Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk med bud på Wehrman

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 20 jun 08, 15:26
Endret: 20 jun 08, 15:27
Endret av: RuneT

Merker meg også at han stiller spørsmål ved åpenheten i ledelsen, og også litt Kvisvik tendenser i forhold til kontraktfornyelse..

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2015099.ece

---------------------------

FFK og Leeds her og!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 jun 08, 15:27
Endret: 20 jun 08, 15:44
Endret av: Lex

Nå må for faen meg FFK skjærpe seg. faen ass..Nå må det ryddes... Mister vi Kasey er vi ute og kjører...

---------------------------

Heia FFK


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 20 jun 08, 15:50

Kasey er ikke til salgs. Og gi han ny kontrakt med en gang, beste spilleren vi har hatt på lenge.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jun 08, 16:10
Endret: 20 jun 08, 16:37
Endret av: Holters

Jøss, overraskende kraftig lut fra Wehrman... Dette hører vel hjemme på kammerset?

Han er den viktigste enkeltspilleren vi har i laget. Vi har ingen som kan gå inn å gjøre en jobb på tilfredsstillende Wehrman-nivå. Den spilleren som ligner mest er faktisk Elvestad, men han er ikke klar for å ta over per dags dato.

Her er det vel egentlig bare på tide å forlenge kontrakten. I motsetning til Kvisvik, så er Wehrman en av våre aller, aller viktigste nøkkelspillere. Når det er sagt, så kommer det jo an på hva slags planer FFK har for fremtiden. Wehrman er ingen ungfole lenger, og han har kontrakt en stund til.

Men at 2. plassen skal selge sin kanskje til nå beste spiller så langt i sesongen til 1. plassen? Surrealistisk!

... og mangel på ambisjoner?

Det har jeg ingen tro på vil skje.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 20 jun 08, 16:13

wehrmann er utrolig viktig for oss. gi han kontrakt ut 2011. håper ikke det blir mer tull nå. syns det er forferdelig dårlig av ffk å ikke informere wehrmann om budet.


langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 20 jun 08, 16:26

Først og fremst merkelig av FFK, og ikke komme på banen med en ny kontrakt!

Men også merkelig av werhmann og komme med såppass krasse uttalelser! Håper det bare er ett virkemiddel, slik at FFK skal tilby han en ny kontrakt!

---------------------------

For fredrikstad


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 jun 08, 16:35

Når jeg leser innlegget så virker det på meg som om FFK ønsker og behold Kasey, og at Kasey ønsker å bli.  For håpe det ikke trekker i langdrag at Kasey blir tilbudt ny og forlenget kontrakt.

Han er helt nødvendig for at FFK skal oppnå ambisjoner om UEFAcup-plass.

Jo raskere dette går i orden, jo mindre styr og spekulasjoner.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 jun 08, 16:46

Kasey er den beste og viktigeste spilleren vi har. Selger FFK han, så er det ikke mulig å få tak i en like god erstatter i Norge i dag i hans posisjon. Gi mannen en kontrakt han ikke kan si nei til. Yell

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jun 08, 19:34

Opprinnelig postet av langfiskestang
Først og fremst merkelig av FFK, og ikke komme på banen med en ny kontrakt!

Er det egentlig så merkelig? Det er tross alt under et år siden han kom til klubben! Jeg tror det hører sjeldenhetene til at en spiller fornyer kontrakten sin før det har gått et år. FFK kunne ha kommet med antydninger og forespørsler, helt klart, men å gi han ny kontrakt allerede virker bare rart. At Wehrman selv ikke vet når kontrakten går er jo også litt merkelig.

FFK kunne antydet at de ville ha han med videre og sagt at alt dette kan bli gjort etter sesongslutt. De kunne også informert spilleren om at Stabæk har kommet med et bud.

Fikk et aldri så lite grøss tilbake fra da Hamkam kom med bud på Ringberg og ingen omtrent trodde at dette ble realistisk. Så forsvant han. Hvis vi mister våres beste spillere til Stabæk så kan man begynne å lure. Den klubben der har ikke akkurat så veldig mye mer enn oss å rutte med. Trodde jeg.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 jun 08, 19:55

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av langfiskestang
Først og fremst merkelig av FFK, og ikke komme på banen med en ny kontrakt!

