Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen feltet mot Tromsø!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 aug 08, 02:08

Opprinnelig postet av 1978

Jeg mener at stå tribunen er for alle. Håper ikke for mange unge følger i brigade rødhvit s fotspor.

Greit at de synger, hopper og danser hele kampen ingen som klager på det......

Supporterfeltet er for syngende supportere, og ikke all verdens pakk som ramler inn.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 12 aug 08, 05:30

for å ta den godeste keiko litt i forsvar så trur jeg da han synger ganske mye, men hvorfor han gidder å henge seg opp i små ting som skjer rundt han som feks sagen alkohol å kvinner er for meg et mysterium ..

det finnes da så mye værre en det? øl og vold å skamslåtte bønder runger vær kamp over ullevåll... å vi har faktisk hatt noen sanger som er værre selv.

jeg for min del liker både alkohol fotball  å kjerringær:P gjerne samtidigCool

 

når det gjelder det papp kruset så er jo det uheldig, uansett hvem det kom ifra.  men vedkommende har vært ute å sakt at han angra på det, å forsikret om at det ikke vil skje igjen .. så da syns jeg den saken burde være ute av verden.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 aug 08, 08:30

Jeg blir VELDIG provosert av alle gratispassasjerne, som ikke nok med at de drar inn unger og holder kjeft, de presterer å klage på oss som synger! Ja, det pappkruset var idiotisk (det var ikke meg), men seriøst???

For å illustrere hvor dårlig liv det er uten BRH/RHE bestemte gutta seg mot Enga å holde kjeft for å teste hvordan det gikk. Vel, det gikk så bra at jeg starta på en ny sang. jeg hørte faktisk ikke at resten av PH sang...

Syns vi fortjener ros jeg, ikke all dritten vi får uansett hva vi gjør.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 12 aug 08, 08:33

Opprinnelig postet av 1978

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Jøss...

Jeg personlig synes ikke barn har noe på ståtribunen gjøre...

Se bort ifra et dustete lite pappkrus folkens, BRH gjør en god jobb på tribunen, på tide at folk lærer seg og akseptere og leve med de nå...

Faen, jeg husker en gammal gubbe ba oss holde kjeft en av de første plankehaugen dagene, på lange stå... Han mente synging ikke hadde noe på stadion og gjøre .

Det dere snakker om her minner meg om det... Ikke vær så redde for litt forandring folkens, værsåsnill .

Husker for en tig tilbake da du tok tak i en liten gutt som sang dommern er homo.. Stemmer ikke det ?

Redd for at misnøyen kan medføre at det blir bråk på tribunen..

MOD: Fikset siteringen

Stemmer det...

Jeg ser ikke poenget, har BRH en sang om tykkaser ?

 

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 aug 08, 08:57
Endret: 12 aug 08, 09:01
Endret av: JipJap

Opprinnelig postet av Husgutt

Syns vi fortjener ros jeg, ikke all dritten vi får uansett hva vi gjør.

Det er ikke slik at fordi dere synger mye, så skal dere slippe unna når dere ikke oppførerer dere som folk...

Og når det gjelder "gratispassasjerer", så er vel dette noe som må taes opp med plankehaugen/på generalforsamling. Det står abosolutt ingensteder at ståfeltet er kun for syngende, så jeg skjønner jo de som faktisk vil spare noen kroner også. Dette er faktisk et valg plankehaugenstyret/generalforsamling må ta.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 aug 08, 09:13

Poenget er vel at om det kruset hadde blitt kastet fra et annet sted enn ultrasfeltet, hadde ingen brydd seg. takhøyden er så mye høyere for alle andre enn oss. Folk bryr seg om filleting. 

Og over til ståfeltet. Jeg er enig at Ph burde vært flinkere til å presisere hva feltet skal være. Men herregud da mann. Plankehaugen, supporterfelt, STÅPLASS!  Det burde være innlysende at det er et felt for SYNGENDE supporter. De som ikke skjønner det, lyver enten for seg selv eller er dumme.  Det er repsektløst!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 09:39

Opprinnelig postet av Martin_

Du er søt når du står og viser oss fingeren, Keiko! Ble faktisk litt overrasket over hvor mange som faktisk klappet med på refrenget til alkohol og kvinner idag. Godt jobba!

om det var noen som klappet var det ikke for sangen, men spørsmålet er.. hva er mange  3 stk

---------------------------

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 09:42
Endret: 12 aug 08, 10:10
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bob Page

Det kruset kom fra Brigade RødHvitfeltet, kom også en femmer susande rett over hodet til sidemann min litt etterpå...

Du og keiko99 kan vel bare dra til helvete. Dere bidrar ikke med en dritt. Hvorfor skal keiko99 provosere ?? Du står ved siden av og kan jekka han litt ned. Men jeg kan tippe at du er like god. Så du bakover når kruset kom, eller regner du med at det kom fra BRH ?? Hvis ikke er best å holde kjeft Bob Page.

Ingen jekkker ned meg det skal jeg love deg søten Cool 

Lykke til med pm sendingen din da...

 

---------------------------

http://keiko99.net


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 09:44

Vi er alle enige om at kruset som kom var høyst unødvendig.

Synderen la seg flat også. Annser saken som glemt

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 aug 08, 10:33

Alkohol og kvinner? Da jeg var på Brann kampen så må jeg si denne sangen ikke skapte stemning i det hele tatt, hørte godt at kun et fåtall sang. Når det gjelder Tromsø kampen så har jeg ikke sett denne, men mener det beste er å bruke sanger folk kjenner til, da er det større sjangse for at mange synger med.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 10:38

Hadde dem skjønt dette du sier Dokka hadde dem latt den være, men det er det som er problemet at dem forstår det ikke.. Dem agrumenterer jo med at dem ser mange klapper etter sangen.. jeg så mange andre som ikke klappa...

