Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Stabæk - FFK (14. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 21 jul 08, 20:40

Ja, hvis noen vil betale mange millioner for det han viste idag har de jo gjort et røverkjøp...hehe :)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 jul 08, 20:43

Opprinnelig postet av Pk

Ja, hvis noen vil betale mange millioner for det han viste idag har de jo gjort et røverkjøp...hehe :)

Nei jeg synes ikke han er i nærheten av 30 mill slik han har spilt i år og men enten så satser de på Tegström og Fofana eller så har de en ny spiss på gang


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 21 jul 08, 20:46

Det mest fornuftige, med tanke på klubbens syltynne økonomi, ville kanskje vært å spare de millionene de får for Tarik, og heller kjøpe en ny spiss før neste sesong


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 jul 08, 20:52

Hva skal vi vente med det for? Mulighet for gull henger svært høyt, og det er da på ingen måte tapt selv om vi blir overkjørt idag? Forsvinner Tarik trenger vi ny spiss NÅ!

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 08, 20:52

Noen som vet åssen statusen på Bråthen og Staw er?? Håper virkelig at en av dem er tilbake snart.....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 21 jul 08, 20:54

Opprinnelig postet av DrDRE

Hva skal vi vente med det for? Mulighet for gull henger svært høyt, og det er da på ingen måte tapt selv om vi blir overkjørt idag? Forsvinner Tarik trenger vi ny spiss NÅ!

 

 

Det er viktigere å overleve som klubb enn å kjøpe en ekstra spiss


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 jul 08, 20:56

Nannskog scorer to identiske mål i denne kampen, han gjør de samme jævla bevegelsene hver gang, går til sida å setter den i motsatt hjørne. Dette har han gjort i flere år i tippeligaen. Her bør de virkelig vite bedre.

Forsvaret spiller til stryk karakter i dag, direkte pinlig var dette...

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 jul 08, 20:57

Opprinnelig postet av Pavlov

Opprinnelig postet av DrDRE

Hva skal vi vente med det for? Mulighet for gull henger svært høyt, og det er da på ingen måte tapt selv om vi blir overkjørt idag? Forsvinner Tarik trenger vi ny spiss NÅ!

 

 

Det er viktigere å overleve som klubb enn å kjøpe en ekstra spiss

Jepp sats på Fofana og la oss jekke oss et par hakk,vi er ikke i nærheten av og ta medalje og det viste seg tydelig i dag


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 jul 08, 20:57
Endret: 21 jul 08, 20:58
Endret av: hasse33

Ingen tvil at dette er meget fortjent med seier til Stabekk. Meget tam forestilling av FFK...kan ikke si noe positivt om noen av FFK`s spillere. jevnt over 2 på spillebørsen på hele gjengen. Pinlig og ikke noe annet enn pinelig


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 jul 08, 21:03

Alle gullvinnere har hatt et eller to feilskjær - dette var våre 2 - begge mot Stabæk. Litt mer fokus fremover, så er vi "på G" igjen. Stabæk faller av som før, men vi er tross alt et høstlag! "Overleve som klubb"...  har du hørt om uttrykket "male fanden på veggen"?

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340