Husk meg
Brukernavn
Passord

Før Kamp: FFK-Brann (Serierunde 15)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 23 jul 08, 20:49

Thorstein Helstad ser ut til å miste enda flere kamper.

Les mer

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 jul 08, 20:50

8-0 nå gett, tviler på at de kommer seg etter den smellen på et par uker. 1 mål eller to til nå Molde!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 jul 08, 20:54

Opprinnelig postet av egkrist

Thorstein Helstad ser ut til å miste enda flere kamper.

Les mer

 

Da slipper vi kanskje han lørdag, og vi er jo et bedre lag enn Molde så da vinner vi enda mer, hehe.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 jul 08, 20:54

Opprinnelig postet av egkrist

Thorstein Helstad ser ut til å miste enda flere kamper.

Les mer

Gode nyheter det, men jeg er fortsatt usikker på hva jeg kan forvente til denne kampen etter totalkollapsen sist.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 20:55

Spiller Brann slik til Lørdag, så kan det bli morro på stadion. At Helstad er ute gjør meg enda sikrere på seier Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 08, 20:58

Kampen var egentlig ganske kjedelig bortsett fra målene. Eneste forskjellen mellom dette og en helt vanlig kamp er at Molde scoret på omtrent samtlige av sine sjanser. Bortsett fra det var kampen egentlig ikke noe spesielt severdig.

Ser at Brann kanskje setter Karadas på topp, vi vet jo alle hva han gjorde mot oss i fjor...

Brann går nok ikke på to slike smeller, men det er de tre poengene som er viktige, ikke hvor mye vi vinner med.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 jul 08, 00:00

veldig positivt at helstad er ute. winters har visnet fullstendig og holder ikke 2div nivå engang, demba mangler alt utenom fart og fysikk. brann burde sette ham på fotballskolen slik at han kan lære seg elimentære ting som offside, pasninger, skudd, mottak og bevegelse. og generell fotballsforståelse.karadas derimot kan voldta etthvert forsvar, frykter ham. håper virkelig brann kjører'n som stopper hvor han blir avkledd på fart og sløvhet. brann med karadas på topp frykter jeg litt, brann med karadas i forsvar gir 3lette poeng til ffk.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 jul 08, 00:00

Opprinnelig postet av FFK1903

Brann går nok ikke på to slike smeller, men det er de tre poengene som er viktige, ikke hvor mye vi vinner med.

Det er vel det de nettopp har gjort :  tapte mot Ålesund søndag og tap mot Molde i dag... De vil nok revansjere seg lørdag. Men det vil også FFK etter sitt forsmedlige tap mot Stabæk. Så her vil det mest sannsynlig komme to lag som vil frem og score


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 08, 00:38

Opprinnelig postet av aavdst
Det er vel det de nettopp har gjort :  tapte mot Ålesund søndag og tap mot Molde i dag...

Med smeller mener jeg stortap. Derfor jeg også skrev at det er poengene som er viktig, ikke antall mål.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 jul 08, 00:51

Den er grei.. med "smeller" kunne det også forståes som tap mot antatt dårligere lag - og Ålesund og Molde vil normalt havne i denne kategorien vs Brann


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 08, 00:55

Nja, om jeg hadde ment at smeller var å tape for dårligere lag, så hadde jeg vel neppe sagt at de ikke gjør det to ganger på rad. FFK er ikke noe dårligere lag enn Brann ;)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 jul 08, 02:46

Opprinnelig postet av FFK1903

Nja, om jeg hadde ment at smeller var å tape for dårligere lag, så hadde jeg vel neppe sagt at de ikke gjør det to ganger på rad. FFK er ikke noe dårligere lag enn Brann ;)

 

mener du virkelig at ffk ikke er dårligere enn brann. er greit å være optimist.. se åssen laget var mot stabæk. jeg trur vi går på en smell de neste kampene også. håper ikke. men jeg har det på følelsen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 08, 09:17
Endret: 24 jul 08, 12:06
Endret av: FFK1903

Hvorfor skulle jeg mene det? Syns du virkelig Brann går på en smell om de taper mot FFK borte? Tippeligaens beste hjemmelag, og beste lag generelt sett denne sesongen? På papiret har de en bedre stall, men det er ikke alt i fotball...

FFK har vært det mest stabile laget i år, kun i enkeltkamper har vi spilt elendig, mens andre lag har hatt en downperiode. Ett tap trenger dermed ikke bety så mye. Hvis du trekker frem Stabæk-kampen som et argument mot at FFK skal være bedre enn Brann, hvorfor tar du ikke da med stortapet til Brann? Det er verre å tape 8-0 mot et nyopprykket lag, enn å tape 5-1 mot et lag som er serieleder og har vært i toppen de par siste sesongene.

Brann har én seier på de siste seks seriekampene. Jeg vil nesten mer si at FFK går på en smell om de taper hjemme mot Brann, i hvert fall om Helstad ikke er med.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 jul 08, 10:37

tror ffk er serieldere etter neste runde. vi tar 3p mot brann og rbk tar stabæk på lerkendal.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 jul 08, 12:02

Opprinnelig postet av bateman

tror ffk er serieldere etter neste runde. vi tar 3p mot brann og rbk tar stabæk på lerkendal.

 

Måtte du bare får rett. Har en ok følelse foran denne kampen. Cool

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 jul 08, 12:26

Håper på uavgjort mellom RBK - Stabæk. Har ikke lyst til å få RBK for nærme heller. Vi får grisbanke Brann like grundig som Molde og gå forbi Stabæk på målforskellen. Smile

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 jul 08, 13:23

Noen som vet hvordan det går med Raio?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jul 08, 13:31
Endret: 24 jul 08, 13:32
Endret av: Husgutt

Opprinnelig postet av Morgaine

Noen som vet hvordan det går med Raio?

 

Det går bra med han, han er litt ivrig om dagen. Han skal kastreres på mandag da..

 

Edit: å ja, du snakket kanskje ikke om kaninen min? LaughingCool

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 jul 08, 14:15

Eh, nei. Men det hyggelig å høre at kaninen Raio har det bra, også. Wink

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 jul 08, 14:55

håper bare det er det medisinske apparatet som avgjør om raio er klar eller ei. er det opp til ham selv spiller raio gjerne med hjernerystelse og brukket arm - makan til spiller som blør for drakta har jeg sjeldent sett!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340