Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen feltet mot Tromsø!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 16:51

Synes faktisk ikke mod bør slette tråden. Bare enkelte innlegg. Hvis det blir sånn at mod skal stenge hver tråd som glir ut litt er det ikke vanskelig og få en tråd stengt

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 12 aug 08, 16:56

Opprinnelig postet av Liraren

Synes faktisk ikke mod bør slette tråden. Bare enkelte innlegg. Hvis det blir sånn at mod skal stenge hver tråd som glir ut litt er det ikke vanskelig og få en tråd stengt

Kan godt være enig i det. Men slik jeg ser det er det vel ikke så veldig mye mer å diskutere ang tribunens innsats mot TIL? Synd at det skal være helt barneskolenivå på "debatten", persondebatt er jo utrooooolig morsomt å lese.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 aug 08, 16:56

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll
Burde vært kastet i papirkurven for en evighet siden.

Nei. Vil ikke ødelegge nivået på papirkurven. Wink

Det er noe av det mest passende jeg har lest, Holters.Wink

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 aug 08, 17:04

Herregud og Jesus så tåpelige folk her er. Det gjelder både folk fra BRH, Keiko, Rune og sikkert flere. For et lavmål... Trekk pusten dypt 3 ganger før dere svarer på et innlegg. Er det noen som stiller dere et spm. i tråden så svar på den før dere skriver noe nytt. Blir jo umulig å følge med. Folk henger seg opp i spesielt en sang her. Men hva med vold Keiko, synger du "...vi skal lære dere fotball, vi skal knuse deres knær, du reiser hjem igjen viss du har livet kjær..." Dette er jo en brutal sang hvor man faktisk trur folk med direkte gammeldags juling, og som i retten kan bli straffet med flere års fengsel. Den bør iallefall alle barn skånes for!

 

For de som ikke er oppegående så mener jeg ikke selv at denne sangen er så ekstrem som jeg gir uttrykk for, men mistenker som nevnt i tråden at en viss sang blir mislikt fordi den er et BRH produkt. Mens andre sanger som kanskje er like ille er "helt greit" fordi det er et PH produkt!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 aug 08, 17:08

1. Kruset burde aldri vært kastet. Den som gjorde det har lagt seg flat, og da regner jeg med at han beklager dette ovenfor Forsangeren som ble truffet. Om det gjøres og saken legges bak seg bør BRH få honnør for intern justis.

2. Sangen om å elske Fredrikstad.... Den fenger godt. Det er en gammel Leeds melodi tilegnet Johnny Giles.

Et godt tips til alle her inne. Vi alle har våre egne grenser for hva vi vil være med på av sanger og tekster. Det en noen strofer jeg ikke synger, men det er ikke mange. De holder jeg for meg selv og krever ikke at hele PH feltet skal ha "mine" grenser.

Har du Keiko99 problemer med denne sangen bør du ikke synge den, ikke lage et stort nummer ut av det. Slik fungerer det på tribunene, og slik skal det være. Hva har  feks "ære være Plankebyen" med FFK å gjøre? Skal vi begynne slik så er vi på vei spor. Keiko bor i Askim og har sikkert ikke en slike lokalpatriotiske følelser som oss som bor her. Det er hans problem og ikke vårt.

Syng på gutteær, ikke kast gjenstander!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:23
Endret: 12 aug 08, 17:24
Endret av: keiko99

Jonek jeg gjør det som passer meg.

---------------------------

http://keiko99.net


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 12 aug 08, 17:29

Opprinnelig postet av keiko99

Jonek jeg gjør det som passer meg.

Og da gjør sikkert BRH eller andre det som passer dem. Så slipper vi å diskutere mer. Dere blir ALDRI enige likevel, mulig dere kan enes om å være uenige.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:36

Ser en ut vei i saken som jeg vet snur kutt ut sangen Fredrikstad, alkohol og kvinner

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 17:45

Er du dum Keiko...?

Nå må du slutte, det er mange sanger som er værre enn den.

Og som Jonek sier, det er flere sanger jeg av personlige årsaker ikke synger alle orda.. Men det er mitt valg, og jeg har ikke noe med å si at andre ikke skal synge.. Det er bare bra, og så lenge det blir stemning klager ikke jeg..

BRH/RHE gjør en kjempejobb på kampene og drar med seg oss som står rundt. Sjøl syns jeg det bare er bra at det er noen som tør å dra igang og holder nivået oppe.. Syns bare det er så dumt at sånne som deg Keiko kun er negativ til døm, og ikke ser at de er bra for PH.

Hadde vært moro prøvd en kamp uten BRH, da kunne du stått for å laga livet Keiko.. Det hadde ikke gått detWink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:50
Endret: 12 aug 08, 17:51
Endret av: keiko99

Nei jeg er ikke dum.. skjønner ikke at FFK har klart deg fra 80 taller til den så kalte BRH kom med og lage stemning...

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 17:51

Opprinnelig postet av keiko99

Nei jeg er ikke dum..

Det var godt å høre.. Begynte å bli engstelig for deg skjønner du..

Bra du er smart daWink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:52

klarer og åpne og lukke dører.Cool

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 17:53

Opprinnelig postet av keiko99

klarer og åpne og lukke dører.Cool

og mer enn det krever vi ikke av deg


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 17:57

Dette henger ikke på geip keiko. Du klager på at brh drar igang sangen alkohol og kvinner, du krever nesten at man slutter med den sangen. Også sier du selv at du gjør som du vil? Hvorfor skal ikke vi få gjøre som vi vil?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 18:00

for all del gjør som dere vil... husk at jeg gjør det samme.. kast ting og ødlegg dere....

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 18:04

Nå blir du usaklig igjen..

Det med kastinga er gjort opp med forsangeren og han som kasta la seg helt flat. Alle andre har tilgitt det, klarer ikke du det Keiko??

Og hvorfor kan du gjøre som du vil når andre ikke kan det??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 18:20
Endret: 12 aug 08, 18:21
Endret av: keiko99

jeg skjønner det, men BRH spør meg om ikke dem kan gjør som dem vil og jeg har da bare svart på min måte på det såørsmålet der.. Ikke ta så ting ille opp du Wink

---------------------------

http://keiko99.net


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 12 aug 08, 18:31

Som svar på overskriften i emnet, kan hvertfall jeg si som sitter på felt P at det var meget bra trykk på haugen i går. Sjeden jeg hører dere så bra, men så er det lenge siden motstanderfansen er så stille og da. Klanen og Kanari gjorde at lyden fra haugen ikke nådde oss på felt P så godt. Stå på videre, alle sammen, syng og lag et jævlig liv.....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 aug 08, 20:01
Endret: 12 aug 08, 20:30
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av keiko99

jeg skjønner det, men BRH spør meg om ikke dem kan gjør som dem vil og jeg har da bare svart på min måte på det såørsmålet der.. Ikke ta så ting ille opp du Wink

Jeg synes du svarer dårligere og dårligere for deg.

 

 

MOD (denialsander): Synes de fleste her inne er i ferd med å treffe rock bottom i denne tråden. Når dere blir eldre vil dere se tilbake på denne diskusjonen og rødme fra hårrøttene til lilletærne. Skjerp dere, folkens. Det er jaggu slappe saker dere tyner hverandre for - igjen...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340