Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen feltet mot Tromsø!

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 17:52

klarer og åpne og lukke dører.Cool

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 17:53

Opprinnelig postet av keiko99

klarer og åpne og lukke dører.Cool

og mer enn det krever vi ikke av deg


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 17:57

Dette henger ikke på geip keiko. Du klager på at brh drar igang sangen alkohol og kvinner, du krever nesten at man slutter med den sangen. Også sier du selv at du gjør som du vil? Hvorfor skal ikke vi få gjøre som vi vil?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 18:00

for all del gjør som dere vil... husk at jeg gjør det samme.. kast ting og ødlegg dere....

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 08, 18:04

Nå blir du usaklig igjen..

Det med kastinga er gjort opp med forsangeren og han som kasta la seg helt flat. Alle andre har tilgitt det, klarer ikke du det Keiko??

Og hvorfor kan du gjøre som du vil når andre ikke kan det??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 18:20
Endret: 12 aug 08, 18:21
Endret av: keiko99

jeg skjønner det, men BRH spør meg om ikke dem kan gjør som dem vil og jeg har da bare svart på min måte på det såørsmålet der.. Ikke ta så ting ille opp du Wink

---------------------------

http://keiko99.net


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 12 aug 08, 18:31

Som svar på overskriften i emnet, kan hvertfall jeg si som sitter på felt P at det var meget bra trykk på haugen i går. Sjeden jeg hører dere så bra, men så er det lenge siden motstanderfansen er så stille og da. Klanen og Kanari gjorde at lyden fra haugen ikke nådde oss på felt P så godt. Stå på videre, alle sammen, syng og lag et jævlig liv.....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 aug 08, 19:55

Opprinnelig postet av keiko99

Ser en ut vei i saken som jeg vet snur kutt ut sangen Fredrikstad, alkohol og kvinner

Det beste hadde faktisk vært at du hadde holdt deg hjemme.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 aug 08, 19:58

Opprinnelig postet av keiko99

Nei jeg er ikke dum.. skjønner ikke at FFK har klart deg fra 80 taller til den så kalte BRH kom med og lage stemning...

Kan ikke huske å ha sett deg på Holmen på 80-tallet ?? Så hvorfor blande det inn her ??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 aug 08, 20:01
Endret: 12 aug 08, 20:30
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av keiko99

jeg skjønner det, men BRH spør meg om ikke dem kan gjør som dem vil og jeg har da bare svart på min måte på det såørsmålet der.. Ikke ta så ting ille opp du Wink

Jeg synes du svarer dårligere og dårligere for deg.

 

 

MOD (denialsander): Synes de fleste her inne er i ferd med å treffe rock bottom i denne tråden. Når dere blir eldre vil dere se tilbake på denne diskusjonen og rødme fra hårrøttene til lilletærne. Skjerp dere, folkens. Det er jaggu slappe saker dere tyner hverandre for - igjen...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 aug 08, 20:57

Opprinnelig postet av Husgutt

Poenget er vel at om det kruset hadde blitt kastet fra et annet sted enn ultrasfeltet, hadde ingen brydd seg. takhøyden er så mye høyere for alle andre enn oss. Folk bryr seg om filleting. 

Og over til ståfeltet. Jeg er enig at Ph burde vært flinkere til å presisere hva feltet skal være. Men herregud da mann. Plankehaugen, supporterfelt, STÅPLASS!  Det burde være innlysende at det er et felt for SYNGENDE supporter. De som ikke skjønner det, lyver enten for seg selv eller er dumme.  Det er repsektløst!

 

Selv Gashi treffer bedre med skuddene på en dårlig dag. Du skyter jo himmelhøyt over min gode mann...

 

Uansett hvem som hadde kastet noe mot medsupportere eller ut på banen ville fått passet påskrevet, og det vet du like godt som meg...

Har alltid stått på kamp, er av den formening at fotball skal oppleves oppreist, men det betyr ikke at jeg er forpliktet til å synge, og etter din definisjon skal jeg da altså ikke få lov til å stå på PH-feltet, som etter min kunnskap er eneste feltet på Stadion hvor man kan STÅ for å se kamp... Nu vell sier jeg, du får bli tørr bak øra, så kan vi diskutere som voksne...

