Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Tromsø (17. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 aug 08, 15:24

Står på NRK-tekst-TV at Moldskred er skada, er det tilfelle ??


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 aug 08, 15:25

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Står på NRK-tekst-TV at Moldskred er skada, er det tilfelle ??

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article115073.ece

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 aug 08, 18:07

Det er vel også mulig at Lange spiller denne kampen...

http://www.vif-fotball.no/article2119786.ece


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 07 aug 08, 18:08
Endret: 07 aug 08, 18:32
Endret av: michael collins

Rune Lange er klar for TIL, låneavtale med opsjon på kjøp. Rune kan etter alt å dømme spille kampen mandag om nødvendig.

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3706805.ece

Hvis Moldskred ikke blir friskmeldt til mandag tror jeg Steinar Nilsen sterkt vil vurdere en 4-3-3/4-5-1 formasjon i denne kampen. Mitt forslag til startelver i så fall: Ramovic; Høgli - Reginiussen - Koppinen - Yndestad; Knarvik - Sequeira - Haugen; Yttergård Jenssen - Adriano - Lindpere. Så setter vi inn Rune Lange for Adriano etter 60 minutter, og gjett hvem som setter inn den avgjørende scoringen?

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 08, 18:38

Gardar eller Barsom... ;-)

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 08 aug 08, 08:49
Endret: 08 aug 08, 08:50
Endret av: michael collins

Denne artikkelen kommer Steinar Nilsen til å henge opp i garderoben som en ekstra motivasjon for TIL-spillerne: Smilehttp://fotball.bladet-tromso.no/eliteserien/article115095.ece

 

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 08, 08:56

FFK kommer til å henge opp denne artikkelen som ekstra motivasjon! Det er bare sundt med ordkrig!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198641

---------------------------

FFK og Leeds United


moffis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 jul 07
Innlegg: 3

Lagt til: 08 aug 08, 09:29

Hvor langt unna en startoppstilling er Fofana? Noen som vet?

Synes han til tider var ganske lovende i fjor, selvom han burde ha scoret flere mål.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 aug 08, 09:33

Har vært en del skadet i vår, men har spilt noen bra kamper på 2. laget. Har sett han i 2 kamper og da har han vært god, men blitt tatt av mot slutten, men en helt naken Trulsen har fått fortsette. Kan lure på om det er politikk at sistnevnte skal prioriteres, eller om det bare er Rostad eller Aune som er helt ute.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 08 aug 08, 13:41

Moldskred har fått konstantert strekkskade.

 

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3708121.ece


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 aug 08, 13:57

Opprinnelig postet av loyd

Moldskred har fått konstantert strekkskade.

http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article3708121.ece 

Tromsø uten Moldskred

FFK uten Tarik

Status Quo!


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 08 aug 08, 13:57
Endret: 08 aug 08, 13:57
Endret av: michael collins

Trist for TIL og bra for dere, Heldigvis for oss er det to uker fotballpause etter mandagens kamp, og han skal være kampklar igjen om 2-3 uker. Rune Lange vil sannsynligvis spille fra start. Plutselig er FFK store favoritter og TIL underdogs i kampen, ingen forventer at vi skal ta poeng. Vi har med andre ord ingenting å tape og alt å vinne!

 

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 08, 13:57
Endret: 08 aug 08, 14:00
Endret av: FFK1903

På slutten av den artikkelen står det følgende:

 

Når Fredrikstad spiller hjemme mot Tromsø er det 50% sannsynlighet for at Fredrikstad vinner. (Basert på alle spilte kamper siden 1948).

Litt lengre nede leser vi:
Fredrikstad har ikke tapt hjemme mot Tromsø i Tippeligaen siden 1948.

Hvordan får de til det egentlig? Skulle ikke det tilsi at FFK har vunnet 50% av hjemmekampene, og spilt 50% uavgjort? Sannsynlighetsberegning er det lenge siden jeg var god på, men dette rimte ikke helt...

