Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 18 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 jun 08, 17:27

Opprinnelig postet av Lemmy

FFK markerte nok et riktig veiskille når de valgte å ansette Grönhagen. Han, Per Morten Haugen, Joachim Jonsson, Tom Freddy Aune og de andre litt høyere i FFK har valgt en annen holdning enn Eggen og hans mannskap hadde. Begge deler har sikkert fordeler og ulemper, men jeg syns den linja de holder nå er veldig god for klubben. Så er det da noen spillere som ikke takler slike overganger, og enkelte som liker dem. Raymond Kvisvik har nok vært en av dem som mener at på trening skal man holde på med ball, ikke løpe. Desverre.

Jeg er også en av de som må innrømme at jeg kanskje er for optimistisk med tanke på Kvisviks fremtid på fotballbanen.

Men for å balansere det litt, så er jeg langt mer pessimistisk til norsk fotballs fremtid. Fordi at selv om Kvisviks tid på toppen kanskje er historie allerede, så tror jeg han har fordømt rett i det han mener om å trene med ball. Jeg har hørt lignende fra mange hold, ikke minst med referanse til land som Spania, Brasil o.l., land hvor de fostrer gode spillerer på løpende bånd. Å trene betyr å trene med ball. Løpe kan man gjøre utenom, for seg selv og når som helst. Når en fotbalspiller trener, så trener han med ball. Enkelt og greit.

Det er bare å se på det norske landslaget, er det ikke? Jeg er sjeleglad for at Norge ikke var med i EM denne gangen, for det hadde blitt pinlig pinlig pinlig. Jevnt over, for å sette det litt på spissen, så kan jo ikke norske fotballspillere sparke ball. Løpe kan de, og se på hvererandre og prøve å finne ut av hvilket innøvd system det er vi prøver å følge akkurt nå, til enhver tid. Ja da. Men sparke ball???

Langt flere norske spillere burde vært i nærheten av Kvisviks pasningskvaliteter. Så magisk er den ikke. Men sånn er det ikke og sånn blir det ikke. For i AS Fotballnorge så skal man bruke 99% av fotballtreningen på å løpe, og resten av tiden på å pugge systemer. Litt spissformulert, men kom ikke å si at det ikke er noe i det. Å øve opp ballferdighet, trikse, drible etc, er jo nærmest tabu. Ergo har Norge et elendig landslag, som trenger både en genial trener og en god porsjon flaks bare for å kvalifisere seg til mersterskap. Og et guds mirakel for å avansere.

Så kritisér Kvisvik for alt han fortjener, men please folkens, prøv å se at fotball ikke er et spesielt underholdende spill hvis man skjærer bort med skalpell alt som heter individualisme, lek og kreativitet, Selv om det tidvis kan gå noe på bekostning av disiplin og løpsvilje (eller -evne). Profesjonell opptreden derimot, det er jeg dønn enig i at man må kunne forlange. Alt innenfor rimelighetens grenser, bare. Kvisviks oppførsel er bagatellmessig sett opp mot idioter som Joey Barton og Craig Bellamy. Eller spanske Raul, som ikke ble med i em-troppen fordi han nekter å sitte på benken. Hva gjelder profesjonell og sportslig opptreden så tar jeg Kvisvik når som helst framfor noen av disse.  

 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 jun 08, 18:01

Opprinnelig postet av schpa84

Når du drar på fylla dagen før fotballkampen mot Lyn og ringer treneren for å si du er sjuk  når du egentlig er fyllesyk har du ingenting i elitefotball å gjøre! Er det da noe galt med treneren eller spilleren? Jeg bare spør

Skammelig innlegg. Du traff ikke i det heletatt-


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 26 jun 08, 18:42

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men for å balansere det litt, så er jeg langt mer pessimistisk til norsk fotballs fremtid. Fordi at selv om Kvisviks tid på toppen kanskje er historie allerede, så tror jeg han har fordømt rett i det han mener om å trene med ball. Jeg har hørt lignende fra mange hold, ikke minst med referanse til land som Spania, Brasil o.l., land hvor de fostrer gode spillerer på løpende bånd. Å trene betyr å trene med ball. Løpe kan man gjøre utenom, for seg selv og når som helst. Når en fotbalspiller trener, så trener han med ball. Enkelt og greit.

(...)

For i AS Fotballnorge så skal man bruke 99% av fotballtreningen på å løpe, og resten av tiden på å pugge systemer. Litt spissformulert, men kom ikke å si at det ikke er noe i det. Å øve opp ballferdighet, trikse, drible etc, er jo nærmest tabu.

