Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 70 av 71 70

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 08, 23:58

Vel, vi fikk da noen bra overganger i vinter og. Barsom og Wallace har vel begge innfridd, og de tre vi fikk i dette kan bli bra. En har allerede vist seg fram.. :-D

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 31 aug 08, 23:59

Ikke glem ophaug som også har gjort det greit Smile


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 08, 00:03

Glemte ham ja.. også en god overgang. Veldig spent på de to nye spissene når de får litt bedre spill rundt seg....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 sep 08, 08:25

Opprinnelig postet av Ludvig Dahl

Hadde bare FFK og PMH hatt litt baller. Hvorfor ikke ta opp kontakten med Hammarby etter at overgangen til Zengin strandet. Da mener jeg med tyrkerne. Hvorfor ikke gå inn i forhandlinger igjen? Dette er en spiller som helt klart ville til oss, men pga masse så ble det ikke sånn.  Jeg håper at FFK kan overraske alle og enhver nå med at kontakten er tatt opp igjen uten at noen vet noe.  Vi måtte nok ha bydd litt mer denne gangen, men det er jeg rimelig sikker på hadde vært værdt det.   Ikke lenge igjen nå.

Fikk vel bekreftet tidligere i dag at det ikke var noen nye spillere på vei inn i denne omgang.  PMH gikk knallhardt ut i media og sa at en erstattert til Tarik ville være på plass når han dro.. Dette har altså ikke skjedd i det hele tatt.
Inn har det kommet to spillere for framtiden. IKKE noen erstatter.  Jeg håper PMH ikke sparer seg til fant her.
Det kan gå lang tid i mellom hver gang FFK er med å kjemper om medalje. Skulle medaljen i år ryke vet jeg hvem som er feil i dette.

Her var det mye rart. For å begynne ett sted så er det ikke sikkert at Hoff og Zengin hadde tilført FFK noe som helst. En av grunnene er jo at de ikke ønsket seg hit. Hoff er en middels TL spiller med 3 spillemål så langt i sesongen som har blitt hauset opp etter at det ble klart at han ble Bosman spiller. Zengin er en notorisk driblefant med begrensninger som lagspiller i mine øyne.

Når ble FFK en medaljekqandidat?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 sep 08, 08:32

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Overgangsvinduet er skjøvet 1 dag fremover.

Det er vel for de som følger den internasjonale kalenderen. Dvs at disse kan kjøpe frem til midnatt. Overgangsvinduet for Norge stengte i natt. Altså kan FFK selge frem til midnatt, men ikke kjøpe.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ludvig Dahl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 01 sep 08, 08:43
Endret: 01 sep 08, 08:44
Endret av: Ludvig Dahl

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ludvig Dahl

Hadde bare FFK og PMH hatt litt baller. Hvorfor ikke ta opp kontakten med Hammarby etter at overgangen til Zengin strandet. Da mener jeg med tyrkerne. Hvorfor ikke gå inn i forhandlinger igjen? Dette er en spiller som helt klart ville til oss, men pga masse så ble det ikke sånn.  Jeg håper at FFK kan overraske alle og enhver nå med at kontakten er tatt opp igjen uten at noen vet noe.  Vi måtte nok ha bydd litt mer denne gangen, men det er jeg rimelig sikker på hadde vært værdt det.   Ikke lenge igjen nå.

Fikk vel bekreftet tidligere i dag at det ikke var noen nye spillere på vei inn i denne omgang.  PMH gikk knallhardt ut i media og sa at en erstattert til Tarik ville være på plass når han dro.. Dette har altså ikke skjedd i det hele tatt.
Inn har det kommet to spillere for framtiden. IKKE noen erstatter.  Jeg håper PMH ikke sparer seg til fant her.
Det kan gå lang tid i mellom hver gang FFK er med å kjemper om medalje. Skulle medaljen i år ryke vet jeg hvem som er feil i dette.

Her var det mye rart. For å begynne ett sted så er det ikke sikkert at Hoff og Zengin hadde tilført FFK noe som helst. En av grunnene er jo at de ikke ønsket seg hit. Hoff er en middels TL spiller med 3 spillemål så langt i sesongen som har blitt hauset opp etter at det ble klart at han ble Bosman spiller. Zengin er en notorisk driblefant med begrensninger som lagspiller i mine øyne.

