Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen Stabæk-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jul 08, 00:34

Vel, Vi får ingen ny spiss inn før Brannkampen, dvs Tegan mest sannsynlig starter som den goalgetteren han er (prove me wrong, Tegan). Engakampen, som jeg igrunn anser som en av de vanskligste bortekampene,  kan vi også glemme ny spiss på banen iom vinduet åpner dagen før. En nyankommet spiller starter neppe en kamp dagen etter han kommer til klubben, og dermed kan vi fort stå med 0 poeng på de to kampene...

Syns det er merkelig at klubben bryter opp et av tippeligans giftgste spisspar nå midt i sesongen. Merkelig å utbasunere at målsetningen for sesongen er medalje, for så å selge en av klubbens giftigste spiss/tilrettelegger dagen etter....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 22 jul 08, 02:06

Opprinnelig postet av ffkmufc

Dritt kamp, dritt tribune, dritt dommer

tja. kan vel si meg enig... Var ikke en god dag for oss.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Panodil

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 apr 07
Innlegg: 18

Lagt til: 22 jul 08, 04:06

nei.. dette var nitriste greier.. alt gikk jo inn.. men vi har lov til å ha en dårlig kamp inni mellom.. kommer sterkt tilbake til helga.. 2. plass på tabellen og en lekker høstsesong i møte.. er fortsatt optimist ;-D

---------------------------

Fire walk with me


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 jul 08, 08:04

Opprinnelig postet av Bob Page

Vel, Vi får ingen ny spiss inn før Brannkampen, dvs Tegan mest sannsynlig starter som den goalgetteren han er (prove me wrong, Tegan). Engakampen, som jeg igrunn anser som en av de vanskligste bortekampene,  kan vi også glemme ny spiss på banen iom vinduet åpner dagen før. En nyankommet spiller starter neppe en kamp dagen etter han kommer til klubben, og dermed kan vi fort stå med 0 poeng på de to kampene...

Syns det er merkelig at klubben bryter opp et av tippeligans giftgste spisspar nå midt i sesongen. Merkelig å utbasunere at målsetningen for sesongen er medalje, for så å selge en av klubbens giftigste spiss/tilrettelegger dagen etter....

Gjør ikke noe det, for Tarik spiller de to kampene...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jul 08, 08:57

Jeg syns noen bør forandre overskriften, for kamp innebærer vel at det er to lag på banen. Jeg så bare ett lag igår, og de var ikke røde og hvite for å si det sånn..

 

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 22 jul 08, 09:15
Endret: 22 jul 08, 09:16
Endret av: Oslo

Hentet fra VG:

 

Tommy Runar   4
Pål André Czwartek   4
Jan Tore Ophaug   4
Raio Piiroja   3
Wallace Fernando Pereira   4
Hans Erik Ramberg   5
Kasey Wehrman   5
Ardian Gashi   2
Abgar Barsom   4
Tarik Elyounoussi   3
Gardar Jóhannsson   6
Sum 11 mann:   44

 At Hans Erik, Kasey og Gardar, henholdsvis får karakter 5,5 og 6, er for meg en gåte...Undecided


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 08, 11:23

Opprinnelig postet av madcow

Opprinnelig postet av ffkmufc

 

tja. kan vel si meg enig... Var ikke en god dag for oss.

Noe positivt oppe i all elendighten (forøvrig enig med bateman, att dette kan snu allerede på lørdag) så var kommentatorene svært imponert av PH. Syntes de var en fantastisk gjeng, og en fargeklatt i Norsk fotball.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 08, 11:28

Opprinnelig postet av Oslo

Hentet fra VG:

 

Tommy Runar   4
Pål André Czwartek   4
Jan Tore Ophaug   4
Raio Piiroja   3
Wallace Fernando Pereira   4
Hans Erik Ramberg   5
Kasey Wehrman   5
Ardian Gashi   2
Abgar Barsom   4
Tarik Elyounoussi   3
Gardar Jóhannsson   6
Sum 11 mann:   44

 At Hans Erik, Kasey og Gardar, henholdsvis får karakter 5,5 og 6, er for meg en gåte...Undecided

 

Det sier kanskje litt om oss? Att vi simpelthen ikke vil godta, att Hansi er en god fotballspiller og ser kun feilene hans? Nå så jeg bare 2. omgang på tv, og syntes ikke verken Hansi eller Gardar var noe svakere en røkla. Gashi og Kasey var nok også langt under pari i går. Men det var i likhet med resten av laget ikke sant?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 22 jul 08, 11:47

Opprinnelig postet av stjernengutt

Det sier kanskje litt om oss? Att vi simpelthen ikke vil godta, att Hansi er en god fotballspiller og ser kun feilene hans? Nå så jeg bare 2. omgang på tv, og syntes ikke verken Hansi eller Gardar var noe svakere en røkla. Gashi og Kasey var nok også langt under pari i går. Men det var i likhet med resten av laget ikke sant?

