Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 18 9

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 08, 06:47

FFK slipper ikke "Super-Ray"

FFK ønsker ikke å slippe Raymond Kvisvik til Sarpsborg Sparta nå.

http://www.sa.no/sport/article3709236.ece


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 08, 08:18

Det var godt. Behold han ut sesongen så kan ha gå til FFK2 etter sesongenSmile

Trur han blir viktig utover..


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 08, 19:25

Kjemper videre om Kvisvik

Never ending story Foot in mouth

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 08, 19:33

Syns faktisk Raymond har spilt såppas bra de gangene han har spilt i det siste at jeg syns FFK bør gi han 3 år, prestasjonsbasert sp han holder motivasjionen oppe...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 08, 21:18

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns faktisk Raymond har spilt såppas bra de gangene han har spilt i det siste at jeg syns FFK bør gi han 3 år, prestasjonsbasert sp han holder motivasjionen oppe...

Kødder du???

3 år er lenge det. Gi han 1 år til.. Det får holde


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 aug 08, 21:25

Sitter å håper på at Kvisvik innser at den eneste klubben han kan få en 3-årskontrakt er Sparta, og at han aksepterer en ettårskontrakt i desperasjon etter å unngå å spille i drittbyen Sarp.Tongue out


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 10 aug 08, 04:17

syns vi kan gi han en to års kontrakt jeg. han viseer hele tiden hvor viktig han er for laget,  jeg har ikke vært så ille fan av kvisvik siden han kom til byen. men så lenge han kan gi angrepet vårt en helt ny dimensjon så syns jeg han skal bli her hos oss,


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 08, 09:21

Opprinnelig postet av scheien

syns vi kan gi han en to års kontrakt jeg. han viseer hele tiden hvor viktig han er for laget,  jeg har ikke vært så ille fan av kvisvik siden han kom til byen. men så lenge han kan gi angrepet vårt en helt ny dimensjon så syns jeg han skal bli her hos oss,

 

Du er sikker på at han kan det om 2 år også eller??

Nei gi han en 1 års kontrakt, er han motivert og fortsatt viktig for laget etter det kan han få ett år til..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 08, 13:00

Kvisviks farvel

Raymond Kvisvik var Branns frelser da han kom til klubben i 1998. Østfoldingen var det også da han returnerte fra Austria Wien forfjor. Nå er han borte, underlig nok solgt midt i sesongen til Fredrikstad, og da er Brann i ferd med å glippe taket i kampen om gullet. Hvis Brann-ledelsen i lang tid har vært klar over denne overgangen, hvorfor hadde de ikke en god nok erstatter på plass umiddelbart? Trond Fredrik Ludvigsen er ikke av samme kaliber, mens Peter Waagan Moen først er på plass etter sesongen.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article1089955.ece


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 08, 15:13

Opprinnelig postet av Patrioten

Kvisviks farvel

Raymond Kvisvik var Branns frelser da han kom til klubben i 1998. Østfoldingen var det også da han returnerte fra Austria Wien forfjor. Nå er han borte, underlig nok solgt midt i sesongen til Fredrikstad, og da er Brann i ferd med å glippe taket i kampen om gullet. Hvis Brann-ledelsen i lang tid har vært klar over denne overgangen, hvorfor hadde de ikke en god nok erstatter på plass umiddelbart? Trond Fredrik Ludvigsen er ikke av samme kaliber, mens Peter Waagan Moen først er på plass etter sesongen.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article1089955.ece

Er vi iferd med å gjøre samme tabben? Raymond må bli!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 08, 18:07

Sprøyt. Vi har allerede en fullgod erstatter i Barsom... Desuten har vi spilt masse bra kamper i år som vi har vunnet uten Raymond på banen...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 aug 08, 13:47

Opprinnelig postet av Bob Page

Sprøyt. Vi har allerede en fullgod erstatter i Barsom... Desuten har vi spilt masse bra kamper i år som vi har vunnet uten Raymond på banen...

En Raymond i form kan ikke erstattes av Barsom. Dessuten så er det ikke snakk om "enten Barsom eller Raymond". De har ihvertfall ikke spilt på samme plass på laget i år... Skal 2 spillere settes opp mot hverandre så bør du sammenligne 2 som spiller på/kjemper om samme plass på laget.

At vi har spillt mange bra kamper uten Raymond i år stemmer nok, men per spillte minutt har Raymond bidratt med mye. Dessuten så er Raymond, ifølge mange som har bedre peiling enn deg og meg, viktig som bidragsyter også utenfor banen.

Raymond er i form nå og vil være utrolig viktig å ha i en hektisk serieinnspurt.

Sprøyt (som du skriver) er et ord som virker arrogant å bruke om andres meninger,,,,,, En idè å nedgradere troen på egen fortreffelighet? 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 aug 08, 15:27

Opprinnelig postet av HotDream
Skal 2 spillere settes opp mot hverandre så bør du sammenligne 2 som spiller på/kjemper om samme plass på laget.

Hehe. Er du seriøs? Kom igjen, si det, skjult kamera, ikke sant? Du kan umulig mene det der seriøst?

Det er jo nettopp på grunn av Barsom at Kvisvik ikke får spille på venstrekanten!

