Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp Kamma - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 18 aug 08, 10:51

Men i tillegg drev Ringberg og sparket osv på ting etter han gikk av, så har vell noe med det å gjøre også?

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 08, 11:36

Etter det radio fredrikstad sa var det ett billig gult nr 2 så nei han for en kamp

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 08, 11:56

Jeg syns det var et helt greit gult kort nr.2 , men la oss håpe du har rett....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 18 aug 08, 11:56

Jeg tror han får to kamper. Det andre gule kortet var ikke det verste jeg har sett, men måten han demonstrerte på da han gikk av banen får konsekvenser.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 12:22

Opprinnelig postet av michael collins

Jeg tror han får to kamper. Det andre gule kortet var ikke det verste jeg har sett, men måten han demonstrerte på da han gikk av banen får konsekvenser.

Tror du eller håper du? Cool Bra vi har kamma og ålesund ihvertfall, ikke de verste lagene å møte uten Wehrman. Men er allikevel skeptisk.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 aug 08, 13:00

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg syns det var et helt greit gult kort nr.2 , men la oss håpe du har rett....

    Han sier jo at han spiller med en skade Wink,  da er det jo greit å hvile seg litt.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:13

Kunne trengt Kasey på Hamar.. Men vi får heller la Ramberg ta seg av duellene på midten...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 aug 08, 14:29

Opprinnelig postet av michael collins

Jeg tror han får to kamper. Det andre gule kortet var ikke det verste jeg har sett, men måten han demonstrerte på da han gikk av banen får konsekvenser.

Måten dommeren velger å overse episoden med Barsom og Svindal Larsen, hvor sistnevnte skulle vært vist ut, gjør at man forstår når Wehrman protester på et kort som dommeren sier han får for å kjefte på han. Noe forøvrig Svindal Larsen gjorde i løpet av hele kampen uten å få så mye som en liten reprimande. Jævla Svin...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 15:07

Ken Henry Johnsen er satt opp som dommer. Hvem faen er det? aldri hørt om fyrenSurprised

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 15:20

Litt ung dommer. Etter min mening, ikke så veldig bra. Men det avhenger vel for det meste fra kamp til kamp. :)

Håper på: Örlund/Runar- Ophaug, Piiroja, Gerrbrand, Perreira- Kvisvik, Gashi, Ramberg, Thomassen- Trulsen, Barsom.  Ved evt. kjøp av ny spiss som er god nok, går han inn på laget til fordel for Trulsen. Gardar spiller hvis han er frisk, og da går Barsom ned på høyre, Kvisvik på venstre og Thomassen på benken.

Egentlig ville jeg sett Barsom på midtbanen, men tror at han passer best med Kasey. Ramberg passer vel bedre med Gashi enn hva Barsom gjør..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 08, 15:23

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kunne trengt Kasey på Hamar.. Men vi får heller la Ramberg ta seg av duellene på midten...

Sist vi spilte mot Kamma var det ingen dueller på midten. Det var bare en endeløs lemping av høye baller (og seige dødballer) ...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 aug 08, 21:33

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kunne trengt Kasey på Hamar.. Men vi får heller la Ramberg ta seg av duellene på midten...

Sist vi spilte mot Kamma var det ingen dueller på midten. Det var bare en endeløs lemping av høye baller (og seige dødballer) ...

Nå begynner matta å bli bra på Hamar, så da regner jeg med at den beste måten å slå Ham-kam på er å spille balle raskt på bakken.

Videre tror jeg at det er viktig å presse den bakre firer og deres lave midtbane sånn at oppspilla kommer i panikk, og ikke med presisjon...

Masse gode innlegg i vår boks kan bli skjebnesvangert.


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 18 aug 08, 22:11

Tipper Daniel Örlund blir foretrukket framfor Tommy Runar i denne kampen..

Runar har jo en tydelig svaket i feltarbeidet, mens Örlund er stor, sterk og virker trygg..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 aug 08, 07:49

Det trur jeg også, og det håper jeg. Selv om Runar ikke har gjort noen tabber, så er han ikke akuratt sikker i feltet..


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 aug 08, 13:31

Er det noe pes å kjøpe billetter i Hamar? dersom jeg overlever utdrikkingslaget med rafting i sjoa, kommer jeg rett fra GudbrandsdalenCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 aug 08, 13:38

Dropper du gjenforening med videregående altså?

Jeg var der oppe og så Ham/Kam-VIF for et par uker siden. Ikke noe stress å kjøpe billetter i porten.

Det har for øvrig blitt veldig fint på Briskeby. De to nye tribunene, bl.a. der bortesupporterne står, er veldig bra.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 aug 08, 13:43

hva i alle dager gjør man på hamkam-vif kamp? Og vgs gjenforening? H æ? Hvilket kull er det snakk om? (dropper det uansett da. hehe)

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 aug 08, 13:48

Titter på fotball. Jeg har sendt deg en PM på de andre greiene.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 19 aug 08, 19:20

Opprinnelig postet av ffkmufc

Det trur jeg også, og det håper jeg. Selv om Runar ikke har gjort noen tabber, så er han ikke akuratt sikker i feltet..

Tror han har bokset sin siste ball i ffk trøya...

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 08, 22:27

- Jeg er klar til kamp

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24