Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp Kamma - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 aug 08, 17:22

Tror uansett det er greit at disse gutta får trent noen dager til med laget og slipper å debutere døgnville (brasilianeren) og forvirrede i slåssfotballkamp på Hamar.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 18:19

Opprinnelig postet av Kent

Tror uansett det er greit at disse gutta får trent noen dager til med laget og slipper å debutere døgnville (brasilianeren) og forvirrede i slåssfotballkamp på Hamar.

 

Helt enig. Akkurat som jeg sa tidligere, tror ikke de hadde utgjort noen stor forskjell. Dominic kunne kanskje hatt et avjgørende innhopp, men det skal mye til.


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 aug 08, 02:25

Bombastisk som jeg er vil jeg si at han fra Ghana GARANTERT vil gjøre det bedre mot kamma enn hva Tegström vil. Tegström er desverre ikke i nærheten av noen som helst form for form, desverre. Som fotballspiller og person vil han nok ha godt av et bytte av klub. En ny start.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 aug 08, 04:03

Jeg er fullt klar over at det er mye papirarbeid, og div folk skal ha sitt navn på div ting.. Men de bruker vel ikke brevduer?? Vi lever i 2008 så man kan fint bruke de fine teknologiske duppedittene til å framskynde slike ting!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 10:57

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Bombastisk som jeg er vil jeg si at han fra Ghana GARANTERT vil gjøre det bedre mot kamma enn hva Tegström vil. Tegström er desverre ikke i nærheten av noen som helst form for form, desverre. Som fotballspiller og person vil han nok ha godt av et bytte av klub. En ny start.

Nå skal jo ingen av de spille, så da er de like gode i denne kampen.

Raymond som spiss sammen med Trulsen? Cool


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 24 aug 08, 11:04

For dem som ikke har fått det meg seg, så pådro Tegan seg en strekk på gårsdagens trening. Det er derfor mye som tyder på Trulsen fra start i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 11:09

Opprinnelig postet av Rey

For dem som ikke har fått det meg seg, så pådro Tegan seg en strekk på gårsdagens trening. Det er derfor mye som tyder på Trulsen fra start i dag.

Med Raymond som spissmakker?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 aug 08, 12:15

Hvorfot trur ffksupporter.net at Runar skal stå i mål?? Trudde det var duktet for Ørlund i denna kampen jeg, og det håper jeg også..

Ellers blir det bra med Trulsen og Barsom på topp! Men er litt skeptisk til midtbanen.. Thomassen bør være selvskreven idag, med sin løpskapasitet..

Tips: Uavgjort..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 aug 08, 12:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvorfot trur ffksupporter.net at Runar skal stå i mål?? Trudde det var duktet for Ørlund i denna kampen jeg, og det håper jeg også..

Mulig vi får en debut av Daniel Örlund. Vi får se om han er klar eller ikke. Jeg er av den oppfatning av Runar har gjort en god jobb så langt og at det egentlig ikke er noen grunn til å bytte. Men kampen mot Kamma vil bestå av litt mer luftdueller og da vil Daniel ha noen centimetre ekstra som kan være greit å ha. Klokka 18:00 får vi vite det. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 aug 08, 12:29

Mener det er blitt sagt at Ørlund skal stå, og da er jo det mest sannsynligWink

Men som du sier, vi får se klokka 18.00 eller kanskje til og med en time før...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 08, 13:08

Ganske sikker på at Örlund står denne kampen med tanke på at Runar ikke gjorde en spesielt god innsats mot lange-baller-laget Odd, og nå møter vi lange-baller-laget Hamkam.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 24 aug 08, 13:44
Endret: 24 aug 08, 13:45
Endret av: Stoni

Ser på Fredrikstadfk.no at de to nye IKKE blir spilleklare. Synd for da har vi vel ett spissproblem i kveld!?!!

Ser også at de trener med nr. 10 og 11. Blir det deres nr.??

10 - ledig etter Tarik

11 - Drakta til West. West løst fra kontrakt?

 

Tipper dette bilr laget:

               Örlund

Ophaug - Rajo - Totte- Wallace

Thomassen/Koaudio - Ramberg - Gashi - Kvisvik

                 Trulsen - Barsom


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 08, 13:48
Endret: 24 aug 08, 13:55
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Stoni
11 - Drakta til West. West løst fra kontrakt?