(...)

Bare for å balansere dette litt (jeg er enig i mye av det du skriver): Fotballtrenerutdannelsen i Norge baserer seg faktisk på den nederlandske filosofien om at treningen skal foregå mest mulig med ball. I alle fall så langt jeg vet etter et skarve trenerkurs.

Hva trenerne i tippeligaen, for eksempel, legger vekt på vet jeg jo derimot ikke...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 jun 08, 19:38

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
 

For i AS Fotballnorge så skal man bruke 99% av fotballtreningen på å løpe, og resten av tiden på å pugge systemer. Litt spissformulert, men kom ikke å si at det ikke er noe i det. Å øve opp ballferdighet, trikse, drible etc, er jo

Noe du vet eller noe du tror? Jeg har ikke sett så overvettes mange treninger med hverken FFK eller andre lag (noen har det blitt), har sett trening med alt fra 7+  og oppover også.

Synes ikke det har vært mye løping å se i det hele tatt.

Det jeg husker godt fra jeg var ung var at jeg var for lat til å gjøre egentrening i form av jogging (12-16 år) og jeg falt jo grusomt igjennom. Selv om jeg tror jeg hadde et bra fotballhode (gode pasninger, plasseringsevne og ikke minst spilleforståelse).

En bekjent av meg var et stort talent. Han brukte dagen på skolen, ettermiddagen på fotballbanen (triksing, skyting, hæpping med andre, etc) og jogging. Faktisk brukte han stort sett hele tiden på dette og var vel å anse som et stort talent.

Skade ødela nok den karrierra. Men han gjorde det som måtte til for å bli en ener. Trene. Trene. Trene. Det er faktisk slik at de fleste MÅ ofre noe for å bli veldig gode. Det kan være mat, alkohol, livsstil, osv, men de fleste er nødt til å forsake noe for å bli ekstra gode.

Jeg leser om spillere som Beckham, Solskjær, etc, som blir værende igjen etter fellestrening for å skyte frispark eller å score i alle mulige vinkler. Selvsagt blir man bra av det. Like selvsagt er det at spillere som som dominerer i nasjonal og internasjonal fotball - gjerne de store ballartistene og kunstnerne - har en enorm løpskapasitet og kondisjon.

Jeg er uendelig dritt lei alt det som skrives om Kvisvik, og mener at han kanskje har vært et av norges største talent (pga en del medfødte evner) men han har vært så j____g sløv og lat at han ikke har blitt noe mer enn en middels norsk fotballspiller. Når ting klaffer og omstendighetene gir han lov til det er han sykt bra og kan domine på banen. Men for de som har litt moderate Kvisvikbriller, så ser vi desverre også at antallet gode kamper er altfor få sammenliknet med de dårlige.

Så jeg drister meg til å si: Få opp øya folkens. Dagens fotball krever mer enn hobbykondisjon uansett om man er en trollmann med ball eller ikke. Men man skal ikke måtte ha kondisjon som Øyvind Leonhardsen heller... Men man må VILLE noe - ikke bare regne med at talentet skal ta deg hele veien igjennom...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 27 jun 08, 00:47

Opprinnelig postet av bjervell

Bare for å balansere dette litt (jeg er enig i mye av det du skriver): Fotballtrenerutdannelsen i Norge baserer seg faktisk på den nederlandske filosofien om at treningen skal foregå mest mulig med ball. I alle fall så langt jeg vet etter et skarve trenerkurs.

Hva trenerne i tippeligaen, for eksempel, legger vekt på vet jeg jo derimot ikke...

Ja men så godt å høre. Vet du om det har vært sånn lenge?

 

Deni al-Sander, you make excellent points! Jeg overdrev nok litt, ja, men jeg tror jeg peker på et problem, selv om jeg muligens ikke er helt på sporet av løsningen. Vel vel, så lenge debatten ruller så kommer vi kanskje nærmere en dag.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 jun 08, 08:20
Endret: 27 jun 08, 11:50
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av bjervell

Bare for å balansere dette litt (jeg er enig i mye av det du skriver): Fotballtrenerutdannelsen i Norge baserer seg faktisk på den nederlandske filosofien om at treningen skal foregå mest mulig med ball. I alle fall så langt jeg vet etter et skarve trenerkurs.

Hva trenerne i tippeligaen, for eksempel, legger vekt på vet jeg jo derimot ikke...

 

Hva tippeliga trenerne fokuserer på er ikke så relevant da. Hvis man ikke har en god grunnteknikk og kan behandle en ball ubesværet når man er 20 år, så blir man aldri bedre enn en adecco-dunker eller faktisk en middels tippeliga spiller så dårlig som den ligaen er blitt nå.

