Husk meg
Brukernavn
Passord

Gerrbrand, Fofana og Kouadio på vei ut?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 okt 08, 23:34

Dette er jo nesten komisk  slik jeg forstår det, ryktene  begynte på ffksupporter sine netsider.

Håper dette virkelig er en "medie and" som noen " smarte" hoder har kojkt sammne.

Det som vel sies er at gerrbrandt taes imot med takk, dersom han er på vei til Stockholm.

Dersom jeg ikke husker feil har vel PG uttalt han han trives i FFK, og pr dato mhar man ingen konkurrent til han og Raio som midtstoppere,

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 27 okt 08, 08:21

jeg mener å ha lest at han har litt hjemlengsel også, men jeg håper virkelig ikke det er sant. det vil være et kjempetap for ffk. det er ikke lett å spille midtstopper ved siden av en smågal raio som går i alt av dueller, men den rolla har gerrbrand klart å fylle glimrende. en klok midtstopper som ikke blir lett å erstatte.

---------------------------

med ffk til champions league!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 27 okt 08, 08:39

Hvis Gerrbrandt ønsker seg hjem til Stockholm og Hammarby, til tross for at han trives her, så kan han kanskje bli en del av en byttehandel med Zengin i vinter? Selv om Gerrbrandt, etter min mening, har vært den beste FFK spilleren de siste sesongene så er jeg ikke så bekymret for midtstopper plassen i fremtiden. Om Ophaug kommer tilbake for fullt så har klubben 3 gode alternativer(Ophaug, Agim og Dardan).  Men ikke misforstå meg. Jeg ønsker på ingen måte Gerrbrandt bort.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 okt 08, 09:29

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2336802.ece

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 okt 08, 10:33

Jeg tror faktisk vi skal slite med å erstatte Gerrbrandt hvis han drar. Han har en fart, balanse og klokskap som alternativene våre ikke har. Håper han blir hvis han kan greie å trives.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 27 okt 08, 10:34

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2336802.ece

Detta var en meget trist nyhet... Visste at han hadde hjemlengsel, men jeg hadde et lite håp om at han i alle fall tok et par sesonger til! PB er en av mine definitive favorittspillere i FKK. En undervurdert stopper som man (omtrent) alltid har kunnet stole på. Nei og nei... Detta la en demper på dagen min.

Ellers hjalp det litt å se den videoen fra garderoben til FFK! Der får man i alle fall se en Raijo som kanskje kunne ha begynt som bokser! Hehe...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 okt 08, 10:35

Hvis Gerrbrand forsvinner (slik økonomien er nå, og dersom FFK får et godt nok bud, så kan så skje), så har jeg faktisk litt troa på Ophaug, synes han har gjort det best som stopper enn som  høyreback jeg da..

Vi har da også Vidar Martinsen også ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 okt 08, 10:47

Ophaug og Piroja sammen?? Hehe,, det hadde blitt litt for mye kaos vil jeg tro... Altfor like spillertyper. Vi trenger en lugn kille  ved siden av gærne-Raio..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 27 okt 08, 13:24

Opprinnelig postet av Husgutt

Ophaug og Piroja sammen?? Hehe,, det hadde blitt litt for mye kaos vil jeg tro... Altfor like spillertyper. Vi trenger en lugn kille  ved siden av gærne-Raio..


Uff ja.. Gerrbrand er akkurat den spillertypen som trengs ved siden av Raio. Har ikke tro på noen andre i FFK nå som kan fylle Gerrbrands sko. Men jeg regner med at dette blir en prioritert plass å kjøpe en spiller til dersom Gerrbrand forsvinner før sesongen begynner neste år.

---------------------------

FFK og Leeds
---------------------
He estado utilizando Google traductor para traducir algo de Inglés a Español. Estoy tan cool!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 27 okt 08, 13:43

Opprinnelig postet av RuneT

 Men jeg regner med at dette blir en prioritert plass å kjøpe en spiller til dersom Gerrbrand forsvinner før sesongen begynner neste år.

