Husk meg
Brukernavn
Passord

Hets av Raymond

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 25 jul 08, 12:36

Raymond Kvisvik ble hetset av Stabæk supporterne.

Dette mener supporterne selv er helt greit, siden det er en profilert sak. Om FFK supportere synker så lavt blir jeg flau. Ufin oppførsel, syns ikke det er greit å angripe en spiller sånn.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 25 jul 08, 13:24

Opprinnelig postet av Dokka

Raymond Kvisvik ble hetset av Stabæk supporterne.

Dette mener supporterne selv er helt greit, siden det er en profilert sak. Om FFK supportere synker så lavt blir jeg flau. Ufin oppførsel, syns ikke det er greit å angripe en spiller sånn.


Synes det er trist at supporterne blir så personlige. Uansett om Raymond var syk eller hva det nå var som gjorde at han måtte sette seg på tribunen, tror jeg nok noe sånt går inn på han. Han er jo tross alt bare et menneske.

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 jul 08, 13:26

En markering FOR Raymond hadde vært på sin plass...

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 jul 08, 13:28

Helt enig med RuneT. Det handler om faktisk om respekt for andre mennesker og medmenneskelighet. Jeg tør påstå at ingen av Stabæksupporterne vet noe om forholdene til Raymond rundt økonomi og annet, og da blir det patetisk å komme med sånne bemerkninger.

Tull med at Raymond er feit og sånn, syns jeg er helt greit. Da går det på Raymond som fotballspiller, og der er "alt" lov. Det må uansett gå et skille mellom fotballspilleren Raymond Kvisvik og privatpersonen Raymond Kvisvik(dette gjelder for alle fotballspillere og idrettsutøvere forøvrig).

Uansett, syns det er merkelig om dette er grunnen til at han satt seg på tribuna. Dette forteller kanskje litt om Raymonds motivasjon? En Raymond i en klubb han trives i ville sikkert ønsket å komme utpå og "hevne" seg på Stabæksupporterne, en Raymond i en klubb der han er misfornøyd setter seg kanskje på tribuna...?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 jul 08, 13:31

Opprinnelig postet av Dokka

Raymond Kvisvik ble hetset av Stabæk supporterne.

Dette mener supporterne selv er helt greit, siden det er en profilert sak. Om FFK supportere synker så lavt blir jeg flau. Ufin oppførsel, syns ikke det er greit å angripe en spiller sånn.

Hva tror dere? Hvem har rett, NFF som sier dette er grunnen til att Raymond forlot innbytterbenken, eller PM Haugen som mener att Raymond tåler dette og att grunnen var att han ble syk?

Er NFF som har rett, får jeg vondt av Raymond. Men jeg tror han hadde tjent på å gå ut med sannheten, for å legge ballen død.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 jul 08, 16:29

Det som spørs, er om sannheten er så mye verre enn ryktene. Uansett er det toppen av hykleri å klage på hetsen, og samtidig donere saken en tråd.

---------------------------

-Elsker alle-


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 25 jul 08, 21:31

syns det er litt drøyt å henge seg opp i fille saker som det her.... har blitt synget værre ting av supportere i norge, bland annet av fredrikstad  folk;)

raymond er tøff, han tåler det :) 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 jul 08, 22:17

Opprinnelig postet av hedvalen

syns det er litt drøyt å henge seg opp i fille saker som det her.... har blitt synget værre ting av supportere i norge, bland annet av fredrikstad folk;)

raymond er tøff, han tåler det :)

enig. er jo en kjennsgjerning at han har føkka det til på pengefronten og at det blir sunget litt nidviser om det er ingen bombe..

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 26 jul 08, 13:00
Endret: 26 jul 08, 15:24
Endret av: michael collins

Stabæksupporterne synker som en stein i omdømmet blant norske supportere etter denne episoden. La meg si det slik: Hvis Isberget hadde sunket så lavt som disse pappaguttene fra Bærum hadde jeg umiddelbart meldt meg ut. Raymond Kvisvik har fått et problematisk liv på grunn av tvangsmessig gambling, som er definert som en sykdom. Stabæksupporterne mobbet ham fra reservebenken opp på tribunen. Deres oppførsel i denne saken fortjener kun forakt fra ethvert oppegående menneske. Jeg har hatt et bra inntrykk av dem så langt, og er rett og slett jævlig skuffet. De gir fotballsupportere generelt et dårlig rykte.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 jul 08, 23:06

100% enig med M Collins.

 

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3