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 aug 08, 21:22

Personen som kasta begeret mente ikke å treffe noen, det var bare et øyeblikks ubetenksomhet. I tillegg var det bare vann, ikke brus som noen hevder. Og forøvrig har denne saken blitt konkludert som avsluttet ettersom personen la seg paddeflat for dette. Gjort er uansett gjort.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 aug 08, 22:29

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Personen som kasta begeret mente ikke å treffe noen, det var bare et øyeblikks ubetenksomhet.

Ikke for å tvære ut dette i all evighet, og jeg vil også ta opp en anne ting, men hva var det vedkommende ønsket å oppnå med å kaste et beger med noe flytende i, da?  Få ut litt drittsinne? På en nesten fullsatt stadion er vel sannsynligheten for å treffe noen tilnærmet 100%... Wink

Så det du kaller et øyeblikks ubetenksomhet er noe jeg vil kalle komplett idioti og noe som føyer seg inn i et mønster.

Etter å ha vært konsertgjenger i en årrekke i inn- og utland (mest i innland, dog) må jeg si det norske publikum er overveldende mye "flinkere" til å kaste beger med flytende ting i (trass i ølprisene) på sine medpublikummere enn publikum i andre land er.

F.eks. under Sex Pistols konsert på Roskilde, var det, etter det jeg fikk vite, en drøss nordmenn som startet kastingen ( http://www.acc.umu.se/~samhain/summerofhate/roskilde.html ) og som medførte at konserten ble avsluttet etter fem - 5 - sanger.

På Rockefeller i Oslo vet du jo at du ikke må finne på å stå rett under balkongens kant. Der oppe står folk å tømmer ut øl, slipper begre og spytter... 

Så nordmenn er desverre flinke til å kaste det de har innen rekkevidde når det skjer noe de vil reagere mot og jeg opplever det mer som en trend enn som tilfeldige avvik. Får håpe det er en enkeltstående tilfelle, men...

Personlig ville jeg satt pris på utestengelser for slike hendelser - for å vise at slike ting ikke er akseptert. Ubetenksomhet eller idioti som årsak.

Har også, desverre, hørt om en del hendelser der folk har spyttet på hverandre under de siste hjemmekampene. Hva er det som får medsupportere til å spytte på hverandre? Jævla, lavpannede idioter - kan de ikke bruke kreftene på å synge, hoppe og bidra positivt for laget?  Hvis jeg ser noen oppføre seg slik vil jeg omgående kontakte en vakt. Jeg nekter å la stadion bli dominert av slike skrotnisser - og håper andre også har nulltoleranse for dette.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 aug 08, 23:01

Det var vel akkurat det han gjorde. Det var i pausa og han satt og plutselig ble han med på en sang som ble satt igang under pause som han skulle hoppe til og da ble det vel bare sånn automatisk. Veldig dumt, men det var jo ikke med meningen.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 aug 08, 00:27

det var ikke meningen å kaste?

Den må du lenger ut på landet med, atlså.


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 13 aug 08, 00:30

Hadde alle i PH feltet sunget like bra som Brh kunne det blitt morro! De lager tre ganger så mye liv som hele PH tilsammen. PH er omtrent bare med på klapping, ordet Fredrikstad eller Rød og hvite er de beste!

Lær av fugla der, det er da det blir morro å være supporter!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 aug 08, 01:14
Endret: 13 aug 08, 01:31
Endret av: bønna

Kan vi ikke sette strek for pappkrus-debatten nå? Han som kastet har gitt uttrykk for at det var en dum ting å gjøre og det er ingen som har forsvart det som skjedde. Det som har skjedd har skjedd og ingen fikk varige mén av episoden.

 

EDIT: Jeg vet at dere moderatorer har mye å gjøre og at dette forumet ikke alltid har like høyt prio hos dere, men når dere er ni moderatorer som har ansvaret her og en advarsel ikke kommer før på den trettende siden så syns jeg det kan tendensere mot slapt arbeid.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 08, 01:23

Bønna. hadde du vært like villig til og glemt alt osv om det var meg ?

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 aug 08, 01:25

Veldig enig. I dette tilfellet har BRH tatt selvjustis og ordnet opp innen egne rekker og det må da sees på som positivt. 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 aug 08, 01:31

Opprinnelig postet av keiko99

Bønna. hadde du vært like villig til og glemt alt osv om det var meg ?

Om det var deg som kastet kruset? Ja og jeg ville ikke gjort en big deal ut av det.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3