Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Viking-FFK (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 20:54
Endret: 08 jul 08, 22:13
Endret av: FFK1903

Sterkt bortepoeng etter krigekamp.

Kjør debatt.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 20:56

Hmm.. Jeg starta en "etter kamp" tråd.. Ble den slettet??

 

Men,er fornøyd med innsatsen til Wehrman og 1 poeng...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 20:57

Ja, sorry. Jeg forsøkte å få den inn i denne tråden, men så endte jeg opp med å slette den i stedet. Beklager.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 07 jul 08, 20:58

Opprinnelig postet av GurrBass

Men,er fornøyd med innsatsen til Wehrman og 1 poeng...

Wehrman var stor. Greit nok med 1 poeng.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 07 jul 08, 20:58

Fornøyd med poenget,men ikke spillet.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 20:59

Opprinnelig postet av Per Egil

Ja, sorry. Jeg forsøkte å få den inn i denne tråden, men så endte jeg opp med å slette den i stedet. Beklager.

Du er tilgitt Egil Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 20:59
Endret: 07 jul 08, 21:01
Endret av: Espen

Kampmessig et helt greit resultat. Men trodde faktisk på tre poeng den lille stunden det varte... Jævlig synd at Ødegaard klarer å utlikne. Viking hadde vel knapt en sjanse før innlegget som gikk retti mål. Også hodeløst av Wallace P. Han får vel to kamper nå?

Forøvrig: Må si jeg er svært fornøyd med lagets innsats - defensivt var dette bunnsolid. Vi kan ikke gå rundt og regne med tre poeng i Stavanger...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jul 08, 21:00

Brukbart fornøyd med ett poeng og hvordan vi opptrer defensivt på bortebane i år, men det skal godt gjøres å ikke være bittelitt skuffa over å få en i fleisen etter etpar minutter etter målet, var bombesikker på tre poeng og serieledelse da den gikk inn.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 21:01
Endret: 07 jul 08, 21:03
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Espen
Også hodeløst av Wallace P. Han får vel to kamper nå?

Det kommer helt an på Sanksjonsutvalget til NFF. Jeg tviler på at det blir mer enn én kamp. Dette var ikke styggere enn de to røde Barsom har fått tidligere, og han har kun fått én kamp.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 08, 21:02

Dette var rettferdig sånn sett, men nå mister vi Wallace Fernando Pereira nå..  ellers skuffa barsom meg med feil etter feil.

---------------------------

http://keiko99.net


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 21:06

Grönhagen er bare så kul: TV2: "Dere var tippeligaledere i to minutter. Hvordan føltes det?" 

Grönhagen: "Jo, det var en härlig kjänsla. Heheheheheheh..."

Hva skjedde forresten med gale Rösler etter kampen? Han stygge kuken ble stående og skjelle på Grönis. For en taper. Passer bra til det pipende, sytete ekle publikummet der borte. 


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jul 08, 21:07

Jeg trodde Soma ramla pga våt gressmatte,men etter å ha sett hendelsen i ettertid,så ser det ut som om han tråkker over eller no.. Hvertfall veldig klønete av han! Wink

Grattis med ny mobil Wehrman... Trodde dette kun ble delt ut til Brann-spillere jeg!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 07 jul 08, 21:09
Endret: 07 jul 08, 21:24
Endret av: Pavlov

Må bare få kommentere den debattanten som mente at det var synd de(Viking) scorte et drittmål på slutten. I rettferdighetens navn var det to drittmål som blei scoret i denne kampen

 

Yell

Wallace med to fullstendig unødvendige gule kort viser at han ikke eier hverken taktikk eller spillerforståelse

Tarik fortsetter å vise seg som en av de mest oppskrytte spillerne i ligaen

Barsom var desverre rusten og burde vært byttet ut på et tidligere tidspunkt

 

Laughing

Piroja jobbet som vanlig som en gud, og var sammen med Wehrman våre to beste spillere etter min mening.

