Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: VIF - FFK (16 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 aug 08, 03:02

Opprinnelig postet av MariusFFK

Opprinnelig postet av FFKgutt1

oi, beklager. så feil jeg se når jeg skulle skrive.. he he Tongue out Laughing

han kan ikke lastes for alle målene da Cool

Det kan ikke Staw heller Tongue out

Sant nok Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 08, 00:56

stemmer det, men  vi satser for en gang på at RBK kniper 1 poeng da og at dem snubler mot kamma Tongue out

---------------------------

http://keiko99.net


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 02 aug 08, 22:04
Endret: 02 aug 08, 22:06
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av Fredd

Dette var ikke rettferdig nei. Vi satt ikke sjansene. Sånn er det bare,

Hva med Tarik?Var han like ineffektiv, eller kom han ikke til særlig med sjanser?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 02 aug 08, 22:07
Endret: 03 aug 08, 00:45
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av stjernengutt
Hva med Tarik?Var han like innefektiv, eller kom han ikke til særlig med sjanser?

 

Der må jeg si meg fornøyd med har vi har fått 30 mill... Må ærligtalt innrømme at jeg synes ikke han er sååå god, men det er klart han skal erstattes..

---------------------------

Go Tottis!!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 aug 08, 00:41
Endret: 03 aug 08, 00:45
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av lineker
Der må jeg si meg fornøyd med har vi har fått 30 mill... Må ærligtalt innrømme at jeg synes ikke han er sååå god, men det er klart han skal erstattes..

Er det nvirkelig noen her inne som mener at Tarik er så god som media skal ha det til? 5 mål i år er 3 mindre enn en ennå bedre spiss som heter Gardar,Tegstro¨m gjør alt riktig bortsett ifra og score noe som har med spilletid og gjøre samt selvtillit.30 mill+ er helt sinnsykt bra for en middelmådig spiller som Tarik som ikke lenger er et super talent i følge alder


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 aug 08, 00:45

Er det noen her inne som mener at Runar kunne reddet et eneste poeng på de kampene han har stått???


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 aug 08, 00:49

Opprinnelig postet av paco

Er det noen her inne som mener at Runar kunne reddet et eneste poeng på de kampene han har stått???

positiv som ALLTID du paco.. synes Runar har gjort en god jobb jeg, mens han har vært her.. og nå blir konkurransen hard fra mandagen av siden han svensken kommer..

Tarik har vært sånn midt på treet iår, har hatt noen fine scoringer og vi var heldige som fikk 30 mill for han.. tror han utvikler seg mer i herenveen for å si det sånn!

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 03 aug 08, 13:02

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av paco

Er det noen her inne som mener at Runar kunne reddet et eneste poeng på de kampene han har stått???

positiv som ALLTID du paco.. synes Runar har gjort en god jobb jeg, mens han har vært her.. og nå blir konkurransen hard fra mandagen av siden han svensken kommer..

Tarik har vært sånn midt på treet iår, har hatt noen fine scoringer og vi var heldige som fikk 30 mill for han.. tror han utvikler seg mer i herenveen for å si det sånn!

 

skulle vel ha skrevet at vi ikke har mistet noen poeng på grunn av Runar,er fornøyd med han jeg


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 aug 08, 15:10

Opprinnelig postet av paco
skulle vel ha skrevet at vi ikke har mistet noen poeng på grunn av Runar,er fornøyd med han jeg

Det var i grunn slik jeg tolket det første innlegget ditt også, at du mente Runar ikke kunne lastes for noen av målene og dermed reddet poeng.

Det blir selvsagt vanskelig å si hvordan Staw hadde gjort det i disse kampene. Kanskje hadde han dirigert forsvaret annerledes, eller gjort andre valg som har gjort at noen av målene ikke hadde kommet. Kanskje hadde han gjort en tabbe. Alt i alt er jeg strålende fornøyd med jobben Runar har gjort, selv om jeg før hver kamp tenker at dette er kampen hvor han viser at han faktisk er reservekeeper i Start. Hittil har han ikke gjort noen tabber etter min mening, i hvert fall ingen som har gitt tapte poeng for FFK.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 aug 08, 15:18

Helt enig med HotDream her, Tegström er rett og slett ikke god nok. En ting er at han ikke scorer så mye mål på så mange sjanser, og det er selvfølgelig ikke godt nok for en spiss. Men når han står så mye i offside som han angivelig skal ha gjort i går, er det altfor dårlig. Har selv spilt en del fotball, og når man vet at man av en eller annen grunn ikke bør spille opp på en spiss, er det forferdelig å spille midtbane. Så fort ballen kommer opp til spissen blir det motstandernes ball, og da er det vanskelig å spille midtbane.