 

Jeg sier ikke at Ramberg ikke er noen god fotballspiller, men når en sammenligner med spillerbørsen og prestasjonen fra FFK - LSK, hvor de samme fikk henholdsvis karakter 5,6,7, så synes jeg karakterene i gårsdagens kamp var billig, og alt for høye!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 08, 11:51

Da er vi helt enige. Jeg tenkte mest på generelt grunnlag.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 jul 08, 12:00

Kvisvik uttaler seg i FB.

Kvisvik spilte ikke i mandagens triste toppoppgjør mot Stabæk på Nadderud der FFK tapte hele 5-1 og måtte gi fra seg tabelltoppen til bærumslaget. Han satt på benken frem til pausen, men var ikke å se etter hvilen. Kvisvik forklarer dette med at han følte seg uvel, noe også andre FFK-spillere også var i forkant av kampen.

Han sier at han og flere FFK-spillere følte seg uvel i forkant av kampen? Hva er nå dette?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 08, 12:05

Noe som går?

Tarik og Gashi var vel heller ikke helt friske?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 jul 08, 13:37

Opprinnelig postet av stjernengutt

Noe som går?

Tarik og Gashi var vel heller ikke helt friske?

Ser ut som du har rett.

Kan bli en sportslig nedtur

Tarik - Det var en skremmende dårlig kamp av oss. Jeg var dessuten litt småsyk, så det fungerte ikke helt i dag, sier han.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 08, 15:24

Så over måla til Stabæk, og jeg ser da at Kasey Wehrman hadde en forferdelig dag på jobben!

1-1. Trodde først det var dårlig av Perreira. Men det er tre mann i boksen, og Pål Andrè må ligge i sikring for Ramberg på Alanzinho. Ophaug, Piiroja og Wehrman/Gashi burde hatt en hver i boksen, så kunne vår brasilianer konsentrert seg om motsatt kantspiller. Gashi burde vel tatt den siden han er nærmest, men det er opprinnelig Wehrmans jobb. Dessuten hadde en god kantspiller luktet faren og vært med hjem og hjulpet Perreira. Barsom bare jogger etter, men det er først og fremst Gashi/Wehrman som burde hjulpet til i boksen.

2-1. Slappt press av Czwartek. Wehrman har lært av feilen fra i sta, og er den som markerer Johan Andersson når Alanzinho får ballen. Plutselig slipper han markeringa og blir stående på straffemerket, Andersson er helt fri når innlegget kommer. Piiroja skal på de innlegga helst ligge fri for å kun følge ball, og ser at Wehrman har Andersson. Piiroja kan ikke lastes. Stiller meg tvilende til keeperjobben der også. Ingen tabbe, men tror Staw hadde tatt headinga.

3-1. Avstanden mellom Wehrman og Ramberg er forferdelig stor, og det går ikke an mot Pall Gunnarsson som er dyktig i mellomrommet. Når da ingen av stopperne støter, men bare faller av kan han selvfølgelig vende opp. Løpet fra Nannskog er nydelig, og Piiroja er rett og slett ikke rask nok. Den vil jeg sette på Wehrman, som ikke lukter at Pall Gunnarsson kommer i mellomrommet.

4-1. Corner hvor Alanzinho står alene. Slappt press av Ramberg, som jogger etter litt umotivert. Hvem som skal ha ham er vanskelig å si, men det lukter ikke tabelltopp av presset til Ramberg..

5-1. Wehrman blir lurt, men det er forsåvidt riktig av ham å stoppe opp for å ikke pådra seg gult kort for obstruksjon. Forsvaret faller fint av, men når vi står såpass smalt kan det da ikke gå an at de får spille så enkelt igjennom på Nannskog? Ser ut som om Ophaug bør bryte ballbanen der, og Pål Andrè følge Nannskog. Godt angrep, dårlig forsvar.

Minst 3 av disse målene kunne vært unngått med bedre forsvarsspill!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3