Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn kan bli nedgradert

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 jul 08, 12:06

I følge denne linken: http://www.p4.no/story.aspx?id=278703 kan lyn bli nedgradert og bli fratatt sin profflisens..

Må si jeg godter meg litt ass..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 jul 08, 12:21

Jeg bryr meg ikke om å bruke energi på å godte meg over andres ulykke, men jeg spør meg:

Hvem har sponset hvem, Brynestad sponset Lyn eller Lyn sponset Brynestad ?

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 jul 08, 12:22

hvis de ikke blir degrader av forbundet så vil de nok rykke ned av seg selv med tiden om ikke noe drastisk gjøres snart. De kan jo ikke fortsette å tape så mye som de faktisk gjør. Da vil de bli tvunget til salg av mer eller mindre hele stallen. Og er jo et godt spø de kommer med da, hvor er de 100 mill i spillersalgene tatt veien.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 jul 08, 12:35

Brynestad har vel tatt alle penga, har han ikke?

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 09 jul 08, 15:36

Synes det er synd hvis så skjer synes jeg. Alltid hatt respekt for Lyn og deres ungdomslinje, de har fått frem mange unge og gode norske spillere.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 09 jul 08, 16:05

Synd for Lyn og norsk fotball hvis dette skjer.

Brynestad var vel redningens man for noen år siden og kjøpte klubben for 1 krone (jeg husker vel ikke feil?)

Men nå vil han altså ha tilbake pengene sine og tar med seg ukulturen sin og drar.

Brynestad selger jo alt han eier og har for tiden, tydelig ute å kjøre økonomisk. Lurer på hva som ligger bak....

 

MadMax....   100-RB synger høyere en hele PH sier du,.....husk at dere står inni en ellgammal hall fra 70tallet engang, som bare jomær i ekko pluss at det høres annerledes ut inni hodet ditt når du tygger enn når andre gjør det.  (he..he)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jul 08, 16:09

Håper ikke det skjer. Hvordan skal dette skje med tanke på nedrykk fra Tippeligaen? Ingen lag rykker direkte ned, men siste lag må spille kvalifisering, og nest nederst lag slipper dette? Det betyr i realiteten at ikke LSK og Hamkam begge kan rykke ned i år. Jeg vil gjerne ha det håpet levende så lenge som mulig :o)


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 10 jul 08, 15:59

Opprinnelig postet av Brukernavn

MadMax....   100-RB synger høyere en hele PH sier du,.....husk at dere står inni en ellgammal hall fra 70tallet engang, som bare jomær i ekko pluss at det høres annerledes ut inni hodet ditt når du tygger enn når andre gjør det.  (he..he)

Må ta det med litt humor da vet du :).

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 jul 08, 21:42

Opprinnelig postet av FFK1903

Håper ikke det skjer. Hvordan skal dette skje med tanke på nedrykk fra Tippeligaen? Ingen lag rykker direkte ned, men siste lag må spille kvalifisering, og nest nederst lag slipper dette? Det betyr i realiteten at ikke LSK og Hamkam begge kan rykke ned i år. Jeg vil gjerne ha det håpet levende så lenge som mulig :o)

 

Joda, det betyr bare at et lag extra fra Adecco rykker opp... Kanskje byen i nord kan rykke opp på den måten ? Money mouth

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 08, 21:50
Endret: 12 jul 08, 21:50
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bob Page
Joda, det betyr bare at et lag extra fra Adecco rykker opp... Kanskje byen i nord kan rykke opp på den måten ? Money mouth

Det utrolige ville jo ha vært om Sparta hadde fått en slik gratisbillett. Reddet av dårlig økonomi i Raufoss den ene sesongen og fikk bli i Adecco. Blir dratt opp i Tippeligaen etter at Lyns økonomi sendte de ned. Ikke akkurat som FFKs to opprykk!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 jul 08, 21:53

Nope, Sparta er for dålig lag til å havne så høyt opp. Da tror jeg heller Moss får den sjangsen...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24