Husk meg
Brukernavn
Passord

Bølgen??!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jul 08, 09:01
Endret: 22 jul 08, 13:24
Endret av: Holters

Vi blir urinert på, bæsja på og ydmyket av verste slag på nadderud, og så er folk med på bølgen?????????? Hva faen går det av folk? Jeg blir så jævla provosert. Og hva med idioten som starta karsusell på 0-1? Hallo?

Ikke gidder folk synge, ikke får vi synge rykke ned til motstanderlag. Men bølgen for motstanderne. DET er helt ok!!  takk for meg

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 22 jul 08, 09:40

Det var nok ment som ironi, ala "Vi later som vi scorer mål" fra Kanaris sist gang. En kan si noe om BRH, men virker ikke som humor er en av de tingene. Lighten up!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jul 08, 10:53

Ja for ironi er PH mest kjent for. Det her tror jeg ikke en døyt på.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 22 jul 08, 11:00

hvis du ikke tror det var ironi så får du ta det opp med meg , og det face to face .. Takk for deg 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 22 jul 08, 11:10

Ja så var det en ting til å ... Ironi har faktisk blitt brukt litt i det siste etter at jeg starta bry meg litt mer .. men du har kanskje vært på ferie eller no ??? Takk for deg 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 22 jul 08, 11:17

Dårlig dag idag husgutt?Wink


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jul 08, 11:29
Endret: 22 jul 08, 11:29
Endret av: Husgutt

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Dårlig dag idag husgutt?Wink

Det kan man trygt si. PS. Synes nå RBK gjorde det bra på stadion i 2005, da alle satt seg ned...

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 22 jul 08, 11:31

ja det syns jeg å .. men nå var det jo bare vi som tok bølgen og ingen av de blå .. 

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 jul 08, 13:10

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Det var nok ment som ironi, ala "Vi later som vi scorer mål" fra Kanaris sist gang. En kan si noe om BRH, men virker ikke som humor er en av de tingene. Lighten up!

 

Ironi er bare tant og fjas, det vet alle.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jul 08, 14:05

Vi var rævva på tribunen i går.

Bølgen var latterlig.

Funker ikke med en forsanger som klikker på BRH og aldri gidder å være med på de sangene som døm drar igang.

Virker som alle jobber mot hverandre på kampene, vi burde bli bedre på å støtte gutta sammen..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 08, 15:10

Det er jo umulig å lage noe liv på den drittribunen uansett da! Syns forsanger gjør en bra jobb, men ingen hører noe av hva de andre synger så da blir det umulig. Hvis man igjen skulle måtte stå på en tribune hvor det er så stor spredning bør man samle forsanger og de som synger mest i midten, da vil det være lettere å høre.

Dessuten burde man brukt tromma mye mer, den hører alle.  Da får man inn rytmen, og det er større mulighet for at det blir nogenlunde synkronisert. Ellers var vel sanger med mye rytme, stopp osv. litt unødvendig, var mye bedre med enkle rop.. "Ring of Fire" funka veldig bra, syns jeg-siden den var delt opp..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 22 jul 08, 17:39

må si meg litt enig med lemmy her. Også vil jeg legge til at det virka som gjengen bortepå høyresiden sang sangene for fort. Man kan med stooort hell roe ned tempoet litt på mange av sangene når folk står så spredt. Tok lissom 3 strofer så var hele sida i en evig "kano".


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 22 jul 08, 18:11

Det funka ikke i går heller. De som har vært på Nadderud før veit at de syngende pleier å samle seg mot høyresiden, synd ikke forsangeren også opplyste om det i går.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 jul 08, 23:15

Et par synspunkter fra trbunen i går:

  • Mange var uengasjerte og ræva i går, selv da vi leda var det overraskende dårlig.
  • Det burde helt klart ha vært en bedre diaolig mellom BRH eller RHE (jeg vet ikke hvem som er hvilke grupperinger da jeg ikke kjenner noen av dere personlig) og forsanger.
  • At folk mister litt piffen når en får hele 5 mål i ræva er ikke det granne rart. Når man er oppe i 3-1 kan man kanskje forvente litt mer av egne supportere, da er liksom muligheten der fortsatt, men når en er oppe i 4-1 og 5-1, ja da snakker man om å bli dreti ut. Jeg gir meg ikke selv om det står 10-0, men jeg har forståelse for at andre ikke er sånn. Det hjelper heller ikke å klage på de som velger å klappe igjen da. Det kommer folk for evig og alltid til å være uenige om.
  • Klokkesvingen på Nadderud er langstrakt, og muligheten for en forsanger til å bli hørt av de fleste selv med ropert, er meget vanskelig. Det kan være vanskelig nok å høre de på vårt eget felt her hjemme
  • Hva angår "Karusell" så blir det litt tåpelig, i mine øyne, når man kun leder 0-1, klokka har ikke passert halvtimen engang og vi ikke har eid kampen.
  • Bølgen var en småartig ironisk greie. Det fikk i hvert fall opp humøret et lite hakk

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 23 jul 08, 02:12

problemet var ikke at man ikke hørte forsangeren, men hver gang en (litt mer avansert) sang ble satt igang, så tok det 2 strofer så var alle ute av takt. Det var rett og slett så håpløst at fleste rundt midten egentlig bare ga opp.

Likte forøvrig "bølgen". Hadde vært morsomt om stabækgjengen hang med også, var noen få som prøvde så jeg.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 23 jul 08, 08:38
Endret: 23 jul 08, 08:45
Endret av: FFK Forever

Opprinnelig postet av JipJap

 

Likte forøvrig "bølgen". Hadde vært morsomt om stabækgjengen hang med også, var noen få som prøvde så jeg.

 

Fett. Da deler du ut Kubjeller og Vikinghjelmer til alle i neste kamp?

Sikkert også noen som vil males i ansiktet med ansiktmaling. Glem ikke malerskrinet til neste kamp.

Deal?

 

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 23 jul 08, 10:30

Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av JipJap

 

Likte forøvrig "bølgen". Hadde vært morsomt om stabækgjengen hang med også, var noen få som prøvde så jeg.

 

Fett. Da deler du ut Kubjeller og Vikinghjelmer til alle i neste kamp?

Sikkert også noen som vil males i ansiktet med ansiktmaling. Glem ikke malerskrinet til neste kamp.

Deal?

 

 

Er det mulig å være litt surere? Trodde mangfold var det som gjaldt, og at ensretting med monopol på "Sannheten" var et tilbakelagt stadie. Tydligvis ikke for alle.............

Sto midt i svingen og et var vanskelig å få synkronisert sangene. Datt dessverre fort ut. Rop til hverandre funka best synes jeg. Håper det blir bedre når de får den super-fantastiske stadionen sin ferdig.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jul 08, 10:56

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av JipJap

 

Likte forøvrig "bølgen". Hadde vært morsomt om stabækgjengen hang med også, var noen få som prøvde så jeg.

 

Fett. Da deler du ut Kubjeller og Vikinghjelmer til alle i neste kamp?

Sikkert også noen som vil males i ansiktet med ansiktmaling. Glem ikke malerskrinet til neste kamp.

Deal?

 

 

Er det mulig å være litt surere? Trodde mangfold var det som gjaldt, og at ensretting med monopol på "Sannheten" var et tilbakelagt stadie. Tydligvis ikke for alle.............

Sto midt i svingen og et var vanskelig å få synkronisert sangene. Datt dessverre fort ut. Rop til hverandre funka best synes jeg. Håper det blir bedre når de får den super-fantastiske stadionen sin ferdig.

 

Blir nok enklere å lage trøkk i gymsalen neste år jaSmile

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24