Husk meg
Brukernavn
Passord

Per Morten Haugen på veg ut?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 08, 20:28

Opprinnelig postet av Lemmy

Har ikke peiling. :)

Noe må han jo gjøre for å ha den jobben ?? Er sikkert ikke billig mann å ha heller.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 08, 20:31

Nå får jo klubbene økonomisk støtte fra NFF for å ha en toppspillerutvikler ansatt i klubben, så noe gjør han selvsagt. Etter hva jeg vet, så har han hovedansvaret for oppfølgingen av de yngste i A-stallen, og de som er nær A-stallen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 08, 20:38

Opprinnelig postet av Holters

Nå får jo klubbene økonomisk støtte fra NFF for å ha en toppspillerutvikler ansatt i klubben, så noe gjør han selvsagt. Etter hva jeg vet, så har han hovedansvaret for oppfølgingen av de yngste i A-stallen, og de som er nær A-stallen.

Så han sitter altså og delegerer ansvar nedover ?? Sånn at Arnie & Co. har noe å forholde seg til ?? Greier ikke juniortrener + Arnie & Co. å gjøre dette selv ?? Eller blir det for mye å gjøre , sånn at noen må ha det overordna ansvaret ??

Er godt vi får støtte fra NFF, for jeg er redd vi bruker penger i unøda her.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jul 08, 20:53

Det er faktisk et krav fra NFF at klubbene skal ha en person ansatt som toppspillerutvikler og i Fredrikstad er den personen Harry Hansen. Ser ikke noe feil i det.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 08, 21:00

Opprinnelig postet av Costanza

Det er faktisk et krav fra NFF at klubbene skal ha en person ansatt som toppspillerutvikler og i Fredrikstad er den personen Harry Hansen. Ser ikke noe feil i det.

Men Harry Hansen var da på vei vekk fra klubben i sin tid, men vi tok fram et støtteerklæringsbanner på Holmen. Hvis ikke de hadde beholdt han da, så hadde de vært pålagt å finne en annen ?? Er det sånn å forstå ??


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 08, 21:02

Hadde vel gitt stillingen til Per Egil Ahlsen eller noe... Han har vel en eller annen fantasistilling nå? En som de opprettet for han?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 08, 21:06

Opprinnelig postet av FFK1903

Hadde vel gitt stillingen til Per Egil Ahlsen eller noe... Han har vel en eller annen fantasistilling nå? En som de opprettet for han?

PEA som toppspillerutvikler, ja da hadde det blitt utvikling tenker jeg. Var det ikke noe sånn taktikk-teknikk-utvikler PEA fikk da ??


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 30 jul 08, 03:34

Høres veldig bra ut at klubbene er pålagt å ha spillerutviklere ansatt. Hvis Harry Hansen følger opp de yngste spillerne i A-laget så gjør han noe da. Han følger opp de yngste spillerne i A-laget. Det tror jeg sikkert kommer godt med.

Men hvis klubbene ikke var pålagt dette så er vel tenkelig at noen klubber ikke ville ha sett poenget.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 08, 07:15

Han har vel foreløpig ikke gjort en bra nok jobb i forhold til å finne erstatter til Tarik. Og dette vil drøye http://www.demokraten.no/ffk/article3690956.ece

 


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jul 08, 12:06

Opprinnelig postet av Lemmy

Mener at Harry er toppspillerutvikler, men er ikke sikker.

Ang. Semb som ekspertkommentator kunne jeg ikke vært mer uenig! Syns han er utrolig behagelig å høre på, der han sitter og kommer med velargumenterte meninger innimellom. Snakker ikke unødvendig ofte, og kommer med mye bra når han snakker.

Bortsett fra alle de grusomme  fotballfaglige klisjeene da., han vet selvfølgelig hva han prater om, men jeg klarer liksom ikke Drillospråket.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 30 jul 08, 17:39

Kjenner ikke detaljene i Harrys arbeidsoppgaver.

