Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 21 21

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 aug 08, 10:53
Endret: 26 aug 08, 10:54
Endret av: Fjedjik

Kan det være slik at ffk velger ENTEN Kvisvik eller Zengin?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 26 aug 08, 11:57

Opprinnelig postet av TheDude

Skjønner ikke helt denne negative innstillingen til rykter på dette forumet, for meg er det ihvertfall det som er mye av underholdningen på et supporterforum under silly season. Alle som har et rykte de føler å komme med synes jeg ikke skal nøle med å poste det så får hver og en tro på det som vil, men hvor mange poster man har mener jeg har veldig liten betydning.

Sensasjonsjaget, stilt opp mot Janteloven - det er nødt til å gå galt, vettu...
Jeg er også av den oppfatning at rykter er morsomme å lese, og at all drittslengingen mellom brukere ødelegger noe av formålet med siden, i hvert fall under en konkret tråd om rykter eller i Overgangsvinduet. (OK, still gjerne spørsmål ved hvor mye hold det er i det enkelte ryktet, men la være å trekke inn personkarakteristikker som grunnlag for om du selv vil stole på innholdet eller ikke...)

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 aug 08, 12:03

Trodde vi snakket om Kvisviks fremtid i FFK jeg.... Yell

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 aug 08, 23:28

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av hanniball

Hørte også at Raymond har skrevet under, og at Terje betaler halve lønna......

 

Du sier jo også att Zegin også har skrevet under...

Har null tilit til deg, ser at du kun har 7 innlegg også. Sikkert en som synes det er morsomt og spre rykter.

Mener du virkelig at er person blir mer troverdig jo flere innlegg man har?

Tenk om hanniball faktisk driter i alt pisset som blir skrevet her da, men skriver innlegg hver gang han vet noe. Kan vel for faan vite like mye som er fyr med 10.000 innlegg.


F.ringen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 24 aug 08, 15:54

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av F.ringen

Må bare rette litt her. paco tok en sjanse når han skrev at Raymond var klar her om dagen..
Dette stemte ikke. Raymond Kvisvik har riktignok skrevet under for FFK nå, men dette skjedde i går. Altså lørdag ettermiddag..  Så nå kan alle puste lettet ut.

ikke korrekt,jeg sa at Raymond hadde bestemt seg for og bli i FFK,dette har ingen ting med sjanse og gjøre

 

Forsåvidt riktig. hehe :-)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 aug 08, 14:28

Opprinnelig postet av paco
Raymond har bestemt seg for og skrive under for FFK videre så får alle de som kritiserer meg finne ut hvordan jeg kan vite det

Egentlig ville det vært morsomt om du gikk på en smell på en av de tinga du hevder så standhaftig, paco, men i dette tilfellet håper jeg du har rett. Kvisvik har virket piggere enn tidligere og jeg tror han være med på å løfte FFK utover høsten. Ettersom FFK ligger så høyt på tabellen blir det fler og flere lag som vil spille defensivt mot oss - og en spiller med hans overblikk og pasningsevne vil være godt å ha mot defensive og kompakte lag.

PS! Men... En spådom det er 50% sannsynlighet for å få riktig på vil ikke akkurat få meg til å tro du har vekket Nostradamus-kreftene dine. Cool

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 aug 08, 14:36
Endret: 21 aug 08, 14:49
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av paco

 Raymond har bestemt seg for og skrive under for FFK videre så får alle de som kritiserer meg finne ut hvordan jeg kan vite det

Jeg tror du er Raymond jeg Cool

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 aug 08, 12:20

Opprinnelig postet av Kent

Registrerer at Sparta har tilbudt Kvisvik en kontrakt som varer i to sesonger etter denne. Altså en kontraktsforlengelse på 2 år i forhold til det han har i dag.

Etter det Kvisvik presterte mot Trømsø i går burde kanskje FFK vurdere å tilby Kvisvik en toårskontrakt også? Har ikke sett han bedre på veldig lenge! Og som vanlig er han sentral i det som er av scoringer til FFK.

Så han godtar altså 2 år i særp, men krever 3 i FFK? Merkelig. Men jeg også synes vi kan gi han en 2 års kontrakt, med en prestasjonsbettinget bonusordning f.eks.

Er redd for at en fast fet løn, vil gjøre han mett og ikke direkte mer treningsvillig. Men i det siste har han latt føttene forhandle. Venstrefoten hans er ett vesentlig sterkere kort, enn press ved hjelp av media.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 08, 18:20

Opprinnelig postet av HotDream
Dessuten så er Raymond, ifølge mange som har bedre peiling enn deg og meg, viktig som bidragsyter også utenfor banen.

Akkurat det begynner å bli det siste punktet hvor han bidrar også, hører mer og mer sjeldent om hans egenskaper på banen. Det er mer ofte at egenskapene utenfor banen blir nevnt, og selv der så begynner kanskje glansbilde å falme med tanke på en viss "båttur" og stadig klaging til media om liten spilletid, etc. Uprofesjonalitet er neppe noe som bidrar til spillergruppen positivt.

Nok om det, han har slått litt tilbake etter noen dårlige kamper, men vi får nok aldri se Kvisvik på sitt beste igjen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 aug 08, 22:16

Opprinnelig postet av Holters

FFK var på båttur forleden. Kvisvik sa han ikke kunne være med fordi han ble så sjøsjuk. Når FFK fire timer senere kom tilbake fra seilturen, så møtte de på Kvisvik sittende i en båt utenfor Isengran. Han skulle på fylletur til Halden. I dag har altså Kvisvik meldt seg syk? Og ikke trente han i går heller...

Er så lei av å høre alle klage på det sportslige apparatet når Kvisvik står som selve symbolet på en uprofesjonell fotballspiller.

Har sagt det før og kan si det igjen: Kvisvik er ikke så attraktiv på overgangsmarkedet som han vil ha det til, og FFK kommer nok ikke til å legge noen som helst hindringer for at Kvisvik skal bytte arbeidsgiver allerede i sommer. Spørsmålet er bare om en klubb kommer på banen.

 

Og med "Se og Hør" stilen på innlegget over så er jo noen supportere med på å fyre opp under imagen....

De legger vel netopp hindringer i veien nå Holters..?



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 21 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340