Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 63 av 71 63

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 aug 08, 08:21
Endret: 26 aug 08, 08:25
Endret av: FFK1903

Fotballgal som jeg er, og for å få  " litt tilfredstillelse", reiser jeg en del rundt på lokale kamper i 3. div. I år er det en spiller som virkelig skiller seg ut her i nord. Han utmerker seg med sin seriøsitet og fotballforståelse. Sist lørdag spilte han luven av Stian Johnsen så det sang etter.

Han har kledd av gode spillere fra topplaga i divisjonen (3.div). 24 år gammel , ønsker større utfordringer, rask som et lyn , og ønsker overhodet ikke å spille under IMN i Mjølner- Han spiller i dag på bunnlaget Hardhaus fra Narvik og blir kåret  til rundens spiller hver uke. Absolutt en spiller å se nærmere på for talentgruppa i FFK.

Jeg kan kanskje virke litt ivrig,men kan jo nevne at jeg i sin tid tipset Joar Dahle om Stig Johansen som jo ble en hit både innenlands og utenlands.  Dette bare for å nevne det da jeg leser at Jacob Hegre fra Østsiden kan være aktuell for FFK gjennom FB. Så til tider kan det dukke opp spillere med utviklingspotensiale også her oppe i nord. Ta en titt på dagens utgave av avisa Fremover hvis dere tviler på det jeg skriver. Ingen tvil at FFK 2 trenger forsterkninger ihvertfall.  Sealed

Mod: Slengte innlegget inn i denne tråden ettersom dette neppe er noen spiller som er på vei til FFK. Tok også en ytterst sjelden frihet til å lage noen avsnitt i innlegget ettersom det ble vanskelig å lese, håper det går bra.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 08, 08:28

Hadde han vært fem år yngre så hadde vel kanskje vært noe for talentgruppa til FFK, det er vel kun en til tider overhypet Moa på Enga som har tatt stegene så fort i en alder av 23-24 år. Jeg tviler dog på at han hadde fått noen landskamper om det ikke var for Enga han spilte.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 aug 08, 12:08

Opprinnelig postet av FFK1903

Hadde han vært fem år yngre så hadde vel kanskje vært noe for talentgruppa til FFK, det er vel kun en til tider overhypet Moa på Enga som har tatt stegene så fort i en alder av 23-24 år. Jeg tviler dog på at han hadde fått noen landskamper om det ikke var for Enga han spilte.

Du er nok inne på noe der vedr. Moa og landskamper o.l. Vi får komme tilbake ved en senere anledning å se hvor "min stjerne" havner. Jmf. Forrem i Molde. De ble tipset lokalt og tok seg tid til å følge opp. Idag muligens vedr 20 mill. godt jobba av Molde.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 aug 08, 13:20

Opprinnelig postet av 1947modell

Fotballgal som jeg er, og for å få  " litt tilfredstillelse", reiser jeg en del rundt på lokale kamper i 3. div. I år er det en spiller som virkelig skiller seg ut her i nord. Han utmerker seg med sin seriøsitet og fotballforståelse. Sist lørdag spilte han luven av Stian Johnsen så det sang etter.

Han har kledd av gode spillere fra topplaga i divisjonen (3.div). 24 år gammel , ønsker større utfordringer, rask som et lyn , og ønsker overhodet ikke å spille under IMN i Mjølner- Han spiller i dag på bunnlaget Hardhaus fra Narvik og blir kåret  til rundens spiller hver uke. Absolutt en spiller å se nærmere på for talentgruppa i FFK.

Jeg kan kanskje virke litt ivrig,men kan jo nevne at jeg i sin tid tipset Joar Dahle om Stig Johansen som jo ble en hit både innenlands og utenlands.  Dette bare for å nevne det da jeg leser at Jacob Hegre fra Østsiden kan være aktuell for FFK gjennom FB. Så til tider kan det dukke opp spillere med utviklingspotensiale også her oppe i nord. Ta en titt på dagens utgave av avisa Fremover hvis dere tviler på det jeg skriver. Ingen tvil at FFK 2 trenger forsterkninger ihvertfall.  Sealed

Mod: Slengte innlegget inn i denne tråden ettersom dette neppe er noen spiller som er på vei til FFK. Tok også en ytterst sjelden frihet til å lage noen avsnitt i innlegget ettersom det ble vanskelig å lese, håper det går bra.

