Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 79 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jun 08, 13:23
Endret: 02 sep 08, 08:03
Endret av: denialsander

Vi prøver å samle alle rykter om spillere i denne tråden fra nå av. Spillere som klubben bekrefter de forhandler med eller har signert kan selvsagt få egne tråder. La oss også holde oss til spillerne og ikke la ting skli ut som i forrige tråd.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 jun 08, 14:48
Er FFK forpliktet til å ta tilbake Vourinen eller hva han het. Denne finske toppspilleren ifølge Eggen?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jun 08, 14:51
Den finske "målmaskinen" er løst fra kontrakten med FFK så vidt jeg vet, så det skal vel et under til at han dukker opp på en FFK-trening i fremtiden. 

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jun 08, 05:31

Kanskje ikke helt ukjent,men nå er det mer eller mindre bekreftet at FFK vil ha Espen Hoff..

http://www.f-b.no/article/20080614/SPORTEN/499104177/1220/NYHET

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 jun 08, 09:09
Fint å få bekreftet i hvilket sjikt FFK legger seg når vi skal ha nye spillere, får håpe vi kan utnytte en sterk vår til å trekke til oss klassespillere. Hoff har jeg ønsket meg i mange år.

Moro å se utviklingen de siste årene en ny trener har gitt oss, var mye å ta tak i for Grønis.

Får virkelig håpe de har invest i ryggen nå i dette overgangsvinduet og utspillet for etpar dager siden bare var "politikk".


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jun 08, 10:41
Opprinnelig postet av GurrBass

Kanskje ikke helt ukjent,men nå er det mer eller mindre bekreftet at FFK vil ha Espen Hoff..

http://www.f-b.no/article/20080614/SPORTEN/499104177/1220/NYHET

Hoff har allerede takket nei. Han syntes ikke FFK var gode nok. Tongue out

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jun 08, 11:35
Opprinnelig postet av Holters

Hoff har allerede takket nei. Han syntes ikke FFK var gode nok. Tongue out

Det er jo greit. Link?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jun 08, 12:02
Take my word for it. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jun 08, 12:22
Da havner han vel mest sannsynelig i Stabæk da! Undecided

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 jun 08, 12:33

Trolig Hoff og Farnerud nye spillere til Stabæk.

Mister Tchoyi og trolig (allerede mistet?) Annan.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jun 08, 19:44
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av GurrBass

Kanskje ikke helt ukjent,men nå er det mer eller mindre bekreftet at FFK vil ha Espen Hoff..

http://www.f-b.no/article/20080614/SPORTEN/499104177/1220/NYHET

Hoff har allerede takket nei. Han syntes ikke FFK var gode nok. Tongue out

 

Øh.. Er vel derfor FFK er interessert i Hoff da. For å BLI gode nok..  Jaja, dersom han heller vil spille i en vulgær håndballhall, så vær så god...

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 jun 08, 20:03
Opprinnelig postet av Holters

Hoff har allerede takket nei. Han syntes ikke FFK var gode nok. Tongue out

Han kan jo følge resten av kremen i Norge...? Lillestrøm behøver gode fotballspillere har jeg hørt. Der vinnes det jo stadig titlier og ikke minst har de ambisjoner som kler norske fotballspillere som ønsker å vinne titler fremfor å være i et lag som... Ligger på andre plass på tabellen og som har vunnet Cup'en de siste to år...

Cool

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jun 08, 11:40
Endret: 15 jun 08, 11:40
Endret av: dracula

Ikke for å pirke "Denialsander", men FFk har da ikke vunnet cup´en de siste to åra.

I fjor vant LSK, og det er vel bare i år at FFK ligger bedre plassert i TL enn LSK.

Mao, at  FFK er bedre enn LSK i år er flott, men synes det er for tidlig å legge LSK i grava.

Tror dessverre at LSK også i framtiden vil være blandt de 6 fremste i Norge.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 15 jun 08, 14:52

Hei  Holters

Hvordan vet du at Espen Hoff har takket nei til FFK?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 jun 08, 19:35
Opprinnelig postet av Topscorer

Hei  Holters

Hvordan vet du at Espen Hoff har takket nei til FFK?

Det lurer jeg også på.  Det er litt merkelig at en av moderatorene på dette diskusjonsforumet skal ha mer inside information enn f.eks FB og andre, og også personer innen FFK-systemet som sier at han er ønsket av FFK.

