Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 18 13

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 21 aug 08, 19:07

Fa.. Hadde håpet på en avsluttning på denne saken nå. Det betyr ihvertfall at Raymond er i stallen mot Kamma........men Paco, hvorfor stemte ikke det du skrev isted?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 aug 08, 19:08

Opprinnelig postet av Fjedjik

Fa.. Hadde håpet på en avsluttning på denne saken nå. Det betyr ihvertfall at Raymond er i stallen mot Kamma........men Paco, hvorfor stemte ikke det du skrev isted?

Jeg skrev at han har bestemt seg for FFK,hvorfor det ikke kommer ut idag vet bare Raymond


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 aug 08, 19:11

Mye av svaret ligger vel her: Jeg skrev at han har bestemt seg for FFK,hvorfor det ikke kommer ut idag vet bare Raymond

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 aug 08, 19:29

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av Tiger

Han skrev under for Sparta i kveld.

Link

her står det at det drøyer

ok, sikkert jeg som missforstod


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 aug 08, 19:58

Ingen avklaring

Velinformerte kilder opplyser at FFK skal ha tilbudt han en ny og forbedret avtale, og sjansene er store for at han blir i plankebyen.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


iatros

Bedriftsspiller

Ble medlem: 23 feb 08
Innlegg: 6

Lagt til: 22 aug 08, 08:06
Endret: 22 aug 08, 08:09
Endret av: iatros

Trekker Kvisvik-tilbud

Jon Andersen i Sarpsborg Fotball Invest sier i dagens SA at de trekker budet på Raymond Kvisvik etter at det er klart at FFK ikke vil slippe ham før søndagens hjemmekamp mot Nybergsund-Trysil.

 

Kvisvik ikke til Sarpsborg

"Vi leker ikke butikk", sier styreleder Jon Andersen i Sarpsborg Fotball Invest.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 aug 08, 10:55

Nå ser det ut som Kvisvik vil fire på kravene, som er veldig positivt.

http://f-b.no/article/20080822/FFK/74709698/1220/NYHET


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 aug 08, 11:00

Opprinnelig postet av bjorn

Nå ser det ut som Kvisvik vil fire på kravene, som er veldig positivt.

http://f-b.no/article/20080822/FFK/74709698/1220/NYHET

Veldig bra. En kontrakt som strekker seg ut sesongen 2009 vil være idéelt for begge parter synes jeg. Raymond begynner nok å bli litt smådesperat her. Han skjønner at ingen toppklubber vil være interesserte i å tegne en treårs-kontrakt med en 34 år gammel skadeutsatt/sykdomsutsatt spiller. Derfor firer han på de opprinnelige kravene.

Ja takk til Raymond ut neste sesong!

Nok en gang har ledelsen i klubben handlet fornuftig og bra!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 22 aug 08, 12:23

Det er mulig jeg har en helt gal oppfatning av hvordan en kontraksforhandling bør gå for seg. Men hvorfor har det blitt sånn at media - (med gjennomgående dårlige journalister, det bør tillegges) - alltid skal være innblandet i suppa..? Jeg kan bare ikke fatte hvordan hverken Kvisvik, Sparta eller FFK tjener på at alle tror de er håpløse, evneveike, gniene, egoistiske osv. Det burde være innlysende at man i løpet av en kontraktsforhandling både gir og tar, finner nye løsninger, tar i betraktning nye hendelser, tenker seg om, endrer oppfatning og kommer til en enighet etter noe tid - men uten å eksponere hver bidige ting i avisene. Sensasonsj-jaget i media, på diverse forum og ellers blandt folk er selvfølgelig grunnen til at media spør og graver, det skal overhodet ikke undervurderes. Men at klubbene lar de drive det frem på denne måten er for meg en gåte.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 22 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Det er mulig jeg har en helt gal oppfatning av hvordan en kontraksforhandling bør gå for seg. Men hvorfor har det blitt sånn at media - (med gjennomgående dårlige journalister, det bør tillegges) - alltid skal være innblandet i suppa..? Jeg kan bare ikke fatte hvordan hverken Kvisvik, Sparta eller FFK tjener på at alle tror de er håpløse, evneveike, gniene, egoistiske osv. Det burde være innlysende at man i løpet av en kontraktsforhandling både gir og tar, finner nye løsninger, tar i betraktning nye hendelser, tenker seg om, endrer oppfatning og kommer til en enighet etter noe tid - men uten å eksponere hver bidige ting i avisene. Sensasonsj-jaget i media, på diverse forum og ellers blandt folk er selvfølgelig grunnen til at media spør og graver, det skal overhodet ikke undervurderes. Men at klubbene lar de drive det frem på denne måten er for meg en gåte.

