Husk meg
Brukernavn
Passord

Per Morten Haugen på veg ut?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 29 jul 08, 08:10

f-b melder at FFK ser etter både klubbdirektør og sportsdirektør. Nils Johan Semb skal være ønsket som sportsdirektør og vil i såfall overta Per Morten Haugens stilling.

http://www.f-b.no/article/20080729/FFK/345314282/1220/NYHET


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jul 08, 08:22

Hørte om dette for en stund siden, men forstod det slik at Sembs kandidatur var veeeldig avhengig av den nye TV-avtalen. Nå ser det jo ut til at TV 2 faktisk har kommet veldig godt ut av det hele, så da vil jeg tro at Semb fortsetter i samme rolle som nå. Han er jo veldig bundet til sitt hjemsted virker det som, så jeg er ikke så sikker på hvor ideelt det ville ha vært å ha en pendlende sportsdirektør.

Klubben jakter (i hvert fall sonderer markedet) etter flere kjente navn til sportsdirektørrollen, så ting kan jo tyde på at Per Morten Haugens tid som sportslig administrator er over. Synd, da jeg synes han har gjort en god jobb så langt, men det ligger kanskje noe bak vi ikke får vite om.

Kanskje går Haugen bare tilbake til rollen han faktisk er ansatt som - nemlig assistenttrener.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 29 jul 08, 09:44

Personlig synes jeg Per Morten Haugen kunne ha vært litt smartere når det gjelder konfliktshåndtering. Synes aldri en sportsdirektør (eller leder generelt) skal argumentere mot en av sine spillere i media, slik han har gjort mot Kvisvik ved et par annledninger.

Og hvor mye av æren Per Morten Haugen må dele med "Jokke" for det positive som har skjedd i det siste er for meg uvisst. Har intryk av at "Jokke" har gjort en særdeles god jobb.

Og en sportsdirektør med litt mer karisma og pondus ville vært positivt for FFK. Semb har jo blitt en "likænes fyr" med årene. Men det kan fort forandre seg med en stilling med litt mer press, han har det nok behagelig der han er nå.

Alt i alt er jeg positiv til at FFK vurderer nye alternativer til sportsdirektør stillingen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jul 08, 10:20

Opprinnelig postet av Kent

 

Og en sportsdirektør med litt mer karisma og pondus ville vært positivt for FFK. Semb har jo blitt en "likænes fyr" med årene. Men det kan fort forandre seg med en stilling med litt mer press, han har det nok behagelig der han er nå.

Alt i alt er jeg positiv til at FFK vurderer nye alternativer til sportsdirektør stillingen.

En mer Fjørtoft type?

Nei, personlig synes jeg Haugen fremstår veldig bra. Det ser ut som vi har ett team som jobber godt sammen, drar i samme retning og har en klar arbeidsfordeling. Men aller viktigst, dem har knallgode resultater. Vet ikke om jeg har så veldig lyst å bryte opp noe som endelig fungerer jeg. Interne stridigheter og maktkamper har vi vel hatt nok av i FFK......

 


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 jul 08, 10:43
Endret: 29 jul 08, 10:45
Endret av: bjorn

Har Semb noe kunnskaper utover å være trener/hoven kommentator? ble brått litt usikker men har for meg en jobb som sportsdirektør er en ganske sammensatt jobb av mye forskjellig...

Hvis de er på jakt etter et navn er Semb sikkert flott.

PMH har forøvrig gjort en god jobb.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 29 jul 08, 10:44

Torstein Bjarmann står øverst på lista mi. I følge VG's sportsredaktør er det lite sannsynlig at Bjarmann og Berg fortsetter i Lyn så Bjarmann kan være aktuell.

Bohinen har også levert varene!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 08, 10:48
Endret: 29 jul 08, 10:53
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Kent
Bohinen har også levert varene!

Nei takk til Bohinen, det vil vel bare skape uro i klubben...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 jul 08, 10:55

Har ikke Bohinen vært på nippet til å få fyken pga store gnissninger innad? Var jo ganske mye ståk rundt det minns jeg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 08, 12:06

Syns Per Morten Haugen har gjort en flott jobb, all ros til ham!