Men han får jo sjansen i kveld.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 08, 18:20

Opprinnelig postet av HotDream
Dessuten så er Raymond, ifølge mange som har bedre peiling enn deg og meg, viktig som bidragsyter også utenfor banen.

Akkurat det begynner å bli det siste punktet hvor han bidrar også, hører mer og mer sjeldent om hans egenskaper på banen. Det er mer ofte at egenskapene utenfor banen blir nevnt, og selv der så begynner kanskje glansbilde å falme med tanke på en viss "båttur" og stadig klaging til media om liten spilletid, etc. Uprofesjonalitet er neppe noe som bidrar til spillergruppen positivt.

Nok om det, han har slått litt tilbake etter noen dårlige kamper, men vi får nok aldri se Kvisvik på sitt beste igjen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 aug 08, 18:24

Opprinnelig postet av Holters

Det er jo nettopp på grunn av Barsom at Kvisvik ikke får spille på venstrekanten!

Men han får jo sjansen i kveld.

Mulig det, men nå er det ikke Barsom som har blitt satt ut når Kvisvik har spillt.... Kvisvik har blitt brukt på høyre. Der har ikke Barsom spillt i en kamp. Eller er det også feil?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 aug 08, 18:32
Endret: 11 aug 08, 18:42
Endret av: Holters

Du må ha noe av den snåleste logikken jeg har vært borte i.

Kvisvik har alltid spilt venstrekant i hele karrieren, men er satt ut av laget fordi Barsom blir vurdert som et bedre alternativ i den posisjonen. Derimot er kampen noe jevnere på høyrekant, da vi faktisk ikke har et eneste rendyrket alternativ for den posisjonen. Likevel har Ramberg for det meste blitt vurdert som den beste løsningen-

Fatter ikke hvordan du kan mene at man ikke skal sette Kvisvik og Barsom opp mot hverandre når begge hovedsaklig er aktuelle for venstrekanten, og sistnevnte er den direkte årsaken for at Kvisvik ikke lenger er foretrukket.

De er faktisk direkte konkurrenter.

Kvisvik har ALDRI vært noe ideelt alternativ for høyrekant, der havner han mer som en kriseløsning grunnet mangel på alternativer - akkurat som Ramberg.

Ganske sikker på at FFK ønsker å forsterke den posisjonen med tiden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 12 aug 08, 09:53

Selvsagt er det treneren og det sportslige apparatet som bestemmer laget, og ut fra det er Raymond ikke lenger 1. valg på venstre kant. men som supporter og tribunesliter er det lov å ha egne meninger. Min mening er den at Kvisvik er en bedre venstrekant enn Barsom, det ut fra slik jeg ønsker at FFK skal spille. Bredde i spillet, og presise legg fra kant, og helst fra dødlinje, fra en spiller som har "riktig fot" i forhold til siden han spiller på.

Videre er ikke fotball hverken sjakk eller matematikk, slik mange på dette forumet synes å mene. I FFK trenger vi også "SPELLRÆR", de litt urotodokse, som i tillegg til å ha det som trengs ferdighetsmessig og taktisk kan showe, gjøre det uventede, begeistre. Og Raymond er "spellær", en av de virkelig få i norsk fotball. Jeg elsker så se Raymond titte opp, og slå en ferdigdempet 50-meters lissepasning. En touchpasninger, og gjerne med hæl'n, morsomme driblinger. Eller innlegga hans, som det Ramberg kunne ekspedere i kassa i går. Den Raymond Kvisvik vi så i gårsdagens kamp går utenpå det aller meste av kantspillere i TL, også Agbar Barsom. Jeg misliker at diskusjonen om Kvisvik for det meste dreier seg og ham vs Barsom, i tilegg til masse utenomsportslig piss. Barsom er anvendelig og en fin spillertype som FFK har bruk for. På slutten av kampen var det fremdeles masse saft igjen i beina til spilleren som har blitt utskjelt for lat, utrent, giddaløs etc. Jeg mener det er helt på trynet idiotisk om FFK ikke lar Raymond Kvisvik avslutte sin karriere som toppspiller i Fredrikstad Fotballklubb. Og legger man merke til stemningen under kamp på stadion, er det ikke tvil om at "hele stadion" ønsker Raymond med videre.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 08, 10:21

Man kan selvsagt ha egne meninger om hvem som er best av Barsom og Kvisvik, det synes jeg ikke er det minste merkelig.

Det jeg reagerte på var at han ikke mente at Barsom og Kvisvik var konkurrenter, og at det var ulogisk å sette de opp mot hverandre, selv om de i utgangspunktet spiller i samme posisjon. Det fant jeg merkelig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 aug 08, 10:48

Registrerer at Sparta har tilbudt Kvisvik en kontrakt som varer i to sesonger etter denne. Altså en kontraktsforlengelse på 2 år i forhold til det han har i dag.

Etter det Kvisvik presterte mot Trømsø i går burde kanskje FFK vurdere å tilby Kvisvik en toårskontrakt også? Har ikke sett han bedre på veldig lenge! Og som vanlig er han sentral i det som er av scoringer til FFK.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 aug 08, 11:16

Kvisvik gjorde en god jobb i går, han holdt hele kampen, og var sentral i det som skjedde. Jeg kan strekke meg til to år ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 18 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f