Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaens beste trener

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 09 aug 08, 20:42
Endret: 09 aug 08, 20:43
Endret av: michael collins

Er Steinar Nilsen Tippeligaens beste trener? http://fotball.bladet-tromso.no/eliteserien/article115196.ece

 

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 aug 08, 20:45

kanskje han bør ta over for hareide ?

---------------------------

http://keiko99.net


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 08, 21:21

Steinar Nilsen er en veldig dyktig trener som bygger opp et lag over tid. Med lite økonomiske muskler brukte han pengene lurt, og kjøpte Helge Haugen og Tommy Knarvik på "salg", de er en ekstremt godt midtbane. Lurt kjøp også i Koppinen.

Men likevel, jeg syns Jan Jönsson er den beste treneren. Han har gjort mye av det samme som Nilsen, og han har en ekstremt klar spillestil. Spillerne vet hva som skal skje når de får ballen, og de har det kjempegøy utpå banen ser det ut som! De hopper over ballen og prøver på andre triks, og det virker som de koser seg der. I tillegg er Jönsson flink til å spre godt humør, noe som er veldig viktig.

Grönhagen ligger ikke langt bak, han er en fantastisk trener han også!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 08, 21:25

Opprinnelig postet av michael collins

Er Steinar Nilsen Tippeligaens beste trener? http://fotball.bladet-tromso.no/eliteserien/article115196.ece

 

Nei.

Men han er kanskje den nest beste norske etter Berg..

Stabæk har TLs beste trener.. Vi og Lyn følger etter der..


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 12 aug 08, 02:02

I fjor var Mjelde en god trener. Jönsson også.

I år er det Nilsen som skal genierklæres. Jönsson henger fortsatt med.

Slike kåringer blir for dumme.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 08, 14:55

Tja, Mjelde en god trener? Ei blind geit hadde vel nærmest klart å vinne serien med det mannskapet han etter hvert hadde. Hadde en stall på størrelse med RBK på nittitallet omtrent.

Nilsen har over en lengre periode vist at han duger, har vel reddet Tromsø fra nedrykk ved å komme inn som hjelpende hånd et par ganger, og har de siste sesongene dratt Tromsø opp av gjørma og tatt stegene oppover på tabellen. Ikke ulikt FFK, bare med mindre ressurser.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 12 aug 08, 18:53

Neeeh.. Ikke etter alle disse teite uttalelsene til media om kampen igår!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 15 aug 08, 15:36

Jan Jönsson uten tvil!

Synes Grønis har fått til utrolig mye bra her også! Særlig i forsvaret.

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 13:30

Opprinnelig postet av Lemmy

Steinar Nilsen er en veldig dyktig trener som bygger opp et lag over tid. Med lite økonomiske muskler brukte han pengene lurt, og kjøpte Helge Haugen og Tommy Knarvik på "salg", de er en ekstremt godt midtbane. Lurt kjøp også i Koppinen.

Men likevel, jeg syns Jan Jönsson er den beste treneren. Han har gjort mye av det samme som Nilsen, og han har en ekstremt klar spillestil. Spillerne vet hva som skal skje når de får ballen, og de har det kjempegøy utpå banen ser det ut som! De hopper over ballen og prøver på andre triks, og det virker som de koser seg der. I tillegg er Jönsson flink til å spre godt humør, noe som er veldig viktig.

Grönhagen ligger ikke langt bak, han er en fantastisk trener han også!

Du har jo også genierklært Røssler. Kan vel trygt si han ikke når opp i konkuransen.....


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 13:33

Har vel ikke akkurat genierklært Rösler, men syns han er en god trener. :)

Men, jeg regner med at du sikter til at han ikke har vært så bra i Viking i år, og der er jeg enig med deg. Men jeg syns han gjorde mye bra i Lillestrøm, og jeg syns det er tøft med en trener med en litt "røff" stil. I tillegg likte jeg mye av det jeg så av Viking i fjor, med spesielt en midtbanekomposisjon jeg syns var interressant.

Men i år har det ikke fungert, til tross for mange "storkjøp". Er vel en del av de såkalte proffene der borte i Stavanger som ikke har gitt så mye i år..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:35

Glad vi har en rolig trener som Grønhagen og ikke en idiot som Røsler...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 13:55

Opprinnelig postet av Lemmy

Har vel ikke akkurat genierklært Rösler, men syns han er en god trener. :)

 

Genial var ordet du brukte om Røssler....


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 13:58

Opprinnelig postet av ffkmufc

Glad vi har en rolig trener som Grønhagen og ikke en idiot som Røsler...

Jepp, jeg også. Og Grønhagen (som jeg var veldig skeptisk til da han kom til oss) har i tillegg til å framstå utmerket i media, samtidig faktisk har fått FFK til å fungere.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:09

Opprinnelig postet av HotDream

Genial var ordet du brukte om Røssler....

Ok HotDream, det stemmer sikkert at jeg gjorde det. ;) Og det syns jeg han var i Lillestrøm, genial. Er ganske så sikker på at dersom ikke styret i LSK hadde vært så idiotisk dumme så de sparket ham, hadde Lillestrøm ligget mye høyere i fjor og i år.

Ang. det du nevner om Grönhagen er jeg helt enig. FFK trenger den roen og freden de kan få, trenger ikke oppmerksomhet rundt idiotiske uttalelser fra treneren. Likevel syns jeg Rösler er tøff som har tørt og tatt et par oppgjør med media, og vist litt engasjement. Jeg syns det er tøft gjort, men er samtidig glad for at det ikke er noe som blir praktisert i FFK.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 21 aug 08, 20:46

Vil bare legge til at "brutter`n" har fått mye ut av glimts retursesong i TL. de aller fleste dømte de nord og ned før sesongen.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 aug 08, 10:51

Jeg syns at det blir vanskelig å dømme den beste treneren utifra årets resultater. For flere av trenerene har imponerende resultater. Men èn ting er sikkert, og det er at jeg ikke kunne ønske noen annen trener i FFK enn den vi allerede har!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 aug 08, 12:30
Endret: 23 aug 08, 12:30
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av Lemmy

Ok HotDream, det stemmer sikkert at jeg gjorde det. ;) Og det syns jeg han var i Lillestrøm, genial. Er ganske så sikker på at dersom ikke styret i LSK hadde vært så idiotisk dumme så de sparket ham, hadde Lillestrøm ligget mye høyere i fjor og i år.

 

Vel, nå var han genial i vinter ifølge deg da. Ett år etter at han ble sparket ut fra LSK.... Ord som genial bør kanskje brukes med litt mer forsiktighet, særlig om fotballtrenere....?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 aug 08, 16:56

Hehe. Skjønner ikke at du kan reagere såpass sterkt på at jeg kalte Uwe Rösler genial, men du må selvfølgelig få lov til å ta dine prioriteringer om hva du gidder å diskutere og ikke. :)

Selv mener jeg fortsatt Uwe Rösler er en flink trener- og etter min mening genial. Det vil si, jeg likte mye av det han gjorde i Lillestrøm, og var ganske sikker på at mange av spillerne han kjøpte til Viking var lure kjøp. Der tok jeg feil. ;)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 08, 20:25

Henning Berg er genial akkurat nå i hvert fall!

Siste.no:

65 Mål Lyn 1 - 1 Diego Nicolas Guastavino.
64 Spiller ut Lyn Espen Hoff. Spiller inn Diego Nicolas Guastavino. Dobbelbytte fra Henning Berg, som innser at noe drastisk må skje dersom Lyn skal klare å snu dette.

Snakk om å treffe med et bytte!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 aug 08, 20:27

SÅNN, JA!

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24