Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Vålerenga (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jun 08, 23:07

Opprinnelig postet av Patrioten

TARIK BER FOR RAYMOND

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2039641.ece

Han har skjønt det Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jun 08, 23:07
Endret: 30 jun 08, 23:10
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av aavdst

Hvordan går det med Staw? og hva er status på Braathen? Blir det Tommy Runar som blir fast keeper utover sommeren nå?

Lassse blir ute i minst 6 ukerCry Bråthen er på bedringens vei, er nok tilbake om ikke så alt for lenge.

Er du sikker på dette? Det lover jo selvsagt ikke godt dette, men han blir vel ikke undersøkt før i morgen? Utrolig synd dersom dette stemmer. Da tipper jeg FFK drar ut på keeperjakt. Runar er jeg veldig skeptisk til, og FFK må jo uansett har to skadefrie keepere tilgjengelig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jun 08, 23:17

Opprinnelig postet av bateman

hvorfor innrømmer ikke martin andresen at skullerud er tvillingbroren hans?Tongue out

Hørte at Martin klonet seg selv når han fant ut at han måtte ha en til å styre kampen fra sidelinja....Laughing

Martin-nr1 som er på banen slipper unna med det meste hos dommeren som vanlig, var kanskje ikke de værste tilfellene ikveld, men det var noen situasjoner der dommer holdt seg stille som hadde blitt frispark mot de fleste andre...

Hadde med guttungen på 2,5 år på sin første kamp idag, glimrende start på "karrieren", gruse enga!

At Thommasen fikk bestemannspris var vel litt i snilleste laget, men hyggelig for en ung gutt med stor innsatsvilje?


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 30 jun 08, 23:17

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av aavdst

Hvordan går det med Staw? og hva er status på Braathen? Blir det Tommy Runar som blir fast keeper utover sommeren nå?

Lassse blir ute i minst 6 ukerCry Bråthen er på bedringens vei, er nok tilbake om ikke så alt for lenge.

Er du sikker på dette? Det lover jo selvsagt ikke godt dette, men han blir vel ikke undersøkt før i morgen? Utrolig synd dersom dette stemmer. Da tipper jeg FFK drar ut på keeperjakt. Runar er jeg veldig skeptisk til, og FFK må jo uansett har to skadefrie keepere tilgjengelig.

Han sa så. Skulle på undersøkelse i morra, og ble nok operasjon.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jun 08, 23:20

Jeg vil si takk for en flott fotballkamp, hvor FFK vant fortjent.

Raymond og Thomassen gjorde sitt til for at ikke savnet av Barsom og Garshi ble så stort.

Raymond mangler nok fortsatt noe på toppformen og leverte en grei kamp, Thomassen jobber og sliter, men mangler fortsatt endel på blikket for spillet. Ett eller to år til der så en bra TL spiller.

Enig med Holters, er ikke såååååå veldig komfortabel med Runar, han virket usikker og jeg er glad han ikke hadde noen direkte skudd mot mål.

Mye kunne vært skrevet, men vil bare kunkludere med at Grønhagen må være årets trener.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jun 08, 23:21

ble ihvertfall skeptisk til Runar Tommy når han kom sprettende ut på banen i noe som minnet om balettdans....


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 23:24

Opprinnelig postet av algern0n

Respekt til Raymond for at han ikke gikk ut i pressen å maste om ny kontrakt og prøvde å "melke" scoringen sin. VELDIG mange andre i hans situasjon ville ha gjort det.

 

er det noe raymond er kjent for så er det å melke kua tørr! det er jo akkurat hva han gjort siden januar i år-ut i media i tide og utide-uprofesjonelt. raymond er i mine øyne ferdig som ffk spiller i sommer eller etter sesongen-sats heller på noen yngre seriøse koster!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 23:33

ellers krise hvis staw er ute i 6uker, en nøkkelspiller for oss. vi er tynt besatt og trenger de matchvinnerne vi har! 6 uker vil tilsvare tommy runar som 1keeper(når er eventuelt braathen back in business?) i flere kamper....i særdeles tøffe kamper, ligger FFK fremdeles på topp 3 etter disse rundene bøyer jeg meg i støvet for gutta!