Denne var også litt interessant:
Det scores i gjennomsnitt 4.50 mål per kamp når disse lagene møtes på Fredrikstad sin hjemmebane i Tippeligaen.

 

 

 


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 08, 14:28

Er det bare meg, eller er jeg alene om å synes at Barsom burde ha spilt på plassen til Gashi? Jeg synes Gashi har endel mangler som kommer veldig godt tilsyne i den posisjonen han spiller i: Han går for lenge med ballen. Er god til å avslutte, men har en elendig pasningsfot, og er ikke mye til spillefordelingssentral, akkurat... Barsom har bedre overblikk, og atskillig bedre pasningsfot. Og det er åpenbart at han trives bedre sentralt også...

Kanskje vi burde ha hatt en midtbane med to framskutte (Gashi og Barsom), en defensiv midt (Wehrman) og to vinger (Kvisvik/Magnussen og Ramberg)? Og derfor gå ned til 3 bak? Hadde vært en mulighet der motstander pumper alt i midten...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 08 aug 08, 14:32

Opprinnelig postet av FFK1903

Hvordan får de til det egentlig? Skulle ikke det tilsi at FFK har vunnet 50% av hjemmekampene, og spilt 50% uavgjort? Sannsynlighetsberegning er det lenge siden jeg var god på, men dette rimte ikke helt...

uten å sjekke opp i statistikken, så ja

da har vi like mange uavgjort som seire (og ingen tap) hjemme om TIL siden 1948.

 

(er sikkert ikke så fryktelig mange kamper, så om det f.eks. er 10 kamper, så har man 5 seire og 5 uavgjort, ikke så rart det egentlig)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 08, 16:29

Opprinnelig postet av Asgeir

Er det bare meg, eller er jeg alene om å synes at Barsom burde ha spilt på plassen til Gashi? Jeg synes Gashi har endel mangler som kommer veldig godt tilsyne i den posisjonen han spiller i: Han går for lenge med ballen. Er god til å avslutte, men har en elendig pasningsfot, og er ikke mye til spillefordelingssentral, akkurat... Barsom har bedre overblikk, og atskillig bedre pasningsfot. Og det er åpenbart at han trives bedre sentralt også...

Kanskje vi burde ha hatt en midtbane med to framskutte (Gashi og Barsom), en defensiv midt (Wehrman) og to vinger (Kvisvik/Magnussen og Ramberg)? Og derfor gå ned til 3 bak? Hadde vært en mulighet der motstander pumper alt i midten...

Gashi er viktig med sin førsteforsvarerjobb. Men jeg trur også Barsom er bedre i midten, og en bedre pasningslegger.

Hvilken Magnussen mener du?? Regner med at du mener Thomassen...?Wink


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 08, 16:30

Opprinnelig postet av michael collins

Trist for TIL og bra for dere, Heldigvis for oss er det to uker fotballpause etter mandagens kamp, og han skal være kampklar igjen om 2-3 uker. Rune Lange vil sannsynligvis spille fra start. Plutselig er FFK store favoritter og TIL underdogs i kampen, ingen forventer at vi skal ta poeng. Vi har med andre ord ingenting å tape og alt å vinne!

 

Vi er ikke plutselig store favoritter. Favoritter var vi fra før og det har ingenting med Moldskred å gjøra..

Detta er en kamp som bør gi 3 greie poeng, men overraskelser har jo skjedd før..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 08, 11:13

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 08, 12:45

Det er solgt 11000 billetter


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 09 aug 08, 13:22

Dagens "Nordlys": TILs fysioterapeut utelukker ikke at Morten Moldskred kan spille på mandag. "Moldskred brukte gårsdagen på lett trening på SATS, og synes selv det er vanskelig å spå om han rekker mandagens kamp. -Vi tar en avgjørelse i løpet av helga om jeg blir med eller ikke, sier TIL-spissen, som står med åtte eliteseriescoringer så langt i sesongen."

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24