Men samtidig har jeg veldig sansen for Semb, tror han kan tilføre klubben mye.. Han har jo tidligere vært positiv i sine omtaler av Fredrikstad, tror han liker klubben, byen og spesielt talentutviklingen veldig godt.. Hvis vi får tak i Semb syns jeg vi bør slå til, hvis ikke mener jeg vi kan fortsette med Haugen. Håper uansett Haugen fortsetter i FFK på en eller annen måte! :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 29 jul 08, 12:14
Endret: 29 jul 08, 13:10
Endret av: FFK1903

Mod: Tror vi bør la akkurat det der ligge...

---------------------------

Burn in hell, por favore..


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 08, 14:01

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Kent

 

Og en sportsdirektør med litt mer karisma og pondus ville vært positivt for FFK. Semb har jo blitt en "likænes fyr" med årene. Men det kan fort forandre seg med en stilling med litt mer press, han har det nok behagelig der han er nå.

Alt i alt er jeg positiv til at FFK vurderer nye alternativer til sportsdirektør stillingen.

En mer Fjørtoft type?

Så du mener Fjørtoft har karisma og pondus??Surprised


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jul 08, 15:21

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Kent

 

Og en sportsdirektør med litt mer karisma og pondus ville vært positivt for FFK. Semb har jo blitt en "likænes fyr" med årene. Men det kan fort forandre seg med en stilling med litt mer press, han har det nok behagelig der han er nå.

Alt i alt er jeg positiv til at FFK vurderer nye alternativer til sportsdirektør stillingen.

En mer Fjørtoft type?

Så du mener Fjørtoft har karisma og pondus??Surprised

Nei, men han blir fremstilt som det, og mange mener nok det.. Mange mente det ble umulig med to sterke personligheter på Åråsen, og det ble det jo. Har mye mer sans for en person som jobber hardt i det stille enn en med volsomt markeringsbehov, slike sjefer blir ofte omtalt som sterke og karismatiske.... Svaret mitt var ironisk for han er vel kanskje den siste jeg vil se, eller en av samme sort.....

               


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jul 08, 15:30

semb har definitivt et bredt kontaktnettverk. en meget god kandidat i mine øyne. et meget godt fotballhode, og virker å ha en intelligent og imøtekommende approach.  bohinen fikk sparken i enga og har bidratt til bråk i stabæk allerede. fjørtoft er en rikstulling av dimensjoner....

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 08, 15:38

Kan ikke si meg mer enig, Bateman! Tror Semb kunne tilført FFK mye, og det ville etter min mening vært veldig bra for klubben hvis vi klarte å sikre oss ham.

Men må si det igjen: Per Morten Haugen gjør en mer enn god nok jobb fra før av!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 jul 08, 19:11

Semb hadde vært helt konge å få til FFK som sportsdirektør. Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 jul 08, 19:48

Syntes Per Morten Haugen gjør en bra jobb, ser ingen grunn til at Semb skal bli ansatt.

De personene som er der nå gjør en god og fornuftig jobb.

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 08, 20:03

Opprinnelig postet av A9$h

Syntes Per Morten Haugen gjør en bra jobb, ser ingen grunn til at Semb skal bli ansatt.

De personene som er der nå gjør en god og fornuftig jobb.

Enig, Semb synes jeg ikke har vist noen ting, ikke engang som ekspertkommentator gjør han seg. Han er utrolig slitsom å høre på.

Noe jeg lurer på, hvor er det blitt av Harry Hansen ?? Gjør han noe i det hele tatt i klubben vår ??


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 08, 20:13

Mener at Harry er toppspillerutvikler, men er ikke sikker.

Ang. Semb som ekspertkommentator kunne jeg ikke vært mer uenig! Syns han er utrolig behagelig å høre på, der han sitter og kommer med velargumenterte meninger innimellom. Snakker ikke unødvendig ofte, og kommer med mye bra når han snakker.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 08, 20:22

Opprinnelig postet av Lemmy

Mener at Harry er toppspillerutvikler, men er ikke sikker.

Toppspillerutvikler ja ?? Hva bidrar han med i så måte ??


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 08, 20:23

Har ikke peiling. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f