Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Viking-FFK (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 jul 08, 21:44

neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:

Barsom, Gashi, Wherman, Kvisvik/Thomasen/Kouadio..

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 07 jul 08, 21:48

Opprinnelig postet av SirLion

neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:

Barsom, Gashi, Wherman, Kvisvik/Thomasen/Kouadio..

 

Håper jeg ikke ser Barsom på banen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 08, 21:51

Opprinnelig postet av Espen

Opprinnelig postet av bateman

tarik  4  lite med idag, jobber heller ikke for å bli involvert

Så du mener det bare skiller ett poeng mellom Gardard som putter og kommer til flere sjanser i dag, og Tarik? På blokka mi står det 3 utenfor navnet til Tarik. La gå at arbeidsforholdene for ham var dårlige, men spillerne må likevel få karakter for det de faktisk klarer å få til utpå der. 

kunne nok presisert at 4ern til tarik er svak. men ellers må jeg ha truffet på børsen min siden du kun har én spiller å utsette påWink

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 21:58

Opprinnelig postet av SirLion

neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:

Barsom, Gashi, Wherman, Kvisvik/Thomasen/Kouadio..

 

 

Tror midtbanen blir som i dag egentlig.. Thomassen går ned på venstrebacken!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 07 jul 08, 21:59

Nå har jo faktisk Tarik målgivende i dag også,så sånn sett har han jo gjort jobben sin Wink


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 22:05

Opprinnelig postet av bateman
 kunne nok presisert at 4ern til tarik er svak. men ellers må jeg ha truffet på børsen min siden du kun har én spiller å utsette påWink

Jada, ellers er jeg stort sett enig med deg Laughing Og det er jo riktig som en annen sier her, at Tarik jo ga målgivende til Gardar. Så kanskje han skal få en svark firer, sånn for å være grei Wink

Søren, vi hadde nok en gyllen sjanse til å lage en liten luke til STabæk nå. No way om Viking tar dem hjemme på Nadderud. Jaja. 

 


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 jul 08, 22:05

Jeg mener Barsom passer best på høyrekanten, når han spiller på venstre så går han for mye innover på banen synes jeg.. Tror kanskje Barsom hadde blitt en annen en dersom han hadde spilt høyrekant..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 jul 08, 22:18

Trenger vi penger, er det bare å selge Barsom.. Bør heller lære seg å slå pasninger, enn å stusse bartenFoot in mouth

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 22:32

Opprinnelig postet av Husgutt

Trenger vi penger, er det bare å selge Barsom.. Bør heller lære seg å slå pasninger, enn å stusse bartenFoot in mouth

Var jævlig flott den barten, da. Men spillemessig ble han sittende med skjegget i postkassa (ok, den var bløt)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jul 08, 23:27

Herlig å sitte blant noen siddiser på Gardermoen og se 0-1 danse inn via hanskene til Myhre. Ikke så gøy når det kom et mål rett etterpå. Da var det mer gøy å se en halvveis fornøyd gjeng på Sola som skulle med samme fly som meg, bare motsatt. Wehman er faen meg skummel utenpå banen også der han satt!

Nok om det. Utrolig bra med et poeng for tredje gang her borte. Laget viser stabilitet nå, har vel til gode å se FFK bli rundspilt i årets serie.

Hadde en vond følelse at Viking skulle score på slutten, men slapp heldigvis det!


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 07 jul 08, 23:30

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av SirLion

neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:

Barsom, Gashi, Wherman, Kvisvik/Thomasen/Kouadio..

 

Håper jeg ikke ser Barsom på banen

Helt enig! Faktisk enda dårligere enn Ramberg.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jul 08, 02:53

per dags dato er det nesten "krise" på vingplass. vi har ikke én spiller som virkelig er til å stole på 100%. det mangler klasse. barsom er årets store skuffelse i ffk, rett og slett rævva. ramberg gjør seg best som sentral midtbanespiller, løser vingrollen kun til OK. kvisvik er en saga for seg, langt unna tidligere storform. koadiou prestert ingenting i ffk til nå...thomassen bør være selvskreven framover, bortsett fra de gangene han stepper inn for wallace på vbacken. ønsker to nye vinger framfor ny spiss nå...spissparet vi har er for tiden meget bra, scoret 9mål til sammen i år=godkjent++  kvisvik og ivory boys ut bør gi rom for nye spillere inn 1august?det behøves ellers faller fredrikstad fort nedover tabellen...west, stadheim og tegstrøm kan også skyves på dør, men det blir nok vanskelig.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 08 jul 08, 08:24

Opprinnelig postet av bateman

barsom er årets store skuffelse i ffk, rett og slett rævva. ramberg gjør seg best som sentral midtbanespiller, løser vingrollen kun til OK.

jeg mener disse to sammen med de to sentrale på midtbanen er den største årsaken til at vi ikke er en kasteball på bortebane denne sesongen slik vi har vært i samtlige sesonger i tippeligaen. selv om de ikke glimter til i går, så jobber de bra kollektivt og vi er til tider helt på høyde med viking på midtbanen. det hadde vi ikke vært med fjorårets kvisvik/bjørkøy.

---------------------------

med ffk til champions league!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jul 08, 08:38

Greit å gjøre som smarte skiløpere, legge seg litt bak tet. Bedre å spurte forbi på sluttenCool For mye vind å være på toppen alene, hehe.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jul 08, 08:49

Syns det var svakt defansift på det målet til Viking. Det var jo ikke noe press på Ødegaard over hodet. Fikk stå helt alene å slå innlegget....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jul 08, 08:58

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns det var svakt defansift på det målet til Viking. Det var jo ikke noe press på Ødegaard over hodet. Fikk stå helt alene å slå innlegget....

Det er svakheten til Cwartek det, uten at jeg husker helt hvor han var ved målet. Men han burde vært der...Cool

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jul 08, 09:06
Endret: 08 jul 08, 09:07
Endret av: GurrBass

Stokholm mener at FFK ikke er no topplag,vi kom dit bare for å ta et poeng.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193165

 

Må si at jeg liker den kommentaren Wehrman kommer med tilbake Tongue out

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 08 jul 08, 09:10

Bra å si det når vi presser midstopperen deres med 3!!! mann slik at han blir stresset og gjør feil....

Topplag spiller klokt og det mener jeg vi gjorde i går. Veldig fornøyd med gutta.

Synd med Wallace, ser han bøyer beina for å ikke kveste stakkarn...og blir straffet med gult selv om han hadde kort fra før...greit nok, men ikke så stygt av Wallace.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 08 jul 08, 09:22

Synes ikke vi kan være misfornøyd med ett poeng borte mot Viking, men personlig er jeg misfornøyd med Barsoms utvikling og synes han var den eneste som skuffet igår. Han skaper forsvinnende lite, og slår dessuten altfor mange feilpasninger. Han er en skikkelig Burman, som snakker på seg forventninger han ikke lever opp til. Eller som det heter på engelsk: His mouth is writing checks that his body can't cover.

---------------------------

-Elsker alle-


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 08 jul 08, 09:54

Viking bør sende Rösler på et slikt "anger-management" kurs. Mannen er jo helt vill.

 

---------------------------

-exit body, exit mind-



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24