Det er altså denne  karen det er snakk om?

http://www.fremover.no/lokal_sport/article3741686.ece

Stian Eidstø - forsvarer - 24 år 

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 aug 08, 15:27

Har FFK noen i bakhånd dersom/når (pessimist idag) Zengin drar til Tyrkia?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 aug 08, 20:11

Raymond KvisvikWink

Simen BrenneUndecided

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 aug 08, 10:54

Opp opp!! Skjer det noe mer, eller blir det Ramberg i resten av sesongen?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 08, 11:27

Haugen sier til F-B i dag at det kan skje noe i dag eller i morgen!

http://www.f-b.no/article/20080828/FFK/248224420/1220/NYHET

 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 28 aug 08, 11:37

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Haugen sier til F-B i dag at det kan skje noe i dag eller i morgen!

http://www.f-b.no/article/20080828/FFK/248224420/1220/NYHET

 

 

f... orker ikke 2 dager til med dette "spillet".... F5-tasten begynner å slite nå...Cool


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 aug 08, 13:31

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2169646.ece

 

Aldri verden om jeg vil ha denne kødden i laget vårt. hehe. Men se hvem som er ledig nå. Håper han råtner benken i Kil/hemne. heheCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 08, 13:52

Opprinnelig postet av Husgutt

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2169646.ece

 

Aldri verden om jeg vil ha denne kødden i laget vårt. hehe. Men se hvem som er ledig nå. Håper han råtner benken i Kil/hemne. heheCool

Huff, nei jeg håper vi sikter litt høyrere enn dette. Han vil jeg ikke se i FFK drakt!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 08, 14:31

WinkHørte ett rykte i dag fra en kilde Nicky Riley , skotte innbytter på Celtic, født 1986.

Rask breddeholder / spiss.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 28 aug 08, 14:45

Denne Riley skal visst være kjapp og arbeidsvillig

 

http://celticfc.co.uk/home/players/playerInfo/nRiley.aspx


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 28 aug 08, 14:46
Endret: 28 aug 08, 14:55
Endret av: JonFT

Tror ikke denne Riley er noen forsterkning. Mye skader på han. Blir vel eventuelt snakk om kun lån?

---------------------------

FFK og Leeds United


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 28 aug 08, 14:47

Han har vært skadet hele 2007/2008-sesongen....Undecided

Vil dette være noen forsterkning da? 1 kamp for Celtic i 2006??


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 08, 15:37

Undskyld folkens, dette var en media and.

mao så lett kan rykter starte, både her inne og andre stederWink

legger meg flat for all kritikk, dersom noen blir sureYell

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 08, 16:33

Opprinnelig postet av dracula

Undskyld folkens, dette var en media and.

mao så lett kan rykter starte, både her inne og andre stederWink

legger meg flat for all kritikk, dersom noen blir sureYell

Skjønner ikke helt poenget med å gjøre det. Hva mener du at du oppnår med det?? For min del blir det bare søppel i tråden.

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 08, 16:39

Helt enig kim. Tråden har vært ett evig rot lenge

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 aug 08, 17:13

Opprinnelig postet av keiko99
Helt enig kim. Tråden har vært ett evig rot lenge

Syns egentlig tråden har fungert bra jeg. Alt av løser rykter har havnet ett sted, fremfor at det har blitt startet nye tråder. Klart det blir litt rot av dette, på en annen side, det hadde blitt mye mer rot om dette ble fordelt på 5-10 forskjellige tråder. Syns folket har vært flinke til å poste i denne tråden og heller laget nye tråder når det er aktuelle spillere.

Til mandag er det uansett slutt. Har vært et blekt overgangsvindu for Tippeligaen i år syns jeg. Eneste som har vært litt futt i er Ighalo-overgangen...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 08, 17:20

Poenget var og er, at etter min mening har altfor mange som har hørt et eller annet kastet seg innpå , og hevdet at de har

sikre kilder. 

Synes det er flott at vi kan diskutere seriøst, men hvor mange av de som har hevdet sikre kilder har vært tlnærma 90-95% sikre.?

Likevel, den som kun tar spøk for spøk og alvor for alvor har lite fortstått.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 63 av 71 63

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24