytt spisspar som løper ut på Briskeby for å møte Ham-Kam i morgen.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 aug 08, 09:09

I går kveld: Får svaret søndag formiddag.

Tidlig lørdag morgen: Ingen debut mot HamKam

 

 

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 aug 08, 09:37

Vel, da får vi håpe at Trulsen og Barsom starter på topp...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 23 aug 08, 12:38

De prøver vel fortsatt å gjøre de klare, ellers ville vel FFK sagt noe. Får håpe vi får iallefall en av de klare p søndag, helst begge to.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 aug 08, 13:06

Opprinnelig postet av Dokka
De prøver vel fortsatt å gjøre de klare, ellers ville vel FFK sagt noe. Får håpe vi får iallefall en av de klare p søndag, helst begge to.

99% sikkert at spillerne ikke blir klare... :(

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 aug 08, 13:18

Mulig at ting skal gå så tregt! Disse hengerumpene med de papirene, må da kunne gå litt i seg selv, og se at det kan gå utover FFK`s medalje/gullsjanser!!Yell Êverton ble vel klar onsdag, og ankom torsdag så ufattelig at han ikke er klar! Norge i svart og hvit...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 aug 08, 13:22

Er utrolig mange instanser da, og de jobber ikke akkurat kjapt i helgene. Husk at en av disse distansene ikke akkurat har noen hovedprioritet på fotballspillere (UDI). I tillegg skal papirmølla hos NFF rulle, OG hos de respektive forbundene (Brasil og Ghana). Mye som skal klaffe på kort tid. Det er ikke som å handle en nordmann, da hadde man sluppet 2 av 3 instanser.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 aug 08, 17:22

Tror uansett det er greit at disse gutta får trent noen dager til med laget og slipper å debutere døgnville (brasilianeren) og forvirrede i slåssfotballkamp på Hamar.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 18:19

Opprinnelig postet av Kent

Tror uansett det er greit at disse gutta får trent noen dager til med laget og slipper å debutere døgnville (brasilianeren) og forvirrede i slåssfotballkamp på Hamar.

 

Helt enig. Akkurat som jeg sa tidligere, tror ikke de hadde utgjort noen stor forskjell. Dominic kunne kanskje hatt et avjgørende innhopp, men det skal mye til.


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 aug 08, 02:25

Bombastisk som jeg er vil jeg si at han fra Ghana GARANTERT vil gjøre det bedre mot kamma enn hva Tegström vil. Tegström er desverre ikke i nærheten av noen som helst form for form, desverre. Som fotballspiller og person vil han nok ha godt av et bytte av klub. En ny start.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 10:57

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Bombastisk som jeg er vil jeg si at han fra Ghana GARANTERT vil gjøre det bedre mot kamma enn hva Tegström vil. Tegström er desverre ikke i nærheten av noen som helst form for form, desverre. Som fotballspiller og person vil han nok ha godt av et bytte av klub. En ny start.

Nå skal jo ingen av de spille, så da er de like gode i denne kampen.

Raymond som spiss sammen med Trulsen? Cool


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 24 aug 08, 11:04

For dem som ikke har fått det meg seg, så pådro Tegan seg en strekk på gårsdagens trening. Det er derfor mye som tyder på Trulsen fra start i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 11:09

Opprinnelig postet av Rey

For dem som ikke har fått det meg seg, så pådro Tegan seg en strekk på gårsdagens trening. Det er derfor mye som tyder på Trulsen fra start i dag.

Med Raymond som spissmakker?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 aug 08, 12:15

Hvorfot trur ffksupporter.net at Runar skal stå i mål?? Trudde det var duktet for Ørlund i denna kampen jeg, og det håper jeg også..

Ellers blir det bra med Trulsen og Barsom på topp! Men er litt skeptisk til midtbanen.. Thomassen bør være selvskreven idag, med sin løpskapasitet..

Tips: Uavgjort..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 aug 08, 12:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvorfot trur ffksupporter.net at Runar skal stå i mål?? Trudde det var duktet for Ørlund i denna kampen jeg, og det håper jeg også..

Mulig vi får en debut av Daniel Örlund. Vi får se om han er klar eller ikke. Jeg er av den oppfatning av Runar har gjort en god jobb så langt og at det egentlig ikke er noen grunn til å bytte. Men kampen mot Kamma vil bestå av litt mer luftdueller og da vil Daniel ha noen centimetre ekstra som kan være greit å ha. Klokka 18:00 får vi vite det. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 aug 08, 12:29

Mener det er blitt sagt at Ørlund skal stå, og da er jo det mest sannsynligWink

Men som du sier, vi får se klokka 18.00 eller kanskje til og med en time før...



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340