Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 18 8

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jul 08, 11:58

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av stjernengutt

Er det vanlig å få noen kr i leie for spillere? Eller overtar leiende klubb kun lønnsforpliktelser?

Må ærlig innrømmet at jeg kun leste et startinnlegg på vgd om saken og limte inn linken. Er det snakk om lån så blir dårlig med overgangssum i hvert fall. Men investorene kan jo lette litt på pengesekken om lønna til Kvisvik blir betalt av LSK får vi håpe.

Ja, i følge troverdige kilder, skulle Fjørtoft være interessert i å låne bl.a. Kvisvik og Stensaas som kunne gå rett inn med rutine og som kunne prestere fra dag 1.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 22 jul 08, 12:26

Hvorfor skulle vi låne Kvisvik til LSK? Det er jo ren idioti, ikke noe vits i å hjelpe dem.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 08, 16:21

Bill.mrk: Spillere leies ut og inn

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3678632.ece tror at både Raymond Kvisvik og Ståle Stensaas' navn har stått på LSK-blokka.   


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 23 jul 08, 00:52

Kvisvik med jernmennene Grodås og Johnsen som sjefer? Har på følelsen at det hadde endt med full kræsj etter første trening. Lsk droppet jo den gamle helten Pål Johnsen før sesongen, han hadde fortsatt et bra blikk og en glimmrende pasningsfot men ble ansett som for gammel og treg...

Håper ikke ffk låner ham bort, trenger ham ut sesongen ihvertfall,barsom må jo snart stå over annenhver kamp og hvis ramberg har tenkt til å ha flere kamper som mot stabekk er det greit å ha andre alternativer.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 08, 06:20

Per Morten Haugen, sportslig administrator i Fredrikstad Fotballklubb, nekter for at en utlånsavtale med Lillestrøm er aktuelt.

- Skal Lillestrøm få Kvisvik, er et salg den eneste løsningen, sier Haugen til Sarpsborg Arbeiderblad.

Haugen tror ikke Kvisvik forlater FFK med det første.

- Jeg har ikke fått noen signaler som indikerer det, sier Haugen til http://www.sa.no/sport/ssf/article3679901.ece


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 jul 08, 11:52

Opprinnelig postet av TheDude

Lsk droppet jo den gamle helten Pål Johnsen før sesongen, han hadde fortsatt et bra blikk og en glimmrende pasningsfot men ble ansett som for gammel og treg...

Pål Strand heter han.

De ville heller ha verdensklassespilleren Jon Midttun Lie.

 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 jul 08, 18:20

seff, strand var det, kom ikke på etternavn og tok en råsjans, blanda sikkert med en gammel hockeyspiller eller no...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jul 08, 06:30

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 jul 08, 10:07

Opprinnelig postet av Patrioten

Vil til Sarpsborg

http://www.sarpsborgavisa.no/apps/pbcs.dll/article

 

Håper han ender i særp ja. Når han nå først skal forlate oss, hadde jeg hatet å se han i ett annet tippeligalag, så særp, hent Raymond.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 08, 08:37

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 08, 09:10

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 aug 08, 09:13

Trist Raymond håpet og se deg fast på vingen,dette svekker laget på og utenfor banen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 08 aug 08, 09:28

Om han går til Sparta så er det etter min mening bra for Raymond Kvisvik, bra for FFK og bra for Sparta.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 aug 08, 09:31

Om han går til Sarpsborg/Sparta (hva de nå vil bli kalt), så mener jeg det er bra for Raymond og bra for Sarpsborg/Sparta. FFK skal nok klare seg, men vi mister mer enn vi blir kvitt, for å si det sånn. En liten bit magi forsvinner ut av laget. Cry

---------------------------

Hater hat!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 08 aug 08, 09:35

Når jeg skriver at det er bra for FFK så mener jeg at det er ok å bli kvitt en spiller som har høy lønn og ikke er fast i startoppstillingen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 aug 08, 09:43

Det argumentet er det selvfølgelig vanskelig å argumentere mot. Wink En annen diskusjon er om han burde ha fått mer tillit. Faktum er jo at han ikke har det, og dét er det lite noen av oss kan gjøre noe med, dessverre.

---------------------------

Hater hat!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 aug 08, 09:59

Opprinnelig postet av paco

Trist Raymond håpet og se deg fast på vingen,dette svekker laget på og utenfor banen

Skiftet mening? Les Stadheim tråden..


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 08 aug 08, 12:47

Fra Demokraten: "Etter det SA erfarer kan det være aktuelt å hente Raymond Kvisvik til Sarpsborg Sparta allerede i høst samtidig som han også får langtidskontrakt med klubben. Det skal være dialog mellom Sarpsborg Sparta og FFK om sistnevnte er villig til å slippe ham allerede nå."

Greit at han forsvinner etter sesongen, men å slippe han allerede nå mens vi fortsatt kjemper om medalje (og fortsatt plass i 2. div for ffk2) vil i mine øyne være en stor feil av klubben. Greit at han ikke kommer til å spille alle kampene, men han er fortsatt en spiller som kan komme inn fra benken og avgjøre kamper og også starte enkelte kamper og spille knallbra.

Behold han ihvertfall ut sesongen. Sparta klarer aldri i verden skaffe frem så mye penger at det vil være lønnsomt for FFK å la han gå nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 08 aug 08, 12:56

Opprinnelig postet av Rey

Behold han ihvertfall ut sesongen. Sparta klarer aldri i verden skaffe frem så mye penger at det vil være lønnsomt for FFK å la han gå nå.

Spillerinvest har penger til spillerkjøp, men klubben har ikke like mye penger til å betale lønninger. Derfor er en Kvisvik sorti viktig for å kunne hente inn nye spillere. Dette handler ikke bare om kjøp/salg av spillere, men også mye om drift.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 aug 08, 13:54

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco

Trist Raymond håpet og se deg fast på vingen,dette svekker laget på og utenfor banen

Skiftet mening? Les Stadheim tråden..

ja jeg har skiftet mening akkurat som jeg har gjort med flere spillere,slaktet Ramberg i fjor men synes han har overrasket meg i år,Raymond er bedre trent i år og han er tydligvis også ganske viktig for spillergruppen



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 18 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f