Husk meg
Brukernavn
Passord

Tilkuertall

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

torsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 15

Lagt til: 06 jul 08, 20:35

Har i kveld sittet hjemme i godstolen å sett LSK tape mot Lyn, etter mitt syn et gledelig resultat, da jeg ikke liker Lsk i det hele tatt.

Men det er en ting jeg lurer på, og det er tilskuertallene som det blir operert med!!

Det ble opplyst at det var 7334 tilkuere på kampen!! Det kunne maks ha vært 3500 på forestillingen. Hvorfor lyver klubbene om frammøtet på kampene?

På FFK sine hjemmekamper er det omvendt. Der er kampene utsolgt ofte en uke før, men det er ledige seter for det når kampene begynner, og FFK sier alltid det tilskuertallet som reelt er tilstede.

Er det sponsorer som ikke kommer? som Lsk regner som frammøte. Eller er det FFK som kun opplyser om reelt frammøte til kampene, uavhengig om sponsorbilleter blir brukt.

Ellers gleder jeg meg voldsomt til søndagens kamp mot LSK, det kan bli en enorm opplevelse!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jul 08, 20:43

Det er mange som har reagert på dette i tidligere kamper på Åråsen. Det oppgis alltid et høyere antall enn det ser ut som. Og jeg er enig med deg: det kan max ha vært 5000 på Åråsen i dagens kamp. Tilskuertallet som oppgis er alltid kunstig høyt, så jeg tipper de inkluderer absolutt alt fra sponsorer, presse, VIP og inkluderer alle sesongkort i bunn selv om de ikke er registrert inn på kampen. I Fredrikstad og andre steder er det omvendt. Her telles såvidt jeg vet kun de sesongkortinnehaverne som faktisk er registrert inn på kampen. Hvis du blir hjemme med sesongkort, så telles du ikke med.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 06 jul 08, 21:01

I følge dagbladet,så var det kun 4334 tilskuere på kampen.. Tror dette kan stemme også! Wink

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/06/540138.htm l

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jul 08, 23:24

Opprinnelig postet av GurrBass

I følge dagbladet,så var det kun 4334 tilskuere på kampen.. Tror dette kan stemme også!

Muligens en tastefeil mellom 4 og 7 fra enten VG eller Dagbladet? VG har nemlig 7334 tilskuere notert på kampen, altså samme tre siffer til slutt.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jul 08, 23:26

BTW, fra Stavanger Aftenblads liveoppdatering av dagens kamp:

68'     Speaker melder om 15.086 tilskuere. Så mange er det ikke på stadion i dag...

 

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3