Husk meg
Brukernavn
Passord

Før Kamp: FFK-Brann (Serierunde 15)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 08, 22:30
Endret: 25 jul 08, 22:33
Endret av: Patrioten

Før kampen http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1230/1/


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 08, 22:34

[quote=Patrioten]

Før kampen

 

(fiksa på linken)

 

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 10:58

For å ta en Patrioten: Enkelte brannfans hevder å ha kilder på at Helstad ikke har vært skadet i det hele tatt. Dette for å fremprovosere en overgang til ny klubb. Noen som tror dette gjør at han nå likevel spiller mot FFK ettersom overgangen nå er i orden?

Tongue out


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 26 jul 08, 11:04

Helstad har ingenting å vinne på å spille kampen i morra, derfor står han over. Dessuten så skal han jo på treningsleir med sin nye klubb, og reiser allerede søndag. Hvor dumt ville det ikke være å risikere en alvorlig skade?

---------------------------

Hvem F er Rami?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 11:44

Det samme gjelder vel i så måte Tarik? Han får jo tatt et halvveis farvel med brannsupporterne, på samme måte som at Tarik får tatt farvel med fredrikstadpublikummet. Hva mer har egentlig Tarik på å spille enn Helstad? Tarik kan jo også få en alvorlig skade...


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 26 jul 08, 12:29

Den store forskjellen her er at Tarik frem til nå har vært frisk, og spilt så mye som vanlig. Det ville vært mye mer avslørende om han da hadde vært "skadet" her enn en som allerede har vært "skadet" de siste kampene.

En annen vesentlig ting er at Tarik er Fredrikstad-gutt, mens Helstad kun er en leiesoldat. Tarik kommer en tilbake, om kanskje ikke i FFK så ihvertfall i en av de andre klubbene i byen. Så det er nok viktigere for ham å holde seg fortsatt på talefot med byens folk.

---------------------------

Hvem F er Rami?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 12:51

Det var heller ikke poenget mitt at Tarik skulle spares, bare at Helstad ikke har noe mer å tape/vinne på å spille denne kampen enn Tarik har. Det er om Helstad skal spille eller ikke jeg diskuterer, ikke om Tarik burde det. Hvis Helstad faktisk er friskmeldt, så tror jeg også han spiller.

Du tror ikke Helstad ønsker å ta farvel med bergensklubben, kun fordi han er leiesoldat og kanskje aldri returnerer? Det ville overraske meg stort om han ikke ønsket det. Tror du for eksempel Ringberg ikke ønsket å ta farvel med FFK kun fordi han var en leiesoldat? At det ikke betyr så mye for han, ettersom han aldri kommer til å spille for FFK igjen?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 jul 08, 13:04

Jeg så Vaagan Moen og Hanstveit på kino igår (Batman). Kinoen sluttet vel 00 35. Håper de kom seg i seng sent, så de er dårlig opplagt til kampen idag he he he....Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


unni

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 jul 08
Innlegg: 1

Lagt til: 26 jul 08, 14:52

Hei  Cool

Jeg har 2 billetter til salgs til kveldens kamp.

Felt Q rad 10 plass 11 og 12

tlf 90103276


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 jul 08, 16:29

Noen som vet om Gashi, Gerrbrand og Wehrman spiller?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 08, 17:16

Ifølge FB starter i hvert fall Raymond Kvisvik. Tror det kan være et smart valg i dag! Av de tre som er usikre håper jeg virkelig Wehrman er klar (noe jeg også tror). Han er viktigst å ha på banen. Men i og med at Piiroja er ute er det også veldig viktig med Gerrbrand. Vil naturligvis også ha Gashi fit for fight, men der har vi litt bedre dekning...

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jul 08, 17:25
Endret: 26 jul 08, 17:29
Endret av: Holters

Laget "etter hva ffksupporter.net erfarer" ("elsker" den linja"):

Runar

Czwartek - Ophaug - Gerrbrand - Wallace

Kvisvik - Wehrman - Gashi - Barsom

Tarik - Gardar

Synes ikke vi er spesielt svekket. Czwartek er i form, og Ophaug har vist gang på gang at han er solid i midten. Ramberg har godt av en kamp på benken, og Kvisvik fortjener sjansen på hjemmebane til å vise seg frem. La oss håpe på litt Tarik/Kvisvik-magi i dag.

Brann kommer visstnok i en 4-5-1 formasjon med Karadas alene på topp. Passer oss svært dårlig. Han har skapt panikk i FFK-forsvaret tidligere, og selv Piiroja sliter med å ta Karadas i lufta.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jul 08, 17:33
Endret: 26 jul 08, 17:33
Endret av: Costanza

Med Karadas på topp, er det alfa omega at backene nekter kantspillerne til Brann i å komme rundt og legge inn fra god posisjon. I tillegg må vi unngå undøvendige dødballer i fra 30 meter og inn, inkludert cornere. Synes spesielt Wallace har hatt en tendes til å lage enkle frispark i farlig posisjon for innlegg. Brann uten Helstad blir mer ballbesittende enn gjennombruddshissige, så her bør FFK ta sjansen på å stå høyt og presse på fra første sekund med mange mann.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jul 08, 17:36

At Brann kommer til å angripe bredt og på kant, samt med Karadas på topp, passer oss svært dårlig, ja...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jul 08, 17:59

Brann:

Opdal
Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit
Solli, Bakke, Jaiteh
Huseklepp, Karadas, Vaagan Moen

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 18:06
Endret: 26 jul 08, 18:08
Endret av: FFK1903

Huseklepp ja, fyren som har den tvilsomme æren av å være eneste i Norge med samme løpestil som Magne Hoseth. Begge ser ut som de har glemt å ta av kleshengeren i skjorta før kampen. Ser ut som overarmen forlenge skuldra, med underarmene og hendene viftene febrilsk på sidene. Litt av et syn...

Nok om det, håper han ikke har dagen. Han har hatt sine raid før, får bare håpe at brasilianeren vår setter seg i respekt tidlig.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 jul 08, 18:26

fikk plutselig en vond følese.. men hadde det rett før LSK kampen også.. noen som vet hvem som starter for oss??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 08, 18:33

Fikk og en dårlig følelse i sted... Lagoppstillingene til begge lag har du for øvrig rett over her.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 jul 08, 18:34

Så det nu.. blir spennende å se nå da.. Vi har slått Brann før vi.. i 2004.. da vant vi 3 - 2Cool

foresten, har dere ikke noe før kamp idag? Surprised

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 26 jul 08, 18:39

Opprinnelig postet av FFK1903
Du tror ikke Helstad ønsker å ta farvel med bergensklubben, kun fordi han er leiesoldat og kanskje aldri returnerer?

 

Jeg tror ikke det betyr så veldig mye for ham at han vil risikere noe, nei.

---------------------------

Hvem F er Rami?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340