Veldig bra!  Kvisviksaken har jo gitt både FFK, Kvisvik og hans agent samt Sarpsborg negativ fokus i tillegg til FB, SA og demokraten for man blir dritt lei at de skriver om denne saken i så lang tid.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 22 aug 08, 13:48

spillere som er elsket av fansen vil selvfølgelig gå ut og si at de har fått et for dårlig tilbud. dette fører til ramaskrik og ulike 'terje høiler' kan komme og si at 'klart vi må legge penger på bordet til denne juvelen'.

synd men sant

---------------------------

med ffk til champions league!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 aug 08, 20:33

Etter hva jeg har hørt har han bestemt seg som Paco sier... En kontrakt som strekker seg ut 2010 skal de vistnok ha blitt enige omSmile

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 aug 08, 20:37

Morsomt Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 08, 23:19

Bra for FFK og bra for Kvisvik..


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 aug 08, 02:18

Opprinnelig postet av paco

Takk FFK for at dere ga Raymond et nytt tilbud,Takk Raymond for at du blir med videre

Det tok desverre veldig lang tid før Anders innså at Raymond var mer enn god nok. Heia Raymond!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 aug 08, 09:08

Det tok faktisk lengre tid før Raymond forstå at han måtte vise på banen at han var villig til å satse videre.

Vel blåst FFK, som ikke lar mediajippo styre klubben.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 aug 08, 09:37

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Opprinnelig postet av paco

Takk FFK for at dere ga Raymond et nytt tilbud,Takk Raymond for at du blir med videre

Det tok desverre veldig lang tid før Anders innså at Raymond var mer enn god nok. Heia Raymond!

Tull. Det tok akkurat lang nok tid. Tror du virkelig ikke Grönhagen vet/skjønner at Raymond slår geniale stikkere/pasninger/crossere osv? Joda, han er fullstendig klar over det. Men når en spiller som Raymond i snitt løper like mye i løpet av en kamp som en bedriftsspiller (av forskjellige årsaker), er det ikke det minste merkelig at han blir sittende på benken.

En Raymond i god fysisk form er god nok for omtrent alle norske Tippeligalag. La oss nå håpe han er i strålende form utover høsten, da blir det ille moro på stadion!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 aug 08, 09:52

Ved å vente har nok Kvisvik fått en mye mer riktig kontrakt både i kr og lengde enn det han ville forlangt før jul ifjor da han startet kontraktsforhandlinger i media. Synes det er bra Kvisvik blir med videre, og håper han vil fortsette og ta jobben sin like seriøst som han tydeligvis har gjort i det siste. At ikke han detter ned, nå som han mest sansynlig skriver sin siste kontrakt...... Når Sparta trekker seg ut fordi Kvisvik vil vente med å ta en avgjørelse, da er vel sjansene større enn 50-50 på at han fortsetter i FFK. Ikke akkurat ett stalltips.....


F.ringen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 24 aug 08, 13:52

Må bare rette litt her. paco tok en sjanse når han skrev at Raymond var klar her om dagen..
Dette stemte ikke. Raymond Kvisvik har riktignok skrevet under for FFK nå, men dette skjedde i går. Altså lørdag ettermiddag..  Så nå kan alle puste lettet ut.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 24 aug 08, 14:16

Opprinnelig postet av F.ringen

Må bare rette litt her. paco tok en sjanse når han skrev at Raymond var klar her om dagen..
Dette stemte ikke. Raymond Kvisvik har riktignok skrevet under for FFK nå, men dette skjedde i går. Altså lørdag ettermiddag..  Så nå kan alle puste lettet ut.

ikke korrekt,jeg sa at Raymond hadde bestemt seg for og bli i FFK,dette har ingen ting med sjanse og gjøre



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 18 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3