Husk meg
Brukernavn
Passord

Spissproblemer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 13 aug 08, 14:30

I lys av vårt store spissproblem, hvor ingen andre enn Gardar fungerer smerter det meg å tenke over den behandlingen denne mannen fikk i FFK. Hvis ikke han er bedre enn Tegstrøm.....

http://fotball.aftenposten.no/uefa/article115528.ece

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 08, 14:38
Endret: 13 aug 08, 14:39
Endret av: Costanza

Vuorinen er en meningsløs FFK-historie. Hentet inn for flere millioner (med andre ord en spiller FFK signaliserte stor tro på), men gitt tilbake til klubben han ble kjøpt fra relativt kort tid etter, uten egentlig å ha fått sjansen i FFK. Vi fikk aldri noe ordentlig svar på hva Vuorinen kunne utrettet i FFK som midtspiss i 4-4-2. Det er ikke sikkert han ville slått til, men FFKs behandling av Vuorinen (særlig prislappen tatt i betraktning) fremstår som pinlig.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 08, 14:58

Rart dere kommer med den nå. Jeg har sagt det hele tiden. Hermanni har ikke fått sjansen sin her i Fredrikstad, noe Gardar har fått. Hermanni er ikke noen kantspiller, som han ble brukt på FFK 2. Han er en typisk boxplayer. Hermanni er bedre enn Gardar slik jeg ser det. Uten en god spiller rundt seg er Gardar ikke mer enn en Adeccospiller. Hjelper ikke det døyt om han ligger så høyt på toppscorerlista, det kan han takke Tarik for.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 08, 15:03

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Rart dere kommer med den nå.


Det er vel ikke rart vi "kommer med den nå" siden det er en sak om Vuorinen i norsk media i dag og FC Honka skal spille mot Viking...

Om Vuorinen er bedre/dårligere enn Gardar skal jeg ikke si noe om, men jeg har alltid ment det har vært merkelig at Vuorinen aldri fikk ordentlig sjansen i sin faste posisjon i Fredrikstad når han ble kjøpt for flere millioner.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 08, 15:06

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Rart dere kommer med den nå.


Det er vel ikke rart vi "kommer med den nå" siden det er en sak om Vuorinen i norsk media i dag og FC Honka skal spille mot Viking...

Om Vuorinen er bedre/dårligere enn Gardar skal jeg ikke si noe om, men jeg har alltid ment det har vært merkelig at Vuorinen aldri fikk ordentlig sjansen i sin faste posisjon i Fredrikstad når han ble kjøpt for flere millioner.

Det er dårlig fra FFK sin side ja.


SoldansGutten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 08
Innlegg: 12

Lagt til: 13 aug 08, 15:12

Prestasjonen det nå jubles høyt over, er altså 7 mål i Finland. En liga som etter all sannsynlighet ikke er stort bedre en Adeccoligaen.

At Toth var en bedre spiller enn Teggan er jeg hundre prosent sikker på, men Hermanni var neppe noe bedre enn det Teggan er i dag. 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 08, 15:15

Opprinnelig postet av SoldansGutten

Prestasjonen det nå jubles høyt over, er altså 7 mål i Finland. En liga som etter all sannsynlighet ikke er stort bedre en Adeccoligaen.

At Toth var en bedre spiller enn Teggan er jeg hundre prosent sikker på, men Hermanni var neppe noe bedre enn det Teggan er i dag. 

Har du noen gang sett Hermanni Vourinen spille ??


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 08, 15:24
Endret: 13 aug 08, 15:26
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av SoldansGutten

Prestasjonen det nå jubles høyt over, er altså 7 mål i Finland. En liga som etter all sannsynlighet ikke er stort bedre en Adeccoligaen.

At Toth var en bedre spiller enn Teggan er jeg hundre prosent sikker på, men Hermanni var neppe noe bedre enn det Teggan er i dag. 