Når ble FFK en medaljekqandidat?

 

Her np jeg rette på deg.. Hoff ville ikke hit. Zengin ville. Ingen garanti for at disse ville passet i et norsk system, men FFK spiller heller ikke typisk norsk fotball. Jeg tror begge ville passet godt i vårt system.
Selv mener jeg at det er bra vi ikke signet Hoff. Alt for dyr i forhold til kvalitet.

FFK ble en medaljekandidat da de begynnte å ta flere poeng på bortebane. Samtidig som vi vinner våre fleste hjemme.
At  vi fortsatt ligger på delt andreplass med et lettere program en mange andre klubber. Samtidig som at de under oss spiller mer ustabilt enn hva vi gjør.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 sep 08, 08:55

Opprinnelig postet av Ludvig Dahl

 

Her np jeg rette på deg.. Hoff ville ikke hit. Zengin ville. Ingen garanti for at disse ville passet i et norsk system, men FFK spiller heller ikke typisk norsk fotball. Jeg tror begge ville passet godt i vårt system.
Selv mener jeg at det er bra vi ikke signet Hoff. Alt for dyr i forhold til kvalitet.

FFK ble en medaljekandidat da de begynnte å ta flere poeng på bortebane. Samtidig som vi vinner våre fleste hjemme.
At  vi fortsatt ligger på delt andreplass med et lettere program en mange andre klubber. Samtidig som at de under oss spiller mer ustabilt enn hva vi gjør.

Hvis Zengin ville hit, så kunne han kommet i uken som var, altså etter AIK kampen. Det var vel ikke noe som hindret ham i det?

Med det utgangspunktet vi hadde før sesongen så mener jeg det er drøyt å kritisere klubben for en eventuell 4-5. plass ved sesongslutt. Alt som er bedre enn det får være en bonus. FFK har vist god form så langt, men det gjenstår å se om de har den stabiliteten som skal til for å stå løpet helt ut. Fordelen er at TIL, B/G og Lyn heller ikke er mye stabile. Stabæk er betydelig svekket med skader, og etter at de mistet sin beste spiller så langt. RBK ser ut til å være på gang og kan ta medalje.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ludvig Dahl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 21

Lagt til: 01 sep 08, 09:34

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ludvig Dahl

 

Her np jeg rette på deg.. Hoff ville ikke hit. Zengin ville. Ingen garanti for at disse ville passet i et norsk system, men FFK spiller heller ikke typisk norsk fotball. Jeg tror begge ville passet godt i vårt system.
Selv mener jeg at det er bra vi ikke signet Hoff. Alt for dyr i forhold til kvalitet.

FFK ble en medaljekandidat da de begynnte å ta flere poeng på bortebane. Samtidig som vi vinner våre fleste hjemme.
At  vi fortsatt ligger på delt andreplass med et lettere program en mange andre klubber. Samtidig som at de under oss spiller mer ustabilt enn hva vi gjør.

Hvis Zengin ville hit, så kunne han kommet i uken som var, altså etter AIK kampen. Det var vel ikke noe som hindret ham i det?

Med det utgangspunktet vi hadde før sesongen så mener jeg det er drøyt å kritisere klubben for en eventuell 4-5. plass ved sesongslutt. Alt som er bedre enn det får være en bonus. FFK har vist god form så langt, men det gjenstår å se om de har den stabiliteten som skal til for å stå løpet helt ut. Fordelen er at TIL, B/G og Lyn heller ikke er mye stabile. Stabæk er betydelig svekket med skader, og etter at de mistet sin beste spiller så langt. RBK ser ut til å være på gang og kan ta medalje.

 

Zengin var egentlig på vei hit lenge før AIK kampen, men nok om det. Jeg har iike til hensikt å kritisere enkelte eller legge ut mer ang dette her. Er mange som også vet dette.

 

Når det gjelder FFK som medaljekandidat så må du nok justere deg noe. Det er ikke noe som heter hvis om atte.
Realiteten er at vi ligger der vi ligger og er en klar medaljekandidat. Hva som var tilfelle før sesongen er ikke interessant her.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 sep 08, 09:39
Endret: 01 sep 08, 10:37
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Ludvig Dahl

 

Når det gjelder FFK som medaljekandidat så må du nok justere deg noe. Det er ikke noe som heter hvis om atte.
Realiteten er at vi ligger der vi ligger og er en klar medaljekandidat. Hva som var tilfelle før sesongen er ikke interessant her.