Tommy Runar gjorde også det aller meste riktig etter hva jeg kunne se. Målet var vrient, da det så ut til at han ventet en heading inne i feltet

Gardar jobbet og sleit bra hele kampen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 08, 21:14

i utgangspunktet er jeg meget godt fornøyd med U borte mot et av norges beste lag.men samtidig bittert at viking som knapt skaper sjanser på hjemmebane scorer på et innlegg...vanskelg for runar i den situasjonen, det målet er jo en "klassiker" som skjer relativt ofte. wallace med hue i rævva, takler vingspiller som er vendt bort fra ffk målet. faen!!får vel 2kampers suspensjon, 1 for 3gule, og 1 for det røde...komisk...thomassen som vback framover...

 

spillerbørs:

 

tommy runar  5  imponerer uten å måtte gjøre en eneste kvalifisert redning så og si, gode boksinger, sikker utsparks fot, dirigerer bra bak, ser klønete ut på baklengsmålet men det der skjer ofte.

 

pac  5  bra kamp av pac, solid defensivt, mister ødegaard et par ganger men det må vi nesten regne med mot en av norges beste vinger. ikke like mye med offensivt i et for dagen forsiktig(men klokt) fredrikstad lag.

 

raio  6  kriger som en helt idag, vinner masse dueller, blør for drakta. spiller hele tiden uten risiko og kunne kanskje ved enkelte tilfeller sentret ballen framfor å måke den opp til evnhver tid...

 

ophaug 5  gjør jobben sin greit, sliter litt med tempoet, men henter det inn på erfaring og rutine.

 

wallace  4  mister 1.5karakter grunnet tåpelig rødt kort. spiler meget solid før det og fortsetter fremgangen i det defensive arbeidet, både ved posisjoneringen og mann mot mann. nå blir det 2kamper uten vback-yeah!

 

ramberg  5  helt ok jobb, sikker med ball, er han som er med framover-ikke barsom. nok engang uheldig med at et langskudd smeller i stolpe ut....jobber bra

 

gashi  5 Ok jobb,løper og kriger masse. et par fine initiativ offensivt,men trøbler med ballen i beina idag.

 

wehrmann  7 utvilsomt banens beste!!kriger og blør for drakta!NY KONTRAKT NÅ!usedvanlig viktig brikke i ffk, limet i den defensvie orienteringen. samt meget bra pasningsspill-spiller trygge og sikre baller.

 

barsom  2  RÆVVA!ingenting stemmer, innsats mangler, teknikk mangler, basiske ferdigheter mangler, fotballforståelse mangler. hva skjer med barsom??

 

gardar  5  sliter og river på topp under vanskelige arbeidsforhold, scorer et flott mål og kunne hatt minst ett til etter noen ok muligheter.

 

tarik  4  lite med idag, jobber heller ikke for å bli involvert

 

kvisvik gjør et helt ok innhopp-hverken fugl eller fisk. tegstrøm kunne jo kanskje løpt når han først kom inn?thomassen herjet på vback i 4minLaughing

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jul 08, 21:16

Opprinnelig postet av Espen

Også hodeløst av Wallace P. Han får vel to kamper nå?

 

Fikk han direkte rødt eller sitt andre gule kort? Fikk ikke helt med meg det, selv om grafikken viste 2x gult. Hvis han fikk to gule er det garantert 1 kamps karantene. Hvis det er direkte rødt er det mest sannsynlig også 1 kamps karantene, men en liten muligheten for to.

Uansett er det nok duket for Joachim Thomassen mot Lillestrøm nå.

 


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jul 08, 21:18

Etter det jeg kunne se dro dommeren opp det gule først og så det røde.

