Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (Herenveen)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 okt 08, 21:31

Finner det fortsatt ikke jeg. Sikker på at den ikke bare går på TV2 Sumo da? Altså på nettet?

Kom gjerne med en link direkte til der det står at kampen går på TV2 Sport. Vet jeg er litt vanskelig nå, men jeg er litt skeptisk.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 okt 08, 22:30
Endret: 22 okt 08, 22:31
Endret av: solano2

En som får mail fra TV2:

Melding fra Tv2

Hei!

TV 2 Sporten har sikret seg rettighetene til Heerenveen - Milan i UEFA-cupens gruppespill. Det betyr Christian Grindheim og Tarik Elyounoussi mot Kaká og Ronaldinho! Kampen ser du direkte på TV 2 SPORT kommende torsdag fra kl. 20.40.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 okt 08, 07:14

Opprinnelig postet av Plankekæll

Finner det fortsatt ikke jeg. Sikker på at den ikke bare går på TV2 Sumo da? Altså på nettet?

Kom gjerne med en link direkte til der det står at kampen går på TV2 Sport. Vet jeg er litt vanskelig nå, men jeg er litt skeptisk.

Jeg har fredrikstad fibernet, og når man går inn på menyen og velger TV2 programmer der, står det hvilke kamper TV2 Sport sender. Altså dette står på TV'en ,og jeg har derfor ingen link.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 okt 08, 11:50

Da er det greit! Jeg har GET, og der står/sto det ingenting. Men jeg tror på deg/dere nå. Smile


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 okt 08, 20:42

For de som ønsker og se uefa cup kampen mellom Heerenveen og Milan, men ikke har kanal og få det inn..

 

Linken er forøverig dårlig. http://www.justin.tv/tekk1

 


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 23 okt 08, 21:08

Heerenveen får i hvert fall juling... AC Milan leder 2-0 etter 22 min...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 okt 08, 22:19

0-4 nå. Pippo holder fortsatt stand, helt utrolig hvordan han har dukket opp foran mål i femten år nå...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 okt 08, 22:54

Det ble vel strengt tatt 3-1 til Milan. Heerenveen fikk et trøstemål på straffespark. Tarik ble byttet ut i 2. omgang.

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 okt 08, 23:33

Stod 0-4 på siste.no en god stund, men de har rettet det til 3-1 nå ser jeg...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 nov 08, 12:34

Tarik tatt ut i troppen mot Ukraina.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 nov 08, 14:45

Det ble jo så mye kjeft å få sist gang, så han tør vel ikke annet. Wink

Men det løser nok broder Åge greit - det er bare å la ham slite benken, det.

---------------------------

Hater hat!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 nov 08, 15:22

http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/25/555465.html

Håper det ikke får konsekvenser for Tarik.. Gutten trenger mest mulig spilletid! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 nov 08, 15:27

Opprinnelig postet av Lemmy

http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/25/555465.html

Håper det ikke får konsekvenser for Tarik.. Gutten trenger mest mulig spilletid! :)

Han spiller hvis han er god nok. Noe han ikke har vært de seneste ukene.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 nov 08, 15:37

Selvfølgelig. Men å ha en trener som er norsk er sikkert ingen ulempe, det heller. Dessuten er det jo forskjell på hva trenere syns.. Mihaly Toth var jo en hit under Eggen, men ble sjeldent brukt av Grönhagen..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 nov 08, 18:07

Opprinnelig postet av Lemmy

Selvfølgelig. Men å ha en trener som er norsk er sikkert ingen ulempe, det heller. Dessuten er det jo forskjell på hva trenere syns.. Mihaly Toth var jo en hit under Eggen, men ble sjeldent brukt av Grönhagen..

Nannskog, Hellstad er hit. Mihaly, Brian var greie. På tide å slutte og rose gamle spillere opp i skyene...

Husker hvordan det ble diskutert når Toth spillte... selg han, gi han bort, han eier ikke teknikk......etc....

Blei ikke brukt av Grønis sier du... Åssen tror du vi havnet på sølvplass i år da...jo, for han har luket vekk det vi ikke hadde bruk for...

---------------------------

Heia FFK


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 nov 08, 18:11

Å kalle Toth en hit er å ta brukbart hardt i ja. Han var muligens det beste alternativet vi hadde, men han herja vel ikke akkurat i TL...

Tarik derimot, var en hit!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 25 nov 08, 20:23

Opprinnelig postet av Olavesen

Å kalle Toth en hit er å ta brukbart hardt i ja. Han var muligens det beste alternativet vi hadde, men han herja vel ikke akkurat i TL...

Tarik derimot, var en hit!

   Toth var en hit i kampene mot VIF.Laughing


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 nov 08, 20:29

Nå glemte du hele poenget mitt Lex. Ok, å si han var en hit er å ta i. Men han spilte fast fra start og Eggen likte ham. Så kom Grönhagen og da mistet han all tillit og forsvant ganske snart.

Det syns jeg var godt av Grönhagen, for Toth holdt ikke bra nok nivå. Men det jeg mener da er at en spiller som får spilletid med en trener, kanskje må slite benken under en annen.. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 nov 08, 22:30

Opprinnelig postet av Lemmy

Nå glemte du hele poenget mitt Lex. Ok, å si han var en hit er å ta i. Men han spilte fast fra start og Eggen likte ham. Så kom Grönhagen og da mistet han all tillit og forsvant ganske snart.

Det syns jeg var godt av Grönhagen, for Toth holdt ikke bra nok nivå. Men det jeg mener da er at en spiller som får spilletid med en trener, kanskje må slite benken under en annen.. :)

 

Ja ,det kan jeg være enig i, men det hadde vel sikkert litt med at Eggen ikke hadde det som skulle til både av midler og psyke. Grønis er nok litt mer krevende tror jeg også..

 

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 nov 08, 15:33

Der er jeg helt enig med deg! Eggen var litt for lite kritisk, etter min mening. Grönhagen virker dobbelt så "seriøs" på en måte. Det er blitt en mye mer proff treningskultur under ham, blandt annet.

Og det håper jeg ikke skjer med Tarik.. At det kommer en ny trener som feks. ikke mener han passer inn i hans spillsystem, ikke liker kvalitetene hans eller ikke satser ungt osv osv. (:

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3