Så vet altså Holters, at Hoff ikke er interressert i å spille for FFK, han vet også årsaken til dette.

Litt merkelig spør du meg, at han skal tilegne seg denne infoen samtidig som han lærer om innsidehandel etc. i Bergen. Jeg velger å ikke tro på Holters, jeg tror det foregår mye i FFK-systemet om spillertilgang og -avgang som han ikke vet, jeg tror ikke han er "førstemann".

Derfor håper jeg fortsatt at det en vakker dag, i nær framtid, innen et par uker vil figurere denne førstesiden i FrStad Blad:  "Espen Hoff er klar for FFK"

Uten drømmer og visjoner er vi noe fattigere.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 jun 08, 20:06

Opprinnelig postet av Willy Renè
Det lurer jeg også på.  Det er litt merkelig at en av moderatorene på dette diskusjonsforumet skal ha mer inside information enn f.eks FB og andre, og også personer innen FFK-systemet som sier at han er ønsket av FFK.

Som redaktør for ffksupporter.net er det naturlig at Holters holder seg vel inne med personer i og rundt FFK.

Nå kjenner jeg ikke så godt til til kildene til Holters, moderator eller ikke, og det er lov - og ikke minst morsomt - å spekulere i hvilke kilder han har tilgang til.

For i tillegg til FFKs kilder finnes det jo en annen part i denne saken - nemlig Hoff og hans hoff (pun intended). Det kan jo hende Holters kjenner noen som kjenner Hoff - eller Hoff selv? 

Når det gjelder FFK vs FB er det ikke sikkert alle i FFK-systemet vet om alt som skjer (heldigvis, kanskje - ikke alle lekkasjer er ønsket) og de som vet noe, men ikke alt, vil kanskje velge å gjøre seg mer interessante enn de kanskje er....

Når det gjelder FFKs forhold til FB kan det jo være slik at FFK overhodet ikke ønsker å lekke ting til FB. Med tanke på de ryktene jeg selv har hørt kan det tyde på at FB er relatvit sett godt orientert om hva som skjer, men de vet kanskje ikke alt. Ikke at jeg gjør det heller.

Personlig synes jeg det er HELT naturlig at FFKsupporter.net sine journalister vet mer om FFK enn f.eks. FB.  Her inne tenker vi ikke på annet enn FFK, mens FB iallefall må late som at de bryr seg om andre sporter og det andre som skjer i byen.... I tillegg lever og ånder vi for FFK, mens FBs journalister har det som en jobb.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 jun 08, 21:06
Endret: 15 jun 08, 21:36
Endret av: FFK1903

 

Opprinnelig postet av danielsander
Som redaktør for ffksupporter.net er det naturlig at Holters holder seg vel inne med personer i og rundt FFK.

Nå kjenner jeg ikke så godt til til kildene til Holters, moderator eller ikke, og det er lov - og ikke minst morsomt - å spekulere i hvilke kilder han har tilgang til.

For i tillegg til FFKs kilder finnes det jo en annen part i denne saken - nemlig Hoff og hans hoff (pun intended). Det kan jo hende Holters kjenner noen som kjenner Hoff - eller Hoff selv?

Når det gjelder FFK vs FB er det ikke sikkert alle i FFK-systemet vet om alt som skjer (heldigvis, kanskje - ikke alle lekkasjer er ønsket) og de som vet noe, men ikke alt, vil kanskje velge å gjøre seg mer interessante enn de kanskje er....

Når det gjelder FFKs forhold til FB kan det jo være slik at FFK overhodet ikke ønsker å lekke ting til FB. Med tanke på de ryktene jeg selv har hørt kan det tyde på at FB er relatvit sett godt orientert om hva som skjer, men de vet kanskje ikke alt. Ikke at jeg gjør det heller.

Personlig synes jeg det er HELT naturlig at FFKsupporter.net sine journalister vet mer om FFK enn f.eks. FB. Her inne tenker vi ikke på annet enn FFK, mens FB iallefall må late som at de bryr seg om andre sporter og det andre som skjer i byen.... I tillegg lever og ånder vi for FFK, mens FBs journalister har det som en jobb.

