Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Viking-FFK (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 20:54
Endret: 08 jul 08, 22:13
Endret av: FFK1903

Sterkt bortepoeng etter krigekamp.

Kjør debatt.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 20:56

Hmm.. Jeg starta en "etter kamp" tråd.. Ble den slettet??

 

Men,er fornøyd med innsatsen til Wehrman og 1 poeng...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 20:57

Ja, sorry. Jeg forsøkte å få den inn i denne tråden, men så endte jeg opp med å slette den i stedet. Beklager.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 20:59

Opprinnelig postet av Per Egil

Ja, sorry. Jeg forsøkte å få den inn i denne tråden, men så endte jeg opp med å slette den i stedet. Beklager.

Du er tilgitt Egil Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 07 jul 08, 20:58

Opprinnelig postet av GurrBass

Men,er fornøyd med innsatsen til Wehrman og 1 poeng...

Wehrman var stor. Greit nok med 1 poeng.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 07 jul 08, 20:58

Fornøyd med poenget,men ikke spillet.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jul 08, 21:00

Brukbart fornøyd med ett poeng og hvordan vi opptrer defensivt på bortebane i år, men det skal godt gjøres å ikke være bittelitt skuffa over å få en i fleisen etter etpar minutter etter målet, var bombesikker på tre poeng og serieledelse da den gikk inn.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 08, 21:02

Dette var rettferdig sånn sett, men nå mister vi Wallace Fernando Pereira nå..  ellers skuffa barsom meg med feil etter feil.

---------------------------

http://keiko99.net


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 21:06

Grönhagen er bare så kul: TV2: "Dere var tippeligaledere i to minutter. Hvordan føltes det?" 

Grönhagen: "Jo, det var en härlig kjänsla. Heheheheheheh..."

Hva skjedde forresten med gale Rösler etter kampen? Han stygge kuken ble stående og skjelle på Grönis. For en taper. Passer bra til det pipende, sytete ekle publikummet der borte. 


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 21:07

Jeg trodde Soma ramla pga våt gressmatte,men etter å ha sett hendelsen i ettertid,så ser det ut som om han tråkker over eller no.. Hvertfall veldig klønete av han! Wink

Grattis med ny mobil Wehrman... Trodde dette kun ble delt ut til Brann-spillere jeg!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 20:59
Endret: 07 jul 08, 21:01
Endret av: Espen

Kampmessig et helt greit resultat. Men trodde faktisk på tre poeng den lille stunden det varte... Jævlig synd at Ødegaard klarer å utlikne. Viking hadde vel knapt en sjanse før innlegget som gikk retti mål. Også hodeløst av Wallace P. Han får vel to kamper nå?

Forøvrig: Må si jeg er svært fornøyd med lagets innsats - defensivt var dette bunnsolid. Vi kan ikke gå rundt og regne med tre poeng i Stavanger...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 21:01
Endret: 07 jul 08, 21:03
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Espen
Også hodeløst av Wallace P. Han får vel to kamper nå?

Det kommer helt an på Sanksjonsutvalget til NFF. Jeg tviler på at det blir mer enn én kamp. Dette var ikke styggere enn de to røde Barsom har fått tidligere, og han har kun fått én kamp.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jul 08, 21:16

Opprinnelig postet av Espen

Også hodeløst av Wallace P. Han får vel to kamper nå?

 

Fikk han direkte rødt eller sitt andre gule kort? Fikk ikke helt med meg det, selv om grafikken viste 2x gult. Hvis han fikk to gule er det garantert 1 kamps karantene. Hvis det er direkte rødt er det mest sannsynlig også 1 kamps karantene, men en liten muligheten for to.

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

 


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jul 08, 21:18

Etter det jeg kunne se dro dommeren opp det gule først og så det røde.

Blir nok én kamp uansett, var mer klønete er grisespill.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 21:22

Pereira fikk to gule, ett i det 63. og ett i det 89. minutt.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jul 08, 21:33

Opprinnelig postet av Costanza

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

Sikker paa det? Han har spilt bra og fortjener forsaavidt plassen, men det skulle ikke forundre meg om det er Agim som spiller back heller. Etter hva jeg har hort har han gjort det bra paa treninger i det siste..

Ellers er jeg i utlandet og fikk ikke sett kampen, men 1 poeng er sterkt paa bortebane mot Viking- uansett aassen spillet var. Stokhom maa gjerne kalle oss feige som gaar for uavgjort, men jeg for min del syns det er positivt. Naa har vi tatt poeng paa tre av Norges verste bortebaner- Alfheim, Lerkendal og Viking Stadion pluss at vi spilte bra i Bergen; da er jeg mer enn fornoyd med prestasjonene! Laget spiller mye mer kynisk og klokt paa bortebane naa- positivt!

 

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 08, 21:37

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Costanza

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

Sikker paa det? Han har spilt bra og fortjener forsaavidt plassen, men det skulle ikke forundre meg om det er Agim som spiller back heller. Etter hva jeg har hort har han gjort det bra paa treninger i det siste..

Ellers er jeg i utlandet og fikk ikke sett kampen, men 1 poeng er sterkt paa bortebane mot Viking- uansett aassen spillet var. Stokhom maa gjerne kalle oss feige som gaar for uavgjort, men jeg for min del syns det er positivt. Naa har vi tatt poeng paa tre av Norges verste bortebaner- Alfheim, Lerkendal og Viking Stadion pluss at vi spilte bra i Bergen; da er jeg mer enn fornoyd med prestasjonene! Laget spiller mye mer kynisk og klokt paa bortebane naa- positivt!

 

Fofana har gjør det også bra treningen, men klarer ikke å prestere i kamp, det er sikkert det samme med Agim.


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 08 jul 08, 21:50

Agim gikk ut med strekk på baksiden av låret i kampen mot østsida idag,det så ikke bra ut.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 jul 08, 22:17

Opprinnelig postet av Lærkula

Agim gikk ut med strekk på baksiden av låret i kampen mot østsida idag,det så ikke bra ut.

Håper Patrik er tilbake snart. Ikke bra med disse skadene i midtforsvaret.

Hvordan spilte Vidar i midtforsvaret idag?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 09 jul 08, 02:33

han vidar spilte en grei kamp,men det var et par ganger han misberegna ballen,hadde østsida vært litt giftere foran mål så kunne det ha straffa seg. han er nok et stykke unna første elvern

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f