Husk meg
Brukernavn
Passord

Pønk

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 08, 19:12

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Til og med singnert "blast off" 7" !!! Hehe... 

Jeg har óg en signert "Blast off", men det er bare coveret igjen...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 19 aug 08, 19:18

Slet du den ut ?!

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 08, 20:03

Hehe, nei... Den forsvant vel i fylla en gang. Cool

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 aug 08, 20:18

Dropkick og green day!! Cool

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 aug 08, 09:09

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Til Magnum... Husker jeg så Basement Brats første gang i 90' eller no sånt, har alt dere ga ut tror jeg... Til og med singnert "blast off" 7" !!! Hehe...

Håper ikke det var '90, for vi sugde vel i grunn store bananer på de par opptredenene vi hadde etter at vi først starta i oktober samme år. He he... Fra høsten '93 og utover kan vi preke! Håper ikke du gikk glipp av gjenforeninga i fjor. Cool

"Blast-Off"-skiva må du ta godt vare på! Den finnes vel ikke å oppdrive noe som helst sted lenger. Hvor fikk du den signert?

(Hvis noen har tenkt seg til Halden i morra, så spiller Deluxe 66 som åpningsband (sannsynligvis) på Krocketfestivalens ungdomsdag. Det skulle egentlig foregå på Skolestadion, men har pga. værmeldingene blitt flytta innendørs til Rockehuset (i et tilfluktsrom inne i fjellet like ved Halden stadion). Femti spenn, så vidt jeg husker. Dårlig med ølservering, dog. Wink).

P.S. Tviler nesten på at du har alt vi ga ut - det har jeg nesten ikke sjøl engang. Jeg måtte sjøl bestille meg den siste utgivelsen jeg var med på fra Amazon Marketplace for et par år sida for å få tak i den. Jævla 1+2 Records...

---------------------------

Hater hat!


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 20 aug 08, 18:23

Har ihvertfall Screaming apple utgivelsene, Sneakers 7"ene, og blast off var vel på thats entertainment ?

Fikk signert sjiva etter en gig på st.croix tror jeg . Hvem gig husker jeg ikke... Så dere flere ganger der , husker du den med Kwyet kings og Yum Yums... Legendarisk !

Jeg gikk på skole i moss første gangen jeg så dere, så det må ha vært i 1991-92 ?

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 aug 08, 10:56

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Har ihvertfall Screaming apple utgivelsene, Sneakers 7"ene, og blast off var vel på thats entertainment ?

Stemmer, det. "The Bratbeat" (CD-utgaven) var også (formelt sett) på That's Entertainment (LPen var på Screaming Apple). Du kan jo sjekke her om du mangler noe viktig (inneholder dog ikke utgivelser uten meg Wink ).

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Fikk signert sjiva etter en gig på st.croix tror jeg . Hvem gig husker jeg ikke... Så dere flere ganger der , husker du den med Kwyet kings og Yum Yums... Legendarisk !

Spilte vi på St. Croix med Kwyet Kings og Yum Yums? Jeg mente vi spilte i Oslo, Moss og Halden (pluss Köln og Kortrijk). Mulig vi dytta Fredrikstad inn der også. Festlig liten mini-turné uansett, det der! Den mest legendariske konserten var vel i Köln da Arne Thelin fikk et ublidt møte med en "fan"... takvifte. Han sang vel et par låter til før ambulansen dukka opp (og brukte den blodige genseren sin på scena i Belgia etterpå).

Ah... memories! Kiss

(Edit: Fant en anmeldelse fra Demokraten om BB/KK/YY-konsert på St. Croix i '94, gitt! "...sørget for en stemning som knapt kan la seg beskrive med ord". LOL!)

---------------------------

Hater hat!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 22 aug 08, 23:53

Beklager at jeg bare svarer en tilfeldig....Smile

Men det gleder meg å se at det finnes faktisk en god del flere fans enn meg her på forumet. Det beviser at pønken lever i beste velgående, og jeg gleder meg til å se flere av konsertene nevnt i denne tråden.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24