Jeg ønsker og rette en liten kritikk mot forsangeren.. hvorfor bruker han ikke roperten  og drar i gang  en annnen sang..

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 aug 08, 10:39

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bob Page

Det kruset kom fra Brigade RødHvitfeltet, kom også en femmer susande rett over hodet til sidemann min litt etterpå...

Du og keiko99 kan vel bare dra til helvete. Dere bidrar ikke med en dritt. Hvorfor skal keiko99 provosere ?? Du står ved siden av og kan jekka han litt ned. Men jeg kan tippe at du er like god. Så du bakover når kruset kom, eller regner du med at det kom fra BRH ?? Hvis ikke er best å holde kjeft Bob Page.

Ingen jekkker ned meg det skal jeg love deg søten Cool 

Lykke til med pm sendingen din da...

 

Noen burde beskytte deg mot deg selv!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 aug 08, 10:54

Begnner å bli mange personangrep i denne tråden nå..

 

Det som er hovedpoenget mot "alkohol og kvinner" sangen er at det er en effektiv stemningsdreper blant resten av feltet. Problemet er at BRH ikke skjønner dette..

 

Til kastinga, tror dere i BRH bør ta opp den saken intetn for å få slått fast at slikt ikke er akseptabelt på feltet. Det er ikke første gang det kommer ting og tang derfra...

 

Syns RHE/BRH har vært et meget positvt innslag mht å få opp stemninga i år, men dere har litt igjen å gå på når det gjelder å oppføre dere...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 10:55

Hvis vi aldri skal få noen nye sanger blir jo sangreportearet vårt labert. Er ikke folk åpne for noe nytt?

Hva er det med sangen du reagerer så veldig på keiko?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 10:58

Opprinnelig postet av Bob Page

Begnner å bli mange personangrep i denne tråden nå..

 

Det som er hovedpoenget mot "alkohol og kvinner" sangen er at det er en effektiv stemningsdreper blant resten av feltet. Problemet er at BRH ikke skjønner dette..

 

Til kastinga, tror dere i BRH bør ta opp den saken intetn for å få slått fast at slikt ikke er akseptabelt på feltet. Det er ikke første gang det kommer ting og tang derfra...

 

Syns RHE/BRH har vært et meget positvt innslag mht å få opp stemninga i år, men dere har litt igjen å gå på når det gjelder å oppføre dere...

Så vidt jeg vet har det aldri blitt kastet noe fra feltet vårt før, unntatt de lappene som det stod kukk på eller noe sånt.

Kastingen ble tatt opp umidelbart internt, og konklusjonen ble at det ikke er akseptabelt. Personen la seg langflat og beklaget! Men skjedd har skjedd, umulig og spole tilbake i tid og endre ting.

PS, kan du komme med eksempler på hva som har blitt kastet før?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


1978

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 mar 06
Innlegg: 17

Lagt til: 12 aug 08, 11:01

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Opprinnelig postet av 1978

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Jøss...

Jeg personlig synes ikke barn har noe på ståtribunen gjøre...

Se bort ifra et dustete lite pappkrus folkens, BRH gjør en god jobb på tribunen, på tide at folk lærer seg og akseptere og leve med de nå...

Faen, jeg husker en gammal gubbe ba oss holde kjeft en av de første plankehaugen dagene, på lange stå... Han mente synging ikke hadde noe på stadion og gjøre .

Det dere snakker om her minner meg om det... Ikke vær så redde for litt forandring folkens, værsåsnill .

Husker for en tig tilbake da du tok tak i en liten gutt som sang dommern er homo.. Stemmer ikke det ?

Redd for at misnøyen kan medføre at det blir bråk på tribunen..

MOD: Fikset siteringen

Stemmer det...

Jeg ser ikke poenget, har BRH en sang om tykkaser ?

 

Poenget var at jeg må få reagere på oppførsela til brigade rødhvit når de kaster pappkrus med brus på andre supportere. De slenger dritt til andre supporterte. At en liten guttunge synger dommern er homo - da skal det reageres... men utrivlig oppførsel skal aksepteres.... DA ser ikke jeg poenget heller....

Det jeg er redd for er at det skal bli enda mer utrivlig på på plankehaugen tribunen..


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 11:06
Endret: 12 aug 08, 11:10
Endret av: Liraren

Vi slenger da ikke dritt, eller jo når vi får dritt som er meningsløs, så får den eller de som slenger dritt, dritt tilbake. Vi oppfordrer folk til og gjøre en innsats visuelt og sangmessig. Pappkruset skal du selvfølgelig få lov til og kritisere for, for det var dumt gjort. Men som sagt, man kan ikke spole tilbake og gjøre om noe. Skjedd har skjedd.

Ps. bør ikke se lengere enn til keiko som slenger dritt og drar fingernnhver eneste kamp.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 08, 11:32

gjør ett forsøk Liraren og hold dere unna den sangen så skal du nok se at dette ikke blir gjort.

kasting av krus.. hva med mynter

 

---------------------------

http://keiko99.net


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 12 aug 08, 11:54

Når BRH/RHE drar i gang sangen, som oftest bare 1 (EN) gang i løpet av kampen, drar jeg på smilebåndet og tenker at gutter er jaggu meg enkle vesenerWink

Men fra spøk til revolver, det er en fengende melodi da, kanskje den kunne kommet i en annen utgave med en tekst som folk ikke henger seg så voldsomt opp i.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 aug 08, 12:08

Men keiko du svarer ikke på hva du reagerer på. Jeg mistenker deg for at du missliker sangen bare pga det er ett brh/rhe verk. Har jeg rett?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3