Når det er sagt, så er det lys i tunnellen. Poden på 7 går på fotballskole nå og kommer hjem og viser litt ovestegsfinter og annen snacks som undertegnede aldri har vært i nærheten av. Skjønner hvorfor klubbene gjør det, men det blir galskap å legge store beløp i senior-trenere i 3-5 divisjon. For å være litt flåsete så kan man si at "alle" kan trene et 4.divisjonslag med brukbare resultater, men å skape gode fotballspillere utav 10-16 åringer er det ikke mange som klarer...

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jun 08, 10:56

Opprinnelig postet av denialsander

Jeg er uendelig dritt lei alt det som skrives om Kvisvik, og mener at han kanskje har vært et av norges største talent (pga en del medfødte evner) men han har vært så j____g sløv og lat at han ikke har blitt noe mer enn en middels norsk fotballspiller. Når ting klaffer og omstendighetene gir han lov til det er han sykt bra og kan domine på banen. Men for de som har litt moderate Kvisvikbriller, så ser vi desverre også at antallet gode kamper er altfor få sammenliknet med de dårlige.

Du har nok rett i at Raymond er en smule lat, men å påstå at han aldri har blitt noe annet enn en middels norsk fotballspiller blir for drøyt. Det må da gå ann å ha evnen til å tenke litt lenger tilbake enn til siste kamp han spillte for FFK. Raymond har over mange år vært mye mer enn "en middels norsk foitballspiller".


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jun 08, 12:26

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Mye bra!

Meget interessant tema du tar opp, FlightOfTheRat! Jeg tror ikke Tippeligaklubbene kan gjøre noe med dette, det er noe som må jobbes med på barne- og ungdomsnivå. For mens noen trenere er opptatt av å utvikle lag når de er små, med kondisjonstrening og lange baller, er andre opptatt av å utvikle enkeltspillere med tekniske øvelser.

Jeg tror man må begynne tidlig med litt fysisk trening, så barn har et godt kondisjonsmessig utgangspunkt. For jo mer du orker å løpe, jo flere ganger orker du å ta en finte etc. På vinteren kan man godt løpe mye og ofte for å ha et godt utgangspunkt for sesongen, men man må også huske på å gjøre mange tekniske øvelser.

Men hva er egentlig teknikk? Når jeg snakker om teknikk, tenker jeg først og fremst ikke på å kunne ta en trippelt oversteg, etterfulgt av en tofotspiruett med kongefinta på slutten. Teknikk er etter min mening: pasninger, mottak, medtak, vendinger osv. Du ser jo hvor ballsikre russerne, nederlenderne og spanierne har vært under EM. De har teknikk nok til å kunne få ballen med press i ryggen og spille den videre.

En måte å forbedre løpskapasiteten til unge spillere på, er jo å få dem til å løpe mer under spilløvelser i kamp. Hvis man spiller kamp på treninger og man får spillerne til å ta mange returløp selvom de egentlig ikke orker, har det nesten like bra effekt som å løpe i skogen. Da får man bedre tekniske ferdigheter, og bedre kondisjon.

Det Byprosjektet i Fredrikstad gjør, er en meget god jobb for å utvikle spillernes tekniske ferdigheter. For i den alderen de som er på bylagene er i, begynner trenerne mer og mer å tenke på kondisjon for å vinne seriene sine. Når man da kan komme på bylagstreningene hvor det kun er fokus på tekniske og taktiske ferdigheter, tror jeg det er gunstig.

Men som Tarik også har uttalt flere ganger: i Norge er det for mye organisert trening. Selv trener jeg rundt 7 ganger i uka, og på mange av de treningene skal man prestere bra for å ikke miste plassen sin. Åpner det for å ta en ekstra finte eller to når man hele tiden blir vurdert av trenere? Enten kunne man hatt færre treninger så unge spillere har mulighet til å stå og leke seg selv på "løkka" på fritiden, eller så burde klubbene hatt en trening i uka hvor alle får utdelt et individuelt treningsprogram hvor man får stå og kun øve på tekniske ferdigheter.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 27 jun 08, 12:48

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg har hørt lignende fra mange hold, ikke minst med referanse til land som Spania, Brasil o.l., land hvor de fostrer gode spillerer på løpende bånd. Å trene betyr å trene med ball. Løpe kan man gjøre utenom, for seg selv og når som helst. Når en fotbalspiller trener, så trener han med ball. Enkelt og greit.