Han blir i hvert fall ikke meldt opp til høstsesongen, så da får han jo problemer med arbeids- og oppholdstillatelse når denne eventuelt skal fornyes. Dersom det er i løpet av høsten, så må han jo drive med noe annet for å oppnå fornyelse, da han ikke lenger fyller UDI/NFFs krav når han ikke er i 25-mannstroppen.

Når det er sagt, så har han jo norsk samboer (gift?), så dette går nok i orden på et vis.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 aug 08, 13:54
Endret: 24 aug 08, 14:20
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Stoni

Ser på Fredrikstadfk.no at de to nye IKKE blir spilleklare. Synd for da har vi vel ett spissproblem i kveld!?!!

Ser også at de trener med nr. 10 og 11. Blir det deres nr.??

10 - ledig etter Tarik

11 - Drakta til West. West løst fra kontrakt?

 

Tipper dette bilr laget:

Örlund

Ophaug - Rajo - Totte- Wallace

Thomassen/Koaudio - Ramberg - Gashi - Kvisvik

ser at mange setter opp thomassen på høyre siden. å da lurer jeg på hvorfor. hvis thomassen kommer inn, så er det på venstre. da kan du heller sette opp kvisvik på høyre. han har jo faktisk spilt litt der.

Trulsen - Barsom


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 aug 08, 14:22

Trulsen fra start mot HamKam?

Santos da Costa og Dominic Adiyiah blir ikke spilleklare til kveldens kamp mot HamKam. Noe som trolig betyr at Michael Trulsen som danner spisspar med Abgar Barsom.

http://www.demokraten.no/ffk/article3738619.ece


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 24 aug 08, 14:44

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Stoni
11 - Drakta til West. West løst fra kontrakt?

Han blir i hvert fall ikke meldt opp til høstsesongen, så da får han jo problemer med arbeids- og oppholdstillatelse når denne eventuelt skal fornyes. Dersom det er i løpet av høsten, så må han jo drive med noe annet for å oppnå fornyelse, da han ikke lenger fyller UDI/NFFs krav når han ikke er i 25-mannstroppen.

Når det er sagt, så har han jo norsk samboer (gift?), så dette går nok i orden på et vis.

 

Han skal vel legge opp etter sesongen,!?! Kanskje derfor han nå "mister" drakta si. Er vel også milevis fra startoppstillinga.

 

Er Tegstrøm uaktuell idag pga. strekkskaden?

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 08, 14:47

Opprinnelig postet av Stoni
Er Tegstrøm uaktuell idag pga. strekkskaden?

Ja, og Raio er syk, så vi stiller med et meget redusert mannskap i dag, samt at en viss unggutt debuterer fra start.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 aug 08, 14:49

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Stoni
Er Tegstrøm uaktuell idag pga. strekkskaden?

Ja, og Raio er syk, så vi stiller med et meget redusert mannskap i dag, samt at en viss unggutt debuterer fra start.

sammen med en tibaketrukket ringrev...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 aug 08, 14:53

Er veldig bekymret foran denne kampen. Borte mot Ham-Kam er det spesielt krise å mangle både duellsterke Piiroja og Wehrman!

Vi mangler nå faktisk hele 5 av 7 spillere fra sentrallinjen som dominerte for oss i vårsesongen: Lasse Staw, Raio Piiroja, Kasey Wehrman, Tarik Elyounoussi, Gardar Johannsson. Disse fem har antakelig vært våre beste/viktigste spillere hittil i sesongen. Alle er ute. Det er klart laget preges sterkt av det.

Får bare håpe at ungdommelig pågangsmot og innsatsvilje fra Thomassen og Trulsen veier opp, samt at Örlund gjør en praktkamp i sin debut, og Kvisvik gjør en kanonkamp i uvant posisjon som midtspiss....

 

 


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 24 aug 08, 14:54

Opprinnelig postet av Holters

 

 Raio er syk, så vi stiller med et meget redusert mannskap i dag, samt at en viss unggutt debuterer fra start.

 

Ja,ja. Ikke det verste stedet å ha sykdom på. Blir PAC - Totte- Ophaug - Wallace da.

Vi bør slå Ham Kam uansett!!

 

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3