Bare for å ha det presisert: Jeg sier ikke at Vuorinen nødvendigvis er en fantastisk god spiss, og jeg har overhodet ikke jublet over 7 mål i Finland. Det som er mitt poeng er forholdet mellom den økonomiske og sportslige satsningen på Vuorinen. Der er det ikke noe samsvar. FFK la x antall millioner på bordet for Vuorinen og viste gjennom økonomi at det var en spiller de ønsket å satse på. Den sportslige satsningen stod aldri i stil. Og det forundrer meg stadig.

(én forklaring kan naturligvis være endringene i det sportslige apparatet fra da Vuorinen ble kjøpt inn og da han ble frigitt).

 


SoldansGutten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 08
Innlegg: 12

Lagt til: 13 aug 08, 15:48

[/quote]

Har du noen gang sett Hermanni Vourinen spille ??

[/quote]

 

Ja, det har jeg. Både for FFK og for FFK2. Han imponerte ikke nevneverdig, ihvertfall ikke noe mer enn hva Teggan og Trulsen gjør i dag. 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 08, 15:54
Endret: 13 aug 08, 15:59
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av SoldansGutten

 

Ja, det har jeg. Både for FFK og for FFK2. Han imponerte ikke nevneverdig, ihvertfall ikke noe mer enn hva Teggan og Trulsen gjør i dag. 

I cupkampen mot Start 2006 imponerte han i hvertfall meg. Synes du Vourinen fikk sine sjanser på FFK 2 ??


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 13 aug 08, 16:08

Vourinen er et endt kapittel i FFK. Ingen vits å diskutere det lenger.

Til Rune Haugen: Er litt enig med deg at han aldri ble benyttet riktig i FFK, men det spiller ingen rolle hva vi mener nå.

 

 


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 13 aug 08, 16:09

Opprinnelig postet av Rune Haugen

I cupkampen mot Start 2006 imponerte han i hvertfall meg. Synes du Vourinen fikk sine sjanser på FFK 2 ??

For en gangs skyld enig med deg her Rune. Ble imponert over vendinger, teknikk og bevegelse og gledet meg til fortsettelsen. Det ble nesten som å vente på Titanic 2...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 aug 08, 16:38

Herre.... er vi ikke ferdig med denne spillern enda????

Om hoff kommer, er vi kvitt spissproblemet!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 08, 17:16
Endret: 13 aug 08, 17:17
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Herre.... er vi ikke ferdig med denne spillern enda????

Om hoff kommer, er vi kvitt spissproblemet!!

Når Hermanni Vourinen - linken kom opp så må man vel få lov til å kommentere han ??

Og er du så sikker på at spissproblemet er løst hvis Hoff kommer ?? Det er ikke jeg så sikker på.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 08, 18:18
Endret: 13 aug 08, 18:18
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Om hoff kommer, er vi kvitt spissproblemet!!

Om Hoff kommer så har vi fått en bedre kantspiller. Hoff hentes vel ikke som en spiss...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 aug 08, 19:15

har aldri sagt at vi evt henter hoff som spiss, men spissene vi har hadde nok kanskje fått litt mer arbeidsro med en kantspiller som Hoff på plass! Så jeg står fortsatt for at om Hoff kommer, er vi kvitt spissproblemet!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 08, 19:46

Ok.. Hvem skal spille spiss sammen med Gardar da?? Hvis Hoff er kant og spissproblemet alikevel er borte... Vi trenger en spiss også!!!!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 08, 19:51

OK, da forstår jeg hva du mener. Men jeg er fortsatt ikke enig. Wink For selv med en bedre kantspiller behøver vi en bevegelig, bakromstruende og kjapp spiss. Det vil vi fortsatt ikke ha selv med Hoff på plass.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 aug 08, 20:06
Endret: 13 aug 08, 20:07
Endret av: Holters

Vuorinen... Handlet for 4 millioner + SoF og agenthonorarer. Havnet et sted rundt 5,5 millioner kroner.

Tidenes floppkjøp i FFK.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 08, 20:22

Opprinnelig postet av Holters

Tidenes floppkjøp i FFK.

Stiller nok sterkt som flopp selv om vi inkluderer samtlige flopper fra alle tippeligalag, er jeg redd...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3