Husk meg
Brukernavn
Passord

Unødvendig av Moderator

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 jul 08, 19:55

Unødvendig å stenge tråden om Voldtektsikta ffk spillere da dette er en viktig sak for øyblikket, det går jo feks an å gi advarsel med at tråden er i ferd med å skli ut eller noe slikt, i stedenfor å stenge den med en gang.

Bør være litt takhøyde når en slik sak hender, er jo greit å kunne diskutere alt rundt den saken på eksisterende tråd som var. Det var også en moderator som startet den tråden, ser ingen grunn til hvorfor den skal bli stengt. Dette angår klubben Fredrikstad Fotball.

Mitt tips: Åpne tråden igjen men skriv ut advarsel om det sklir helt ut.

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 08, 20:07

Når de som deltar begynner å bli ufine i både språk og samtidig klarer å synke ned på nivået av å snakke om behov for borgervern hvis de skulle bli frikjent - da har tråden utspilt sin rolle slik jeg ser det.

Ja, det var en viktig tråd, men med tanke på nivået den havnet på synes jeg den kan diskuteres videre på et mer passende forum for lavmål vi prøver å holde oss unna: Hegnar eller VG.

Nå har politiet anholdt de involverte. FB og andre skrotnisser har klart å formidle så mange detaljer at navna er kjent (for de som ønsker) og nå er det rettssystemet - enten det er tillit til det - som skal håndtere saken. Ingen andre.

FFK som klubb har tatt affære. FFKsupporter.net har gjort justeringer på spillersiden.

Jeg ser egentlig ikke noe stort behov for å diskutere dette utover det som er gjort. Men jeg er åpen for gode argumenter om HVORFOR tråden fortsatt bør være åpen.  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 jul 08, 20:14

Den bør få fortsette å stå åpen nå som rettsprossesen mot den begynner etterhvert, om du fjerner denne tråden dukker det helt sikkert opp noe nye om dette temaet etterhvert som noe mer skjer i saken, veldig greit å ha en tråd å forholde seg til der man kan lese grunnen på tråd nr 1 også skrive noe selv. Blir veldig rotete om man starter en helt ny tråd om dette litt senere.

Ser ingen grunn til at den skal være stengt, det har ikke vært sååå forferdelig gale kommentarer igjennom den tråden at det bør være grunn nok til å stenges, da er det lavt takhøyde på dette formumet/tråden.

Enkelte innlegg bør vel bli fjernet,helt klart. Men å fjerne hele tråden setter jeg spørsmålstegn ved

 

 

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 08, 21:13

Med tanke på tempoet i norsk rettsvesen får vi en avklaring innen 9-18 måneder. Wink

Du får PM'e meg eller en annen mod for å åpne den hvis det blir tvingende nødvendig å diskutere noe mer i tråden.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 08, 21:13

søtter A9sh her. Der er mye bedre og ta vekk det som skulle være ille og la tråden gå.

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 08, 21:25

Opprinnelig postet av keiko99

søtter A9sh her. Der er mye bedre og ta vekk det som skulle være ille og la tråden gå.

Trur dere vi får betalt for å overvåke trådene her inne? Wink

Vi er ikke 100 moderatorer og kan ikke følge med hele tiden. Vi har et liv - yeah right. ;)) - vi også, så med tanke på brennbarheten i dette stoffet og kvaliteten innlegga begynte å få, synes jeg det var en grei avgjørelse å stenge tråden.

Det medfører et redaktøransvar å holde et slik debattforum i gang. Selv om Hegnar (worst case) gir blanke i å holde kontroll på de som deltar i praten og lar ting skli ut er det ikke noe vi ønsker.

Ytterligere kommentarer fra meg kommer ikke. Nå skal jeg tilbake til RL. Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 31 jul 08, 22:11

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av keiko99

søtter A9sh her. Der er mye bedre og ta vekk det som skulle være ille og la tråden gå.

Trur dere vi får betalt for å overvåke trådene her inne? Wink

Vi er ikke 100 moderatorer og kan ikke følge med hele tiden. Vi har et liv - yeah right. ;)) - vi også, så med tanke på brennbarheten i dette stoffet og kvaliteten innlegga begynte å få, synes jeg det var en grei avgjørelse å stenge tråden.

Det medfører et redaktøransvar å holde et slik debattforum i gang. Selv om Hegnar (worst case) gir blanke i å holde kontroll på de som deltar i praten og lar ting skli ut er det ikke noe vi ønsker.

Ytterligere kommentarer fra meg kommer ikke. Nå skal jeg tilbake til RL. Wink

Enig med denialsander her.. synes dere moderatorer gjølr en god jobb!


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 31 jul 08, 22:38

Helt enig i at tråden stenges. Enkelte kommentarer nærmet seg hegnar.no nivå.

Dette er en forferdelig tragisk sak. Jeg har selv en sønn på jr-laget og kjenner saken ganske godt.

Har også fått stoppet endel av trådene på hegnar.no ved å rapportere grove overtramp til admini

strator. Når enkelte kopierer hele jr-stallen og limer inn på hegnar.no og stiller spørsmålet Hvem av dem er det ?

For så å analysere og nesten anklage alle som ikke har norske etternavn. Da går det for langt. Enkelte av spillerne ble navngitt med Adresse og med beskjed om at noen burde ta dem....

Synes moderator gjør en god jobb som forhindrer samme lavmål her inne.

 

Dette er en grusom sak og jeg håper alle ting kommer på bordet ,og at de som har gjort noe galt her straffes hardt.

Men la politiet og rettsapparatet gjøre den jobben.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 01 aug 08, 01:26

Helt enig i at tråden måtte stoppes. Kan ikke skjønne at viktigheten i denne saken er at en av de har spilt eller spiller på FFK jr.. Det er vel mye mer i denne saken som er viktigere


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 01 aug 08, 08:17

Helt klart at ffk-relaterte forum er feil sted å diskutere dette.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340