Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 61 av 71 61

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 aug 08, 23:20

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kommer Zengin så er vi overgangsvinnere igjen!!!

Haha...Det bør vi kanskje vente en stund med å fastslå. For alt vi vet så blir de to nye spissene flopper ala Vourinen.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 aug 08, 23:45

Det er ikke sikkert at Hoff får en så "sinnsyk høy lønn" i Stabæk. Ca 1,5 mill var jo det FFK ville by, så rundt det ligger det nok. Stabæk slipper å kjøpe fri Hoff fra Lyn, da kontrakten gjelder fra 01.01.2009, så der sparte Stabæk noen millioner. Så spørs det da hvor stor sign-on fee Hoff får. Men det var (som andre har nevnt her også) tydelig at Hoff egentlig ville til Stabæk og "brukte " FFK til å teste ut markedsverdien sin.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 23 aug 08, 23:55

Opprinnelig postet av aavdst

Det er ikke sikkert at Hoff får en så "sinnsyk høy lønn" i Stabæk. Ca 1,5 mill var jo det FFK ville by, så rundt det ligger det nok. Stabæk slipper å kjøpe fri Hoff fra Lyn, da kontrakten gjelder fra 01.01.2009, så der sparte Stabæk noen millioner. Så spørs det da hvor stor sign-on fee Hoff får. Men det var (som andre har nevnt her også) tydelig at Hoff egentlig ville til Stabæk og "brukte " FFK til å teste ut markedsverdien sin.

Paco hadde rett hele tiden da han sa at lffk`s tilbud var på 1.4mill og at han bommet med 150.000.

Synes det er mange her som bør si noe til Paco her, slik som de klagde over ham.

Stå på Paco!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 aug 08, 00:16

Opprinnelig postet av Tiger

Synes det er mange her som bør si noe til Paco her, slik som de klagde over ham.

Tja. Ingen har foreløpig bekreftet noe som helst fra offisielt hold. Hittil har vi noen som sier at FFKs tilbud var ca 1,5 mill og at Hoffs krav var nesten 900 000 over. Basert på reverse engineering har noen forsøkt å finne hva lønn, sign-on fee og overgangssummer var - opp til 7 mill i sign on fee og 5 mill til Lyn.

Med mindre noen fra FFK, Lyn eller Hoff selv faktisk sier hva som ble tilbudt er det for mange her inne som "vet" til at det som sies er til å stole på.  Hvis jeg sier 2,3 mill og en annen "bekrefter" det ved å si 2,4 i et annet innlegg - har jeg rett da? Eller kan begge to være fri fantasi?

Paco kan ha rett nå. Men paco har tatt feil før.

Kvisvik-innlegget til paco var det 50/50 å få rett på - selv om vi ikke vet noe mer om Kvisvik enn at Særpingene har trukket budet sitt.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 24 aug 08, 00:38

Har fulgt med hva Paco har sagt i en lang stund nå og han har som regel rett.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 24 aug 08, 00:54

Opprinnelig postet av Tiger

Har fulgt med hva Paco har sagt i en lang stund nå og han har som regel rett.

 

Det har også vært mitt inntrykk så lenge jeg har vært her på forumet. Jeg skjønte fort at pacos innlegg som regel var verdt å lese. Derimot har jeg blitt mindre og mindre interessert i de relativt tallrike og negative kommentarene paco får.

Som Holters påpekte nylig så kan ting endre seg fort. Man kan godt vite en ting en dag, og uka etter så har ting endret seg helt. Sånt kan ramme selv den som har de beste kilder.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 aug 08, 11:10

At Èverton og Domenic har kommet, gjør at Gashi`s "klippekort" er fratatt. Domenic er offensiv midtbane/spiss slik jeg har forstått det. Èverton og Domenic er to bakromsspisser. De er nok for like til å spille sammen på topp.

Hvis begge er knallgode og tar plass på laget. Og Zengin kommer, så tror jeg på dette laget når FFK har et skadefritt mannskap:

                                         Staw

Ophaug                Piiroja       Totte                 Wallace

                                         Kasey

Zengin                          Domenic                    Barsom

                               Gardar      Èverton

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 aug 08, 11:53

Hvis ikke Erkan Zengin er klar for FFK eller en annen klubb, så er det vel en mulighet for at han spiller Stockholm-derbyet mot AIK imorgen.

Kampen blir sendt på Canal + Sport 1, Mandag 25.08.2008 kl 20 00.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 aug 08, 12:10

Hammarby har bare kampen mot AIK imorgen igjen i dette overgangsvinduet. Derfor tipper jeg Zengin blir presentert som FFK-spiller på Tirsdag eller Onsdag, om det blir FFK. Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 aug 08, 13:29

Opprinnelig postet av Tiger

 

Paco hadde rett hele tiden da han sa at lffk`s tilbud var på 1.4mill og at han bommet med 150.000.

Synes det er mange her som bør si noe til Paco her, slik som de klagde over ham.

Stå på Paco!!

Da går du altså utfra at F-B`s kilder er lite troverdige? Og om han får 7 mill i sign-on-fee, som han stikker i lommeboken, regnes de da ikke som lønn? Lønnen blir faktisk bedre, jo kortere han er i klubben. Blir han i 4 år, kan vi legge til 1,75 mill på årslønen, blir han i 3 kan vi legge til 2,3 mill på disse 1,5, og går han etter 2 sesonger,har han hatt en reel årslønn på 5 millioner.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 aug 08, 13:32

Opprinnelig postet av Tiger

Har fulgt med hva Paco har sagt i en lang stund nå og han har som regel rett.