Uansett, jeg er sikker på at det kommer en ny spiss!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 aug 08, 16:31
Endret: 03 aug 08, 16:32
Endret av: wergis

Blir egentlig bare mere og mere irritert over at FFK ikke fikk med seg 3p!! Da hadde situasjonen vært enormt annerledes.. Stabæk hadde fått et virkelig press på seg, da måtte de ha vunni to på rad for å gå for bi!! å vi vet jo alle hvordan det pleier å gå, når Stabæk er i sånna situasjoner??Wink

Men som Shelton sa til tv2:

 - Vi spilte mot et ganske bra lag. Jeg er veldig fornøyd med at vi fikk et poeng og at jeg scoret et mål...

hmmm.. Godt å høre man er fornøyd med 1p på hjemmebane da, mot et så bra lag FFKCool Kanskje det blir nye "hiten", resta av laga mener det sammeLaughing

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 03 aug 08, 10:10

Opprinnelig postet av paco

Er det noen her inne som mener at Runar kunne reddet et eneste poeng på de kampene han har stått???

Nei, men har ikke gjort noen store tabber heller. Da har han imponert ut fra mine forventninger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 aug 08, 00:50

Opprinnelig postet av paco
Er det nvirkelig noen her inne som mener at Tarik er så god som media skal ha det til? 5 mål i år er 3 mindre enn en ennå bedre spiss som heter Gardar,Tegstro¨m gjør alt riktig bortsett ifra og score noe som har med spilletid og gjøre samt selvtillit.30 mill+ er helt sinnsykt bra for en middelmådig spiller som Tarik som ikke lenger er et super talent i følge alder

Jada, bare fem mål, men du kan også ta med at han har seks målgivende. Gunnarsson i Stabæk har to mål i årets serie, men du verden så viktig han er for laget for det med sine 11 (!) målgivende. Jeg hadde valgt Tarik foran Gardar hver gang om jeg måtte velge.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 aug 08, 09:48

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av lineker
Der må jeg si meg fornøyd med har vi har fått 30 mill... Må ærligtalt innrømme at jeg synes ikke han er sååå god, men det er klart han skal erstattes..

Er det nvirkelig noen her inne som mener at Tarik er så god som media skal ha det til? 5 mål i år er 3 mindre enn en ennå bedre spiss som heter Gardar,Tegstro¨m gjør alt riktig bortsett ifra og score noe som har med spilletid og gjøre samt selvtillit.30 mill+ er helt sinnsykt bra for en middelmådig spiller som Tarik som ikke lenger er et super talent i følge alder

Nei, men Kuadio og Fofana er supertalenter Norge og knapt verden noen gang har sett maken til?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 aug 08, 22:18

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Fredd

Dette var ikke rettferdig nei. Vi satt ikke sjansene. Sånn er det bare,

Hva med Tarik?Var han like ineffektiv, eller kom han ikke til særlig med sjanser?

Tarik hadde en sjanse som han burde satt, men han er flink til å skaffe rom for snekkeren. Hva hjelper det?


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 02 aug 08, 22:15

jeg synes faktisk tegan viser seg bedre i dag....men fortsatt ikke bra nok


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 aug 08, 22:21

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

jeg synes faktisk tegan viser seg bedre i dag....men fortsatt ikke bra nok

Bedre enn hva? Han setter jo ikke 100 prosent sjanser. Da er han ikke mye til spiss.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 aug 08, 22:35

På forhånd mente jeg at uavgjort hadde vært Ok.

Mente det forsatt i pausen, men etterhvert var FFK nærmere både 2,3,4 & 5- 0 en VIf 1-1.

Dessverre ble det utelling på Vif sin eneste sjangse, mens Tarik, Tegstrøm og Barsom sløste.

Likevell overrasker "arbeidslaget hass Anders" fotball-Norge forsatt med taktisk god fotball.

Hadde FFK hatt en spiss av klasse i dag, så........

Derfor "gråter" jeg ikke for at Tarik blir borte, dersom FFK kan hente en spiss av f.eks Shefton sin klasse.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340