Før sesongen så man kanskje helheten. Det er først når det er ferdigspilt at det er ferdigspilt.

 

Mod: Ytterligere flisespikking kan tas på PM.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 13:53

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Overgangsvinduet er skjøvet 1 dag fremover.

Det er vel for de som følger den internasjonale kalenderen. Dvs at disse kan kjøpe frem til midnatt. Overgangsvinduet for Norge stengte i natt. Altså kan FFK selge frem til midnatt, men ikke kjøpe.

Nasjonale er stengt ja, men ikke det Internasjonale. Det er vel utenlandske spillere vi er på jakt etter ??


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 01 sep 08, 14:00
Endret: 01 sep 08, 14:01
Endret av: Flemastro

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Overgangsvinduet er skjøvet 1 dag fremover.

Det er vel for de som følger den internasjonale kalenderen. Dvs at disse kan kjøpe frem til midnatt. Overgangsvinduet for Norge stengte i natt. Altså kan FFK selge frem til midnatt, men ikke kjøpe.

Nasjonale er stengt ja, men ikke det Internasjonale. Det er vel utenlandske spillere vi er på jakt etter ??



Utenlandske klubber kan kjøpe spillere i norsk serie. Klubber i norsk serie kan derimot ikke kjøpe fra noen. Hverken norske eller internasjonale.
Med mindre de får disp.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 08, 14:04
Endret: 01 sep 08, 14:04
Endret av: Holters

Vi skal kjøpe til vår liga, ergo gjelder det nasjonale vinduet, Rune...

Som kanogvetalt sier, så kan FFK selge til internasjonale markeder frem til midnatt, men ikke kjøpe.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 14:06

Opprinnelig postet av Flemastro

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Overgangsvinduet er skjøvet 1 dag fremover.

Det er vel for de som følger den internasjonale kalenderen. Dvs at disse kan kjøpe frem til midnatt. Overgangsvinduet for Norge stengte i natt. Altså kan FFK selge frem til midnatt, men ikke kjøpe.

Nasjonale er stengt ja, men ikke det Internasjonale. Det er vel utenlandske spillere vi er på jakt etter ??



Utenlandske klubber kan kjøpe spillere i norsk serie. Klubber i norsk serie kan derimot ikke kjøpe fra noen. Hverken norske eller internasjonale.
Med mindre de får disp.

Svenskene kan fortsatt kjøpe utenlandsk. Hvorfor er det ikke det samme her ?? Har du noe link eller no til det du skriver ?? Eller bare tror du ??


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 08, 14:19

Dersom det nasjonale stengte i går, så kan vi ikke kjøpe. Det har ingenting å si om det internasjonale er åpent.

Vi kan kun kjøpe/handle når vårt eget vindu er åpent.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 01 sep 08, 14:20

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 14:37

Opprinnelig postet av Flemastro

http://fotball.adressa.no/england/article116862.ece

 

Det er greit. Sto annet i går nemlig. Til og med i adressa.no


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 01 sep 08, 21:16

Uff det gjør vondt å innrømme feil Rune...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 21:42

Opprinnelig postet av jambo

Uff det gjør vondt å innrømme feil Rune...

Innrømmer ?? Jeg bare henviser til kilder jeg og måten jeg forsto det. Hårsår jeg ?? Nei du.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 01 sep 08, 23:10

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Innrømmer ?? Jeg bare henviser til kilder jeg og måten jeg forsto det. Hårsår jeg ?? Nei du.

noengang hørt om kildekritikk? Sportsjournalister harnte akkurat vært kjent for å alltid ha rett i det de skriver (ang. regler osv.)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 23:23
Endret: 01 sep 08, 23:24
Endret av: Rune Haugen

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Innrømmer ?? Jeg bare henviser til kilder jeg og måten jeg forsto det. Hårsår jeg ?? Nei du.

noengang hørt om kildekritikk? Sportsjournalister harnte akkurat vært kjent for å alltid ha rett i det de skriver (ang. regler osv.)

Kan så være. Men noe/n må jeg jo prøve å stole på ??

Jeg sier jo ikke at alt jeg sier er riktig. Det er heller min oppfatning der og da.



Flat Trådet Nøstet
Side 70 av 71 70

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3