Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Vålerenga (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 jun 08, 22:41

Hvordan går det med Staw? og hva er status på Braathen? Blir det Tommy Runar som blir fast keeper utover sommeren nå?


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 jun 08, 22:44

Respekt til Raymond for at han ikke gikk ut i pressen å maste om ny kontrakt og prøvde å "melke" scoringen sin. VELDIG mange andre i hans situasjon ville ha gjort det.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 23:24

Opprinnelig postet av algern0n

Respekt til Raymond for at han ikke gikk ut i pressen å maste om ny kontrakt og prøvde å "melke" scoringen sin. VELDIG mange andre i hans situasjon ville ha gjort det.

 

er det noe raymond er kjent for så er det å melke kua tørr! det er jo akkurat hva han gjort siden januar i år-ut i media i tide og utide-uprofesjonelt. raymond er i mine øyne ferdig som ffk spiller i sommer eller etter sesongen-sats heller på noen yngre seriøse koster!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 23:33

ellers krise hvis staw er ute i 6uker, en nøkkelspiller for oss. vi er tynt besatt og trenger de matchvinnerne vi har! 6 uker vil tilsvare tommy runar som 1keeper(når er eventuelt braathen back in business?) i flere kamper....i særdeles tøffe kamper, ligger FFK fremdeles på topp 3 etter disse rundene bøyer jeg meg i støvet for gutta!

Mandag 7/7 (12. runde)
Viking - Fredrikstad ( kl 19.00)

Søndag 13/7 (13. runde)
Fredrikstad - Lillestrøm ( kl 18.00)

Mandag 21/7 (14. runde)
Stabæk - Fredrikstad ( kl 19.00)

Lørdag 26/7 (15. runde)
Fredrikstad - Brann ( kl 19.00)

Lørdag 2/8 (16. runde)
Vålerenga - Fredrikstad ( kl 20.05)

Søndag 10/8 (17. runde)
Fredrikstad - Tromsø ( kl 18.00)

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 30 jun 08, 23:36

Bråthen kaaaan være tilbake denne uka. Han skal undersøkes på torsdag, og da blir det enten operasjon eller tilbake i spill. Men Bråthen har jo vært ute en periode han også, så han kan trenge litt tid på å trene/spille seg varm igjen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 08, 23:38
Endret: 30 jun 08, 23:38
Endret av: FFK1903

Vi kan jo leie Shaaban, han sliter vel kanskje benken i Hammarby ennå? :) Får vel disp fra NFF som vanlig. Heller Shaaban enn Tommy Runar i hvert fall, han virket ikke helt trygg. Dessuten hadde han Aafk-drakt under keepertrøya i dag!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 23:40

Opprinnelig postet av FFK1903

Vi kan jo leie Shaaban, han sliter vel kanskje benken i Hammarby ennå? :) Får vel disp fra NFF som vanlig. Heller Shaaban enn Tommy Runar i hvert fall, han virket ikke helt trygg. Dessuten hadde han Aafk-drakt under keepertrøya i dag!

que?vår innleide start-keeper som for øyeblikket er ffk spiller hadde drakten til aalesund på seg under keepertrøya?woot??

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 30 jun 08, 23:43

Skjønner forresten hvorfor FFK ser etter en ny "Gardar-spiss" også. Gardar var veldig god i 1. omgang, hæppa, bedre til å holde på ball enn tidligere i år, skapte også ting på egenhånd, men i 2. omgang var det helt slutt for ham. Totalt sluttkjørt. Fyren var jo helt lilla i ansiktet til tider. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 08, 23:44

Bare jeg som så det? Var i hvert fall noe oransje og mellomblått (som ho drula i reklamen kaller det) under keeperdrakta hans i dag.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 jun 08, 23:47

de er ute etter å forlenge med runar, lasse er mest sannsynelig ute 6 til 8 uker..


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 01 jul 08, 00:02

Bilder fra kampen er nå på plass her på nettsiden.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jul 08, 00:30

forøvrig artig at vi er norges beste hjemmelag for øyeblikket. 5-0-1 gir 15p og 3p bedre enn stabæk som kan utlikne det grunnet 1 mindre spilt hjemmekamp. vi er også det 4 beste bortelaget!AMEN!!det er rimelig sinnsvakt etter hva vi har opplevd siste 3-4år! 2-1-2 er fasiten-brukbart!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 jul 08, 08:30

Opprinnelig postet av FFK1903

Bare jeg som så det? Var i hvert fall noe oransje og mellomblått (som ho drula i reklamen kaller det) under keeperdrakta hans i dag.

Nederlandsk landslagsdrakt?  Jeg fikk en sånn jeg óg, av en forretningsforbindelse, når jeg var i Nederland. Kunne ikke ha den på samme dag jeg kom hjem, for da skulle jeg se FFK-Aalesund...

Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jul 08, 09:27

hvorfor skulle en fyr fra Grimstad,  med fortid i Start ha på seg Ålesunddrakt ved spill for FFK? Det er jo hinsides all logikk..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 08, 09:37

Opprinnelig postet av Husgutt

hvorfor skulle en fyr fra Grimstad, med fortid i Start ha på seg Ålesunddrakt ved spill for FFK? Det er jo hinsides all logikk..

Ja vel, hvis du ikke evner å se den åpenbare linken mellom det du nevner der så gir jeg opp...

GrimstAd - Start - FFK

Tongue out


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 01 jul 08, 10:21
Endret: 01 jul 08, 10:23
Endret av: Tyggis

Hva F*** hvordan greier nettavisen å gi Wallace  3 ?http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2039776.ece


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 08, 10:29

Opprinnelig postet av Tyggis

Hva F*** hvordan greier nettavisen å gi Wallace 3 ?http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2039776.ece

He he, Tarik 5, det samme som Doffen. Doffen var komplett usynlig i går, Tarik hadde to assist og var farlig frempå flere ganger. Det var i alt mye rart på den listen der. Jeg lurer på hvilke argumenter han har for at dos Santos får bedre karakter enn Pereira i hvert fall. Høres mest ut som en sliten VIF-patriot som har hatt en vond dag på jobben med fylleangst, mangel på søvn og alt mulig annet rart.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 jul 08, 19:10

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Tyggis

Hva F*** hvordan greier nettavisen å gi Wallace 3 ?http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2039776.ece

He he, Tarik 5, det samme som Doffen. Doffen var komplett usynlig i går, Tarik hadde to assist og var farlig frempå flere ganger. Det var i alt mye rart på den listen der. Jeg lurer på hvilke argumenter han har for at dos Santos får bedre karakter enn Pereira i hvert fall. Høres mest ut som en sliten VIF-patriot som har hatt en vond dag på jobben med fylleangst, mangel på søvn og alt mulig annet rart.

Vet ikke om dem endra det eller om du så feil, men nå står det hvertfall 6er og banens beste på Tarik. Men femmer til Hæstad er jo bare latterlig når det er to poeng MER enn Wallace.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 jul 08, 16:43

Klanen på båttur til Fredrikstad.

Ikke all verdens spennende, men en liten søt historie om Raio etter ca. 4:20.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340