Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 08/09

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 nov 08, 09:14
Endret: 01 nov 08, 15:23
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Her har du tatt to forskjellige saker Patrioten, hvis du leser det siste der så er det Stjernen spillerne som skal hjelpe oss ikke omvendt..

Stjernenspillerne, gjør jo ikke dette gratis, de skal ha penger for det og da er sikkert Ulf Berg raus.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 nov 08, 11:57

Opprinnelig postet av Patrioten

Stjernenspillerne, gjør jo ikke dette gratis, de skal ha penger for det og da er sikkert Ulf Berg raus.

Den spekulasjonen må du nok stå for på egen hånd Patrioten. Står ikke nevnt noe sted det.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 01 nov 08, 19:44

Herlig. Stjernen tok hjem tre poeng idag også, selv med litt problemer. 4-3 over Comet og nå er det kun ETT POENG bak Sparta! Og snart er det nytt derby!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 04 nov 08, 19:58

Den sangen de spiller i Stjernehallen da Stjernen scorer, hva heter den?

"Vi er hockeyens røde supermenn" ...ellerno..


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 nov 08, 20:04
Endret: 04 nov 08, 20:05
Endret av: FFKgutt1

http://www.f-b.no/article/20081104/SPORTEN01/406486154/1220/NYHET Bør straffes med minuspoeng..

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 nov 08, 21:19

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.f-b.no/article/20081104/SPORTEN01/406486154/1220/NYHET Bør straffes med minuspoeng..



I all verden, at Spartas daglige leder går ut og sier dette er vel ironibilen selv, da Sparta gikk ut med ganske dårlige tall i fjor?

http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2&company_name=SPARTA+SPORT+AS&ftknr=5A4441404318464340

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 nov 08, 21:33

Tror nok ikke poengstraff er det rette virkemidle, men er jo meget skremmende at Stjernen ikke viste hvor mye du hadde i gjeld. At de brukte så lang tid på å finne ut er ikke bra.

Men at det bør komme en diskusjon på det er riktig. Sparta har jo selv gått konk en gang og selv om de gikk med underskudd sist år har de nok en sunnere økonomi en stjernen. Man ser jo at inntektene øker og øker år for år.

Så er nok riktig å dra i gang en debatt rundt pengebruken i hockey, for det er nok litt for uproft i enkelte klubber. Men Stjernen tar uansett gull i år :)


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 05 nov 08, 23:00

Opprinnelig postet av chabaratita

Den sangen de spiller i Stjernehallen da Stjernen scorer, hva heter den?

"Vi er hockeyens røde supermenn" ...ellerno..

Jeg er litt usikker på tittelen, mener det er "Hockeyens røde supermenn" faktisk. Men den er sunget av Rene Andersen i alle fall.

---------------------------

Særp er et forbanna høl!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 05 nov 08, 23:03

du vet ikke hvor jeg kan få tak i den å?? Lastes ned eller noe? Eller er den på en cd man kan kjøpe i stjernehallen??


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 05 nov 08, 23:06

Det tør jeg ikke svare på sånn på sparket. Mener du skal finne den greit på nettet egentlig, via Limewire f.eks...men også godt mulig de selger den der de selger FFK- og Stjernenartikler. Hvis ikke kan du nok også høre med Red Beavers, da de nok helt sikkert kan finne en kopi til deg.

---------------------------

Særp er et forbanna høl!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 06 nov 08, 00:15

Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.f-b.no/article/20081104/SPORTEN01/406486154/1220/NYHET Bør straffes med minuspoeng..



I all verden, at Spartas daglige leder går ut og sier dette er vel ironibilen selv, da Sparta gikk ut med ganske dårlige tall i fjor?

http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2&company_name=SPARTA+SPORT+AS&ftknr=5A4441404318464340

Jeg tror dette er litt spill for galleriet fra Jobs. Hvorfor gikk han f.eks ikke ut med dette når det ble kjent at Furuset hadde pengeproblemer? Han venter til at Stjernen har spist opp forspranget til Sparta, og når de blå er litt ute av form - litt for god timing spør du meg. Det forundrer meg ikke at den mannen prøver å psyke ut sin argeste konkurrent. Og det er jo ikke mange årene siden de gikk konk, og jeg skal banne på at Sparta ikke har verdens beste økonomi de heller - f.eks Wessner og Malmstrøm spiller ikke for knapper og glansbilder - og samtidig har man råd til å slenge ut tre millioner for den kuben.

Skal være enig i at en debatt rundt dette er nødvendig, ikke bare for Stjernens del, men for hockeyen generelt i Norge. Men fratrekk i poengene er ikke rette veien å gå uansett. Publikum er en av de store inntektene for idrettslag, og man ødelegger det potensialet ved at en klubb må starte med 10 eller 20 minuspoeng f.eks. Da gjør man rett og slett problemene verre for klubben.

---------------------------

Særp er et forbanna høl!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 nov 08, 12:56

Håper det er mange ifra plankehaugen som møter opp og støtter stjernen nå som fotballsesongen er over


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 nov 08, 13:37

Opprinnelig postet av paco

Håper det er mange ifra plankehaugen som møter opp og støtter stjernen nå som fotballsesongen er over

Vel, de som er interesert i hockey gjør nok det uansett, de som ikke er det, som meg, gjør nok ikke det...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 11 nov 08, 22:03

stjernen på topp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 08, 10:18

Opprinnelig postet av hedvalen

stjernen på topp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HERLIG! Alle mann til Stjernehallen mot Sparta nå snart!Wink


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 12 nov 08, 18:29

siterer fredrikstad blad:

 

Stjernen er altså serieleder etter 17 kamper. Og torsdag møtes lagene i Stjernehallen - nummer én og to på tabellen, Fredrikstad mot Sarpsborg, Stjernen mot Sparta. For en kamp det blir!

alle mann til stjernehallen , nå skal vi knuse særpingane som tokk gullet for gitt i august :D   

håper alle ultras , tanter whatever kommer å støtter stjernen på torrsdag :D  for denne kampen å tribune kampen skal vi vinne:D 

fy faen jeg hater særp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 08, 18:37

Faen! Har blitt satt opp på senvakt imorra så får ikke med meg kampen. Utrolig surt. Har sett fram mot denne i nesten en måned.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 nov 08, 20:43

etter hva jeg har hørt så er stjernehallen utsolgt imorgen.. ikke skyt meg imorgen om det ikke stemmer.. men om det gjør det er det morro ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 12 nov 08, 20:45

alle sitteplassene er utsolgt til nå ivertfall:)  er bare stå plasser ledig :)

 

 

 

hadde ikke du vondt i helsa da supreme?   ta en slik en "syke dag ":P hehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 nov 08, 22:43

I følge hjemmesidene til Stjernen er det ihvertfall 700 ledige plasser....



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3