Men at han jobber med å få frem talenter er det vel ingen tvil om. Det var f.eks Harry som uttalte seg da Joachim Thommassen gikk til Fredrikstad. Vil tro han hadde en finger med i spillet der.

Så tror han følger opp talentene i FFKs samarbeidsklubber på et litt høyere nivå enn apparatet i Byprosjektet.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jul 08, 21:32

Opprinnelig postet av stjernengutt

Bortsett fra alle de grusomme  fotballfaglige klisjeene da., han vet selvfølgelig hva han prater om, men jeg klarer liksom ikke Drillospråket.

Alt det Semb lirer av seg er selvfølgeligheter under kampens gang , og er gørr kjedelig å høre på. Da er det like godt å ha bare den vanlige kommentatoren å høre på, enn å høre på en nikkedokke ved siden av. De kan heller sitte å sludre i pausa.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 jul 08, 18:59

Opprinnelig postet av A9$h

Syntes Per Morten Haugen gjør en bra jobb, ser ingen grunn til at Semb skal bli ansatt.

De personene som er der nå gjør en god og fornuftig jobb.

Per Morten Haugen er ikke ansatt som sportsdirektør i FFK. Han bare vikarierer som en nødløsning etter Morgan Andersen. På samme måte som Huth.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 08, 16:45

FFK vil ha Semb

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 15 aug 08, 14:43

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av A9$h

Syntes Per Morten Haugen gjør en bra jobb, ser ingen grunn til at Semb skal bli ansatt.

De personene som er der nå gjør en god og fornuftig jobb.

Per Morten Haugen er ikke ansatt som sportsdirektør i FFK. Han bare vikarierer som en nødløsning etter Morgan Andersen. På samme måte som Huth.

 

På tide å finne en annen vikar. Mannen kan jo bare selge og skape uro i klubben. Og for en arrogant type. Kast han ut av klubben før vi får oppleve 1984 igjen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 15 aug 08, 14:55

Opprinnelig postet av MLarsen

 

På tide å finne en annen vikar. Mannen kan jo bare selge og skape uro i klubben. Og for en arrogant type. Kast han ut av klubben før vi får oppleve 1984 igjen.

Bare selge? Galt å selge Tarik? Kan ikke kjøpe? Hva med Wallace, Barsom og Ophaug? God bedring!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 15 aug 08, 17:20

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av MLarsen

På tide å finne en annen vikar. Mannen kan jo bare selge og skape uro i klubben. Og for en arrogant type. Kast han ut av klubben før vi får oppleve 1984 igjen.

Bare selge? Galt å selge Tarik? Kan ikke kjøpe? Hva med Wallace, Barsom og Ophaug? God bedring!

Føler meg ikke syk, kanskje du gjør det. Men takk uansett.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 15 aug 08, 17:50

Jeg verken kan eller skal uttale meg om Per morten Haugen, utover at mitt inntrykk er at han stort sett har gjort en god jobb.

Men det synes klart at FFK trenger en sterk person med utvilsom kompetanse, pondus og ambisjoner. Ikke bare en lokal vikar som har til oppgave å holde skuta flytende.

Å signere Semb i den rollen ville vært et steg i riktig retning nå. FFK trenger en sportslig sjef som er dyktig nok til å se hva som er det rette å gjøre til enhver tid (med tanke på vedlikehold av spillerstallen) og som er sterk nok til, om nødvendig, å presse eller tvinge gjennom den rette løsningen. Det siste er nok ikke PMH, men Semb kan være det.

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 17 aug 08, 01:06

Den godeste Ola By Rise spaserte forbi meg på brygga før kampen mot Tromsø, og så han satt sammen med Carl Morten under kampen. Senere har jeg hørt nye rykter om at trønderen skal være meget interessert i å flytte nedover..

---------------------------

Øvre Meny Aasens store sønn


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 17 aug 08, 01:12

Han så nok på kandidatene til Irlands-kampen. Regniussen ble jo tatt ut



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24