Nå banner jeg vel i kjerka, men jeg håper faktisk at FFK ikke kjøper en erstatter om Gerrbrand forsvinner. Hvordan skal FFK kunne utvikle egne spillere hvis man ikke gir disse sjansen? FFK har pr i dag 2 (Dardan og Agim) unge midstoppere med et tilsynelatende stort utviklingspotensiale, og bak disse igjen kommer det fler (Becken og Krathe?) Jeg synes det var prisverdig av FFK å stase på 2 unge keepere før denne sesongen, til tross for at de hadde en skadehistorikk. På midtstopperplass har vi andre alternativer i Ophaug og Martinsen og det gjør at det ikke er like risikabelt å satse på yngre krefter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 okt 08, 14:10

For en gangs skyld enig med Kanogvetalt. Kryss i taket!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 08, 15:09

For å være ærlig syns jeg det vil være verre om Gerrbrand forsvinner enn Piiroja. I backup for Piiroja har vi Ophaug som er en klok og duellsterk spiller og Martinsen som er litt "gæærn". Men Martinsen er ikke så smart i spillet sitt, og Ophaug har litt for liten fart til å matche Piiroja. Ingen av dem har noen særlig bra oppspillsfot. Hverken Agim eller Dardan har særlig med fart heller.

I går var jo Piiroja helt på bærtur innimellom, og på målet har han jo en forferdelig posisjonering! Gerrbrand binder sammen forsvaret, samtidig som han er forholdsvis bra med ballen i beina. Værsåsnill FFK, gjør alt for å beholde ham!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 27 okt 08, 20:33

Opprinnelig postet av Lemmy

For å være ærlig syns jeg det vil være verre om Gerrbrand forsvinner enn Piiroja. I backup for Piiroja har vi Ophaug som er en klok og duellsterk spiller og Martinsen som er litt "gæærn". Men Martinsen er ikke så smart i spillet sitt, og Ophaug har litt for liten fart til å matche Piiroja. Ingen av dem har noen særlig bra oppspillsfot. Hverken Agim eller Dardan har særlig med fart heller.

I går var jo Piiroja helt på bærtur innimellom, og på målet har han jo en forferdelig posisjonering! Gerrbrand binder sammen forsvaret, samtidig som han er forholdsvis bra med ballen i beina. Værsåsnill FFK, gjør alt for å beholde ham!

Her er vi på nett - tror ikke vi vil savne annet enn luftstyrken til Piiroja, som ikke veier opp for ballkontrollen hans.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 08, 20:36

Mente vel ikke at vi ikke kommer til å savne ham egentlig, for det gjør vi! Men jeg satt og så på posisjoneringa hans i går mot Molde, og det var til tider helt forferdelig! At han ikke er så bra med ballen gjør meg ikke så mye, for han henter det opp på ekstrem duellstyrke. Men posisjoneringa hans var direkte latterlig til tider mot Molde! Var jo enkelte ganger langt oppe på midten og støta og lagde svære "høler" bak i forsvaret. De fikk jo tredd gjennom spissene mellom Piiroja og Thomassen i bakrom flere ganger pga. feil posisjonering.

Og hadde han tatt ut en meter til i dybde før pasninga på 1-0 scoringa, kunne han brutt ballbanen faktisk. Han er jo totalt desorientert i forkant!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 okt 08, 21:12

Minst en av stopperne bør ha litt ekstra fart utover det normale, litt akslerasjon. Det har desverre hverken Dardan eller Agim. Da mener jeg heller vi får vente på Krathe og de andre i de kommende år. I mellomtiden får Dardan bruke de få innhoppene sine meget godt til å bevise at han besitter det nødvendige tross alt. Om Gerrbrandt forsvinner så burde vi stregt talt hatt på plass Kjetil Wehler, men det vet vi alle at ikke skjer. I utgangspunktet tror jeg vi kan glemme alt fra tippeligaen, men for å fundere litt over potensielle erstatninger så har jeg noen forslag:

Frode Bjørnevik (Ham-Kam): Har ikke sett fyren så mye, men jeg har hørt at han er meget kjapp. Har markert seg med meget solid defensivt spill, og med å sette Juha Pasoja ut av laget i enkelte kamper. Tenkte at denne mannen kan forsvinne relativt billig grunnet Ham-Kam-nedrykk. Ettersom dette er hans første sesong i TL så tror jeg det er mer uforløst potensialet i fyren til tross for ikke veldig ung alder. Kom rett fra Eidsvoll turn i 2.div til Kamma.

Pål Steffen Andresen (LSK): God spiller, men helt uaktuell av flere årsaker (regner jeg med).

Johan Lædre Bjørdal (Glimt): Har hatt en knall sesong. Fått skryt fra alle hold i bøtter og spann. Har ikke veldig mye kjennskap til fyren selv om. Har ikke sett han så mye. Noen som vet noe om farta hans?

Håper forslagene blir tatt med en klype salt og at dere begrunner hvorfor dere enten er enige eller ikke.

 

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 okt 08, 21:49

la oss iallefall ikke konkludere med at vi ikke ville savnet lagets klippe:piiroja!!! de som sier det har ikke vært tilstede på stadion de siste årene, en klassestopper. martinsen er nærmest i spillestilen, men langt unna raios kvalitet. ophaug ligner egentlig mer på gerrbrand, "lugn" og smart spillestil grunnet mangel på fart. men heller ikke han er i nærheten av sin makker. raio og gerrbrand er meget selvskrevne kort i 11ern. martinsen og ophaug solide backup.

vet altfor lite om mehmeti til å vite om han er en spiller for fremtiden eller ei. OK på fm i det minsteTongue out

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 okt 08, 15:08
Endret: 28 okt 08, 15:52
Endret av: Holters

Fredrikstads mittback Patrik Gerrbrand är öppen för att flytta hem, men då är det bara Hammarby som gäller.
- Man saknar ju Stockholm, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

fotbollskanalen.se/1.690650/2008/10/26/gerrbrand_nobbar_aik_hammarby_som_galler

Försvararen har öppnat för en flytt hem till Sverige och gjort klart att det i så fall är Hammarby som gäller.
- Vi har följt honom och kan hans historia, säger Hammarbys fotbollschef Lasse Eriksson apropå Gerrbrand.
Är ni intresserade av att ta hem honom?
- Det är en spelare med bra kvalitéer men jag kan varken svara ja eller nej på det., säger Eriksson.

fotbollskanalen.se/1.691266/2008/10/27/hammarby_foljer_gerrbrand

Og artikkel hos ffksupporter.net:
- Hammarby er klubben for meg

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 28 okt 08, 15:42

Da blir det vel nok en overgangs-såpe med Hammarby og FFK i hovedrollene.. Det ender med at Hammarby ikke har særlig med penger og får Gerrbrand for en slikk og ingenting  - som sist!

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 28 okt 08, 16:01

Kanskje Zengin i så fall kan gå andre veien?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 okt 08, 16:25

Opprinnelig postet av TurnipZ

Da blir det vel nok en overgangs-såpe med Hammarby og FFK i hovedrollene.. Det ender med at Hammarby ikke har særlig med penger og får Gerrbrand for en slikk og ingenting  - som sist!

 

Da er det vel bedre for FFK å la Gerrbrand gå ut kontraktstiden sin og ev la han gå som bossman til neste år og bruke en sesong på å finne en erstatter. Nytteverdien av å ha Gerrbrand i laget en sesong til er etter min menig større enn å få noen stakkarslige kroner for ham, og det mye mer enn saken med Shaaban, der vi faktisk hadde bra erstatter(e) allerede...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3