Blir nok én kamp uansett, var mer klønete er grisespill.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 07 jul 08, 21:21

Opprinnelig postet av bateman

tarik  4  lite med idag, jobber heller ikke for å bli involvert

Så du mener det bare skiller ett poeng mellom Gardard som putter og kommer til flere sjanser i dag, og Tarik? På blokka mi står det 3 utenfor navnet til Tarik. La gå at arbeidsforholdene for ham var dårlige, men spillerne må likevel få karakter for det de faktisk klarer å få til utpå der. 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 21:22

Pereira fikk to gule, ett i det 63. og ett i det 89. minutt.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 jul 08, 21:29

Opprinnelig postet av bateman

i utgangspunktet er jeg meget godt fornøyd med U borte mot et av norges beste lag.men samtidig bittert at viking som knapt skaper sjanser på hjemmebane scorer på et innlegg...vanskelg for runar i den situasjonen, det målet er jo en "klassiker" som skjer relativt ofte. wallace med hue i rævva, takler vingspiller som er vendt bort fra ffk målet. faen!!får vel 2kampers suspensjon, 1 for 3gule, og 1 for det røde...komisk...thomassen som vback framover...

 

spillerbørs:

 

tommy runar  5  imponerer uten å måtte gjøre en eneste kvalifisert redning så og si, gode boksinger, sikker utsparks fot, dirigerer bra bak, ser klønete ut på baklengsmålet men det der skjer ofte.

 

pac  5  bra kamp av pac, solid defensivt, mister ødegaard et par ganger men det må vi nesten regne med mot en av norges beste vinger. ikke like mye med offensivt i et for dagen forsiktig(men klokt) fredrikstad lag.

 

raio  6  kriger som en helt idag, vinner masse dueller, blør for drakta. spiller hele tiden uten risiko og kunne kanskje ved enkelte tilfeller sentret ballen framfor å måke den opp til evnhver tid...

 

ophaug 5  gjør jobben sin greit, sliter litt med tempoet, men henter det inn på erfaring og rutine.

 

wallace  4  mister 1.5karakter grunnet tåpelig rødt kort. spiler meget solid før det og fortsetter fremgangen i det defensive arbeidet, både ved posisjoneringen og mann mot mann. nå blir det 2kamper uten vback-yeah!

 

ramberg  5  helt ok jobb, sikker med ball, er han som er med framover-ikke barsom. nok engang uheldig med at et langskudd smeller i stolpe ut....jobber bra

 

gashi  5 Ok jobb,løper og kriger masse. et par fine initiativ offensivt,men trøbler med ballen i beina idag.

 

wehrmann  7 utvilsomt banens beste!!kriger og blør for drakta!NY KONTRAKT NÅ!usedvanlig viktig brikke i ffk, limet i den defensvie orienteringen. samt meget bra pasningsspill-spiller trygge og sikre baller.

 

barsom  2  RÆVVA!ingenting stemmer, innsats mangler, teknikk mangler, basiske ferdigheter mangler, fotballforståelse mangler. hva skjer med barsom??

 

gardar  5  sliter og river på topp under vanskelige arbeidsforhold, scorer et flott mål og kunne hatt minst ett til etter noen ok muligheter.

 

tarik  4  lite med idag, jobber heller ikke for å bli involvert

 

kvisvik gjør et helt ok innhopp-hverken fugl eller fisk. tegstrøm kunne jo kanskje løpt når han først kom inn?thomassen herjet på vback i 4minLaughing

Støtter denne spillerbørsen.

-Kasey er helt konge. Selvsagt banens beste som mange ganger tidligere. Gi mannen en av de feteste kontraktene i Tippeligaen før han forsvinner, FFK!

-Tommy Runar har vært overraskende god. Kjøp Runar og lei en keeper til hvis Bråthen er langtidsskadet.

-Barsom var en stor skuffelse idag. Jeg føler det er bedre å satse på Kvisvik og Thomassen hvis han fortsetter i dette sporet.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 jul 08, 21:38

"tapte" kanskje to poeng på et drittmål, men på den annen side, vi scorer et drittmål også.. Jevner seg ut sånn sett, og kampen sett under ett, så er jeg fornøyd med 1 poeng!

Perira fikk to gule kort, ikke direkte rødt...

Wehrman desidert banens beste...

Barsom spiller nok en dårlig kamp.. På tide å sette han på benken selvom han ikke har karantene Grønis??!! Thomasen er god nok til å få sjansen!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f