 

Jeg er så enig så enig. Det er trolig at han har bedre forbindelser enn mange andre her inne som forsøker med tall.Innocent


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 08, 13:34
Endret: 24 aug 08, 13:39
Endret av: Holters

Paco gikk jo ut og slaktet FB sine tall (13,6 mill)...

Alle andre påpekte at det var snakk om totalkostnadene, altså inkludert sign-on-fee.

Paco mente summen var feil og at FFK løy om summen, og at Hoff sine krav ikke var grådige. Alle andre med innsikt som har uttalt seg i media (Høili, Haugen, osv) har sagt at Hoff er en meget dyr mann.

Klarer ikke helt å se hvordan Paco hadde helt rett, slik noen påstår, og hvorfor folk skylder ham en unnskyldning på bakgrunn av dette.

Det er faktisk Paco som heller bør be om unnskyldning, og si at han misforstod summen, da han tydeligvis ikke forstod hva totalkostnad betydde.

Alle andre diskuterte faktisk ut ifra FFKs økonomi og hva dette vil koste FFK totalt sett. Om han får utbetalt en forholdsvis beskjeden lønn er rimelig uinteressant, så lenge FFK faktisk også må ut med en betydelig sign-on-fee. Den skal faktisk også betales.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 24 aug 08, 14:49

Hva er sjansen for at Zegin kommer til oss? etter det jeg har fått med meg så er han en såkallt ''klassespiller'' ?
og noe vi bør prøve å kjøpe?

ps: noen som har eller vet om det er en såkallt skrøytevideo av han ute på nettet ellr no? :)
Tongue out

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 aug 08, 15:55

Ser ut som Erkan Zengin skal spille mot AIK imorgen.

Her er noen klipp fra Bajen-forum:

Så länge Tony håller moralen högt upp för Erkan Petter Och Lolo så är det inget lag som vinner över Bajen men där blir svårt efter Rått matchen när Erkan och Petter försvinner för profflivet.

Biff Grimes var du på träning idag lite märkligt, Erkan satte en hel del med klass oxå???
Jag var oxå där. Men det var inte många som var där, jag säger bara Erkan Erkan Erkan...

Småroligt från träningen idag var när Erkan stod och tränade frisparkar och skickade bollarna långt från mål. Då säger Erkan "Asså, jag har ju ett bra skott egentligen". Varpå han fortsätter skicka bollarna utanför :-)

Det är på mitten med Erkan-Lolo-Petter-Söderström vi ska köra över AIK. Kan inte se hur deras mittfält ska kunna ge dom en match.

Godmogon,,eller förmiddag!
Derbyelvan enligt söndagens träning:

Poppen

David Mikkel Traore Emil.
Erkan Petter Chanko Fredrik
Nathan Charlie.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 24 aug 08, 16:15

Opprinnelig postet av Schibevaag

Hva er sjansen for at Zegin kommer til oss? etter det jeg har fått med meg så er han en såkallt ''klassespiller'' ?
og noe vi bør prøve å kjøpe?

Han kommer ganske sikkert. Er en ok høyre kantspiller og vil derfor komme til nytte fordi vi ikke har noen sådan i dag. Du skal nok ikke forvente at han er noen ny Barsom, men han er ung og kan utvikle seg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 24 aug 08, 16:17

Ser at mange allerede utpeker FFK som potensiell vinner av overgangsmarkedet denne sommeren. Merkelig så fort folk glemmer her, hehe. Vi har da gjort storkjøp tidligere. Husk Toth som var en spiss i "europaklasse", samt Vourinen som skulle banke inn haugevis av mål for FFK. Nei, jeg velger å være litt avventende i forhold til disse nysigneringene. Mulig de er skikkelige storfisker, men de får bevise sine ferdigheter i hvertfall før jeg tar av. Klok av skade.

Man må også ta i betraktning at selv om dette er kvalitetsspillere, er det heller ikke noen garanti for at de slår til allerede i høst. Jeg ble også litt bekymret da talentspeider Karlsen sa at brasilianeren "ikke har teft". Men, men.... håper inderlig at de er de offensive forsterkningene FFK er i behov av.

Når alt dette er sagt, håper jeg FFK klarer å dra i land en avtale med Zengin. Han har jeg tro på.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 08, 16:17

Varierer veldig i prestasjonene, skyhøyt maksnivå, og en annerledes type enn det vi har i stallen fra før.

FFK har konkurranse fra Tyrkia om spilleren, så hvem vet hva resultatet blir, men det jobbes fortsatt med Zengin.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 24 aug 08, 16:34

Opprinnelig postet av RC2

Jeg ble også litt bekymret da talentspeider Karlsen sa at brasilianeren "ikke har teft". Men, men.... håper inderlig at de er de offensive forsterkningene FFK er i behov av.

Den samme Karlsen som vurderte at FFK var taperen på overgangsmarkedet for -07 sesongen fordi vi hadde kjøpt Gardar. Da snakker vi teftWink.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 aug 08, 16:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Den samme Karlsen som vurderte at FFK var taperen på overgangsmarkedet for -07 sesongen fordi vi hadde kjøpt Gardar. Da snakker vi teftWink.

Han kritiserte aldri spilleren Gardar Johannsson. Det han kritiserte (med rette) var overgangssummen.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 aug 08, 16:53

13,6 var inkludert arbeidsgiveravgift.



Flat Trådet Nøstet
Side 61 av 71 61

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3