Fotball er en idrett som fordrer et ganske komplekst ferdighetsspekter av en utøver. Uten å være noen fotballpedagog så vil jeg prøve meg på følgende oppdeling:

Utholdenhet: For å trene dette på en måte som kan evelaueres så fungerer det best uten ball.

Styrke/spenst: Trenes uten ball

Ballteknikk: Mottak, skudd pasninger dribling trenes kun med ball

Taktiske ferdigheter: Trenes med ball og med lag.

Balanse/koordinasjon: Trenes best uten ball, men kan også trenes med

 

Allt dette kan i og for seg trenes med ball, men hvis man trener for å bli bedre så trener man mer målrettet om man har konkrete mål, og om man kan måle måloppnåelse.

Alderen 8-14 år er den viktigste for en idrettsutøvers utvikling. I denne aldersgruppen er det få som trener mer enn 2 ganger i uken, og maks 6 timer totalt. På disse 6 timene skal man få med seg det taktiske(samhandling), som kun er trenbart når laget er samlet, noe fysisk trening og noe teknikktrening. Jeg vil påstå at en sommhar ambisjoner om å bli en topputøver må trene nærmere 20 timer i uka i 12 års alder. Man er altså ca 14 timer bak skjema. Disse 14 timene brukte ungene før i tiden. og i syd Europa og sør-Amerika fortsatt, på løkkefotball. På løkka var all trening med ball og da gjorde det ingenting at den organiserte treningen var ca 50/50. Du kan ikke be en 12 åring om å trene styrke og utholdenhet på egenhånd. Men det bør være mulig å be ham om å leke.

 

Hvis du henviser til tippeligaspillere så har de tid til begge deler, og burde også være voksne nok til å forstå at det er nødvendig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 27 jun 08, 12:49
Endret: 27 jun 08, 12:50
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg tror man må begynne tidlig med litt fysisk trening, så barn har et godt kondisjonsmessig utgangspunkt.

Det er ikke å anbefale å trene styrke og utholdenhet før i 8-9 års alderen. Etter 14-15 er det ikke noen vits å begynne. Da er det for sent.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 jun 08, 13:07

Skal Norge komme opp på et nivå hvor vi ønsker å være, må det kreves mye mer av "barn" og det må bedre trenere/tilbud til for de som har talent og vil, ikke faren til en tilfeldig på laget.

 

Forskjellen på Norge og de vi ønsker å være tror jeg er at talenter siles ut veldig tidlig og gis et godt tilbud med trening, oppfølging, radgiving osv, mens i Norge er man livredd for noen skal "bli lei seg" ved å skjønne noen andre er bedre enn dem, alle skal få spille like mye osv, dette er fanesak for NFF,da får man en slenger av et talent i ny og ne som har stått på løkka på egenhånd og trena.

 

Ting er i ferd med å skje da, så det er ikke helt håpløst, men det tok en stund og det er bare en dråpe i havet.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jun 08, 14:27

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg tror man må begynne tidlig med litt fysisk trening, så barn har et godt kondisjonsmessig utgangspunkt.

Det er ikke å anbefale å trene styrke og utholdenhet før i 8-9 års alderen. Etter 14-15 er det ikke noen vits å begynne. Da er det for sent.

Tenker ikke først og fremst på at man skal jage 6-7åringer ut i skogen for å løpe mange kilometer, det er det ingen som helst vitsen i.

Jeg tenker mer på motoriske øvelser, balanse, koordinasjon- men også at man i tidlig alder venner seg til å løpe mye på treninger(gjerne i form av leker hvor det stilles krav om høy aktivitet og løping). I land som Kroatia, Serbia, Bosnia ol. er noe av det første guttene lærer seg i 6årsalderen løpe- og pusteteknikker som de får bruk for senere.. Når de lærer seg slike basisferdigheter tidlig, blir det mer tid til teknikk i "den tekniske gullalderen- 9-14 år".

Jan Erik Audsen har gjennom FFK Mini-college tidlig trent opp barnas motoriske ferdigheter, gjennom å løpe i stiger, løpe slalom osv. Trener man tidlig opp disse evnene, kan man som jeg nevner tidligere bruke mer av perioden 9- 14 år på å terpe teknikk. Terpe, terpe og atter terpe.

Og til bjorn: helt enig med det du skriver ang. foreldre som er trenere. Klubbene bør fra tidlig alder være obs på at det finnes trenere som ikke har peiling i det hele tatt, og at det ødelegger mye av barnas utvikling. Det er ikke bare i ungdomstiden man får bruk for kompetente trenere- for da får de gode det på by- og kretslag. Men allerede i 7årsalderen bør det settes inn kompetente trenere som har peiling både på åssen han skal videreutvikle de gode, åssen han skal få de halvgode til å bli blandt de gode og også hvilken linje han skal legge seg på i forhold til oppførsel..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 27 jun 08, 14:52

Vel og bra at det skal være kvalifiserte trenere for alle barn helt fra starten av.