Mandag 7/7 (12. runde)
Viking - Fredrikstad ( kl 19.00)

Søndag 13/7 (13. runde)
Fredrikstad - Lillestrøm ( kl 18.00)

Mandag 21/7 (14. runde)
Stabæk - Fredrikstad ( kl 19.00)

Lørdag 26/7 (15. runde)
Fredrikstad - Brann ( kl 19.00)

Lørdag 2/8 (16. runde)
Vålerenga - Fredrikstad ( kl 20.05)

Søndag 10/8 (17. runde)
Fredrikstad - Tromsø ( kl 18.00)

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jun 08, 23:36

Bråthen kaaaan være tilbake denne uka. Han skal undersøkes på torsdag, og da blir det enten operasjon eller tilbake i spill. Men Bråthen har jo vært ute en periode han også, så han kan trenge litt tid på å trene/spille seg varm igjen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 08, 23:38
Endret: 30 jun 08, 23:38
Endret av: FFK1903

Vi kan jo leie Shaaban, han sliter vel kanskje benken i Hammarby ennå? :) Får vel disp fra NFF som vanlig. Heller Shaaban enn Tommy Runar i hvert fall, han virket ikke helt trygg. Dessuten hadde han Aafk-drakt under keepertrøya i dag!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 08, 23:40

Opprinnelig postet av FFK1903

Vi kan jo leie Shaaban, han sliter vel kanskje benken i Hammarby ennå? :) Får vel disp fra NFF som vanlig. Heller Shaaban enn Tommy Runar i hvert fall, han virket ikke helt trygg. Dessuten hadde han Aafk-drakt under keepertrøya i dag!

que?vår innleide start-keeper som for øyeblikket er ffk spiller hadde drakten til aalesund på seg under keepertrøya?woot??

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jun 08, 23:43

Skjønner forresten hvorfor FFK ser etter en ny "Gardar-spiss" også. Gardar var veldig god i 1. omgang, hæppa, bedre til å holde på ball enn tidligere i år, skapte også ting på egenhånd, men i 2. omgang var det helt slutt for ham. Totalt sluttkjørt. Fyren var jo helt lilla i ansiktet til tider. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 08, 23:44

Bare jeg som så det? Var i hvert fall noe oransje og mellomblått (som ho drula i reklamen kaller det) under keeperdrakta hans i dag.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 jun 08, 23:47

de er ute etter å forlenge med runar, lasse er mest sannsynelig ute 6 til 8 uker..


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 01 jul 08, 00:02

Bilder fra kampen er nå på plass her på nettsiden.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jul 08, 00:30

forøvrig artig at vi er norges beste hjemmelag for øyeblikket. 5-0-1 gir 15p og 3p bedre enn stabæk som kan utlikne det grunnet 1 mindre spilt hjemmekamp. vi er også det 4 beste bortelaget!AMEN!!det er rimelig sinnsvakt etter hva vi har opplevd siste 3-4år! 2-1-2 er fasiten-brukbart!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jul 08, 00:35

http://www.demokraten.no/ffk/article3641597.ece Lasse ute en stund ja.. Antyder Grønhagen... De vil hente inn en ny keeper dersom Bråthen må opereres..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 01 jul 08, 02:08

Annenkeeperen holder ikke dessverre, her må noe gjøres.

Skikkelig bra med en seier , men det viser at vi har for tynn stall. Tommasen hadde en del dårlige touch, men flott at han får prøvd seg. Kvisvik viser av og til storhet, men over 90 minutter er det nok slik at han bør trene litt kondis? Alt i alt ville vi nok ha sett et annet kampbilde hvis Barsom og Gashi hadde vært med fra start, De er rett og slett bedre pr i dag. Tipper Viking skal slite i neste runde!

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 jul 08, 08:30

Opprinnelig postet av FFK1903

Bare jeg som så det? Var i hvert fall noe oransje og mellomblått (som ho drula i reklamen kaller det) under keeperdrakta hans i dag.

Nederlandsk landslagsdrakt?  Jeg fikk en sånn jeg óg, av en forretningsforbindelse, når jeg var i Nederland. Kunne ikke ha den på samme dag jeg kom hjem, for da skulle jeg se FFK-Aalesund...

Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jul 08, 09:27

hvorfor skulle en fyr fra Grimstad,  med fortid i Start ha på seg Ålesunddrakt ved spill for FFK? Det er jo hinsides all logikk..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24