Er det egentlig så merkelig? Det er tross alt under et år siden han kom til klubben! Jeg tror det hører sjeldenhetene til at en spiller fornyer kontrakten sin før det har gått et år. FFK kunne ha kommet med antydninger og forespørsler, helt klart, men å gi han ny kontrakt allerede virker bare rart. At Wehrman selv ikke vet når kontrakten går er jo også litt merkelig.

FFK kunne antydet at de ville ha han med videre og sagt at alt dette kan bli gjort etter sesongslutt. De kunne også informert spilleren om at Stabæk har kommet med et bud.

Fikk et aldri så lite grøss tilbake fra da Hamkam kom med bud på Ringberg og ingen omtrent trodde at dette ble realistisk. Så forsvant han. Hvis vi mister våres beste spillere til Stabæk så kan man begynne å lure. Den klubben der har ikke akkurat så veldig mye mer enn oss å rutte med. Trodde jeg.

Nei, det er ikke merkelig. Skal vi reforhandle kontrakter hele tiden blir det mye sign on fee utgifter....


langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 21 jun 08, 03:18

Jeg mener at kasey har vært såppas viktig for FFK i år, at de burde være en selvfølge at ledelsen har gått i kontraktforhandlinger! Men tanke på forlengelse. Så ja jeg mener det er merkelig! Virker som ledelsen skal drøye så veldig med alt mulig! Men samtidig kan man ALDRI  stole på hva media skriver, sier man nei i ett intervju, kan det brått bli vnklet som ett ja til leserne!

---------------------------

For fredrikstad


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jun 08, 08:24

Den sportslige ledelsen har helt sikkert sett det samme at Kasey er såpass viktig, mest sansynlig den viktigeste spilleren vi har. Og kontraktsforhandlinger kommer sikkert til å skje senest ved sesongslutt. Men, det er ikke merkelig at dem ikke har reforhandlet kontrakten under 1 år etter at han kom. Det blir en ny sign on fee utgift og høyere lønn, og dem kan ikke bruke pengene som fulle sjømenn på horehus. Men snakker vi Januar, og det fortsatt ikke har skjedd noe er jeg enig med deg...


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 jun 08, 09:04

Opprinnelig postet av langfiskestang

Jeg mener at kasey har vært såppas viktig for FFK i år, at de burde være en selvfølge at ledelsen har gått i kontraktforhandlinger! Men tanke på forlengelse. Så ja jeg mener det er merkelig! Virker som ledelsen skal drøye så veldig med alt mulig! Men samtidig kan man ALDRI  stole på hva media skriver, sier man nei i ett intervju, kan det brått bli vnklet som ett ja til leserne!


Hvilken verden lever du i?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 21 jun 08, 11:05
Endret: 21 jun 08, 11:06
Endret av: langfiskestang

Hva mener du med det?

Må du komme med sånn flåseri spørsmål, bare fordi du er uenig?

---------------------------

For fredrikstad


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 21 jun 08, 12:10

Jeg skjønner bare ikke hvorfor Kasey skal hinte frampå om kontraktsforhandlinger nå. Greit at ledelsen kanskje kunne informert om bud fra andre klubber, men er det vanlig at det er spillerne som bestemmer når en kontrakt skal reforhandles? Føler Kasey at han har et ess i ermet nå som Stabæk er på banen slik at han kan få en bedre kontrakt og bedre lønn?

Det virker jo som om FFK-ledelsen ikke er helt kompetente når man leser det spillerne skriver i aviser, men er det sånn eller er det spillerne som vil ha mer lønn?

---------------------------

FFK og Leeds her og!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 08, 13:00

Bare til info. Han har sagt dette lenge føre budet kom at han ville forlenge med FFK

---------------------------

http://keiko99.net


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 21 jun 08, 13:41

Opprinnelig postet av keiko99

Bare til info. Han har sagt dette lenge føre budet kom at han ville forlenge med FFK


Uansett synes jeg det er rart at spillerne er frampå så lenge før kontrakten går  ut og vil fornye. Er det en god ting, eller en dårlig ting? Er det ledelsen i FFK som gjør noe feil, eller er spillerne bare ute etter mer penger?

---------------------------

FFK og Leeds her og!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f