Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen feltet mot Tromsø!

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 08, 01:34
Endret: 13 aug 08, 01:35
Endret av: keiko99

Jeg er ikke så veldig sikker på den Bønna, men det heter vet la tvilen komme til gode eller sånt.. 

---------------------------

http://keiko99.net


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 08, 01:42

Blir litt for mye hvis dersom vel keiko?

 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 aug 08, 01:43

Det er viktig å velge hvilke kamper man skal føre keiko99, tenk litt på det. En kamp over et malplassert pappkrus er en kamp jeg glatt står over.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 08, 07:01
Endret: 13 aug 08, 07:02
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av bønna

EDIT: Jeg vet at dere moderatorer har mye å gjøre og at dette forumet ikke alltid har like høyt prio hos dere, men når dere er ni moderatorer som har ansvaret her og en advarsel ikke kommer før på den trettende siden så syns jeg det kan tendensere mot slapt arbeid.

Hehe. Personlig synes jeg denne tråden etterhvert ble mer for kuriosa å regne. Den inneholdt vel ingen brudd mot regler, annet enn at noen begynte å komme faretruende nær Vær Varsom-plakatens paragraf 3.9, annet ledd: "Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser.".

Det ble litt sånn "jeg vet kjøkkenglasset er fullt av guffe, men det er litt interessant å se hvor mye det vil gro og hvor grønt og hårete det kan bli", for min del.

Selv om jeg spøker med det nå, så er det nok enkelte debattanter her inne som kanskje bør gå litt i seg selv når det gjelder nivået de ønsker å ha på FFKsupporter.net. For denne tråden ble nok "litt" under pari når det gjelder hvilket kvalitetsnivå vi ønsker.

Så til dere alle: Det er lov å ta diskusjoner på pm. Og Nei; PM skal ikke brukes til å spamme hverandre med. Se på dette som en offisiell påmindelse fra mod.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 aug 08, 08:45

Opprinnelig postet av denialsander

Så til dere alle: Det er lov å ta diskusjoner på pm. Og Nei; PM skal ikke brukes til å spamme hverandre med. Se på dette som en offisiell påmindelse fra mod.

En annen påminnelse, det er også lov å la noen diskusjoner ligge. Alle må ikke absolutt være enig med deg!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 aug 08, 12:22

Opprinnelig postet av denialsander
 

MOD (denialsander): Synes de fleste her inne er i ferd med å treffe rock bottom i denne tråden. Når dere blir eldre vil dere se tilbake på denne diskusjonen og rødme fra hårrøttene til lilletærne. Skjerp dere, folkens. Det er jaggu slappe saker dere tyner hverandre for - igjen...

Og da er det vel muligens på tide å skru igjen krana? Så slipper vi andre å rødme fra hårrøttene til lilletærne også...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 aug 08, 12:35

Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll
Burde vært kastet i papirkurven for en evighet siden.

Nei. Vil ikke ødelegge nivået på papirkurven. Wink

Det er noe av det mest passende jeg har lest, Holters.Wink

Må nesten bite i det sure eple gett... Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av bønna
EDIT: Jeg vet at dere moderatorer har mye å gjøre og at dette forumet ikke alltid har like høyt prio hos dere, men når dere er ni moderatorer som har ansvaret her og en advarsel ikke kommer før på den trettende siden så syns jeg det kan tendensere mot slapt arbeid.

Bare sånn for å skyte inn et par siste ord. Ja vi er ni moderatorer, men det er også 3000 brukere, og jeg har ikke fått noe hint verken på mail eller PM at tråden burde stenges. Dere som brukere har også et ansvar om å varsle, vi kan ikke gå igjennom hvert innlegg i hver tråd for å se om det er noen av dem som bryter reglene. Ikke det at jeg tror det var tilfelle her, dette ble vel mer underholdning enn noe annet til slutt, men det siste året har jeg ikke fått én PM/mail om tråder/innlegg som bør stenges/slettes. Alt jeg endrer, er ting jeg selv har funnet ved å gå igjennom enkelte tråder.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24