Allikkavæl syns jeg det er merkelig at Holters skal ha så mye inside info., ettersom jeg kan erindre så har han også tidligere vært ute med rykter og avsannet rykter. Jeg tror ikke FFK har noen slik uoffisiell "ryktekanal", men morro likkavæl. Men; Jeg tror det foregår mye innen FFK som ikke Holters har peiling på. Han er nok ingen flue på veggen.

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 15 jun 08, 21:30

Ganske trygt å komme med "inside info" om at Hoff ikke kommer... for sjansen er veldig liten.Smile


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 08, 01:53
Endret: 16 jun 08, 02:39
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Willy Renè
Men; Jeg tror det foregår mye innen FFK som ikke Holters har peiling på. Han er nok ingen flue på veggen.

Selvfølgelig foregår det mye jeg ikke har peiling på. Foot in mouth

Det er helt greit for meg om du/dere ikke stoler på hva jeg skriver, det er lov å være skeptisk, men jeg har aldri skrevet noe her inne med mindre jeg har hatt (tilsynelatende) troverdige eller direkte kilder på det jeg har hevdet angående spillerrykter.

Minner om at vi for eksempel var først ute med Dadason (flere uker før FB), Tegström, Ophaug, og sikkert mange andre jeg ikke husker i farta nå midt på natta. Selv om jeg ikke skrev det rett ut, så hintet jeg også kraftig til at Björn Runström ikke var aktuell for FFK. Dette er jo ikke tilfeldig, men grunnet gode tips og/eller kilder både her og der. Noen ganger er FB først ute, mens andre ganger er vi først. Videre hender det at vi vet ting uten at vi skriver noe, da det handler om å bygge tillit til forskjellige kilder.

Jeg tar tilbakemeldingene til meg, og skal la være å "bekrefte" eller "avkrefte" rykter i forumet fremover, så publiserer jeg heller en artikkel når jeg synes det er verdt å bruke tiden på å skrive den. Det virker som om folk synes det er mer troverdig da, selv om det er samme person(er) som tross alt skriver begge deler.

Kanskje lager jeg en artikkel i morgen - kanskje ikke. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 jun 08, 09:41
Endret: 16 jun 08, 11:22
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av Holters

Selvfølgelig foregår det mye jeg ikke har peiling på. Foot in mouth

Det er helt greit for meg om du/dere ikke stoler på hva jeg skriver, det er lov å være skeptisk, men jeg har aldri skrevet noe her inne med mindre jeg har hatt (tilsynelatende) troverdige eller direkte kilder på det jeg har hevdet angående spillerrykter.

Minner om at vi for eksempel var først ute med Dadason (flere uker før FB), Tegström, Ophaug, og sikkert mange andre jeg ikke husker i farta nå midt på natta. Selv om jeg ikke skrev det rett ut, så hintet jeg også kraftig til at Björn Runström ikke var aktuell for FFK. Dette er jo ikke tilfeldig, men grunnet gode tips og/eller kilder både her og der. Noen ganger er FB først ute, mens andre ganger er vi først. Videre hender det at vi vet ting uten at vi skriver noe, da det handler om å bygge tillit til forskjellige kilder.

Jeg tar tilbakemeldingene til meg, og skal la være å "bekrefte" eller "avkrefte" rykter i forumet fremover, så publiserer jeg heller en artikkel når jeg synes det er verdt å bruke tiden på å skrive den. Det virker som om folk synes det er mer troverdig da, selv om det er samme person(er) som tross alt skriver begge deler.

Kanskje lager jeg en artikkel i morgen - kanskje ikke. Wink

Kjære, lille Holters:

Ikke slutt med å formidle rykter, det er ikke det jeg vil skal bli resultatet av dette !!!!EmbarassedSmile

Jeg tror de fleste ønsker at du skal fortsette med det. Jeg har alltid sett på deg som en seriøs og troverdig fyr, og ryktene er det alltid litt spenning med !, og jeg tror på deg når du kommer med "ryktehistorikken" nå, jeg har bare skrevet om dette da jeg synes det er litt merkelig om FFK skulle ha brukt deg som "Info-kanal".

Men nå anser jeg at muligheten for at E. Hoff kommer til FFK er forsvinnende litenCry

Fortsett da vel !Smile

 

MOD: Fikset siteringen 

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 79 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f