Men hvor skal disse trenerne hentes fra? Og hvem skal lønne dem?

Det er ingen breddeklubber i Fredrikstad som har økonomi til å lønne trenere på dette nivået.  

En liten digresjon til en annen tråd her inne hvor det skrikes etter forsterkninger til FFKs A-lag:

FFK har en gylden sjanse i år med den gode starten og det faktum at det bare er et lag som rykker ned til å gi unggutter som Shabani, Mehmeti, Trulsen, Halvorsen, Elvestad osv en sjanse i Tippeligaen. 

Slik økonomien er i FFK nå er det eneste veien å gå. Personlig tror jeg aldri at klubben får de økonomiske musklene til å konkurrerere om de på papiret beste spillerne. Da må midlene settes inn på tidligere nivå ute i klubbene slik at talentarbeidet blir enda bedre.  Kanskje FFK kan være med på å stimulere gamle spillere til i enda større grad ta slike jobber, eller kanskje allerede mens de er aktive?

 

 


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 27 jun 08, 15:47

Kan kansje vere vanskelig når vi er på sølv plass og grønhagen har medalje som mål for sessongen.

Men det er ikke meg i mot og gji unggutta litt tillit også thomasen har jo gjort det bra de gangene han har fått prøve seg.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 jun 08, 17:30

Det er jo strengt tatt ikke Kvisvik vi diskuterer nå, men det samme prinsippet bør gjelde for han også.

Vis at du kan presetere på FFK2 før man begynner å snakke om plass på Tl-laget.

Gjelder mao både Kvisvik, unggutta & Tegstrõm.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jun 08, 01:15

Denne tråden er fullstendig ute og kjører ja. Moderatorer??


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 28 jun 08, 02:02

Opprinnelig postet av HotDream

Denne tråden er fullstendig ute og kjører ja. Moderatorer??

Tja. Ting skle ut litt kanskje, men det begynte med at noen (kan det ha vært meg??) påpekte at Kvisvik har egenskaper som det er for lite av i norsk fotball. Og så gikk det over i hvordan dette kan bedres. Jeg synes det har kommet fram mye spennende her. Ikke minst det aspektet at svake trenere forsøker å skape gode lag ut av barnel- og tidlige ungdomslag. På dette nivået burde vel ikke lagene være noe som helst annet enn en arena hvor ungene kan leke og ha det gøy?

Jeg tror Kvisvk hadde det mye gøy med ball da han var liten. Teknikken hans er som det blir påpekt langt mer enn bare en god pasningsfot. Kvisvik har et veldig bra mottak, og vender effektivt bort motspillere før han slår de pasningene som alle snakker om. Han er også veldig sterk til å skjerme ballen, og har alltid en god tanke med avleveringen sin. Det ligger veldig mye her som er verdifullt for dagens FFK.

Men så er det klart at også medaljen Kvisvik har en bakside. Spørsmålet er bare om en bør la harmen over Kvisviks svakheter veie tyngre enn verdien av styrkene hans.

Jeg mener nå at de beste egenskapene til Kvisvik er (desverre) mangelvare både i FFK og i norsk fotball generelt. Derfor er jeg kanskje litt mer villig enn enkelte andre til å se gjennom fingrene med at Kvisvik er og blir en spiller som man må jobbe litt med for å holde på sporet. Og at det ikke alltid lykkes. Men det må det gå an å leve med.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 jun 08, 09:16

Det nytter ikke å gi en spiller særbehandling. Gidder du ikke trene får du ikke spille. Der står det respekt av Grønnis.

Det er ikke hvem som helst trener som hadde turt  å sette Raymon ut av laget. Tror nok han har hatt sine muligheter.

Men herregud, hvem hadde ikke ville hatt med en trent kvisvik på laget med gode holdninger.

---------------------------

Heia FFK


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 30 jun 08, 22:58

Kvisvik bør få fast plass på /VENSTRE/kanten.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 jun 08, 23:02

Fast plass til Kvisvik etter kveldens affære? Han gjorde seg kansje ikke bort i dag og scoret et mål, men målet var så og si ferdigscoret etter tarik's glimrende forarbeid. Jeg synes vel kansje hans største prestasjon i dag var å prate på seg et gult kort.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 18 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3