Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 60 av 71 60

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 18:26

Opprinnelig postet av endre

Overskriften er så utrolig misledende.... Han var i nærheten av noen som hadde falt/blitt kastet ut av et vindu... Slapp journalistikk

Jeg vet. For det første har han overhode ingenting med den å gjøre, og for det andre er det ikke noe voldssak. Se&Hør klasse over den der.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 23 aug 08, 18:30

Opprinnelig postet av Husgutt

du mener han som har lagt opp? hehe

 

ja !! håpet kanskje noen unggutter eller hissigpropper bet på.. men dengang ei

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 aug 08, 18:34

Kommer Zengin, så kan det bli mange publikumsfavoritter på laget. Èverton, Domenic, Zengin, Kvisvik.....her lukter det offensivt artisteri på høyt plan Wink

Det kan bli mye morro på stadion fremover. Håper de nye gutta vil heve FFK til uante høyder Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 08, 18:38

Opprinnelig postet av endre

Overskriften er så utrolig misledende.... Han var i nærheten av noen som hadde falt/blitt kastet ut av et vindu... Slapp journalistikk

Mer spekulativ enn slapp vil jeg si. De skjønner vel at folk ikke klikker innpå linken om det står FFK-aktuell vitne til fallulykken eller noe. De må lokke folk inn på linkene sine. Omtren som ei gammel peppermø som ikke får seg noe må slenge på et skilt utenfor huset med glamourmodell kan nytes gratis her - stig på ved inngangen for å lure mannfolk inn...

Eller noe sånt Tongue out


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 aug 08, 19:11

Opprinnelig postet av FFK1903

 

 De må lokke folk inn på linkene sine. Omtren som ei gammel peppermø som ikke får seg noe må slenge på et skilt utenfor huset med glamourmodell kan nytes gratis her - stig på ved inngangen for å lure mannfolk inn...

Eller noe sånt Tongue out

 

Uffda FFK1903, den tipper jeg sved ja LaughingWink

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 08, 19:22

Har vel kanskje litt dårlig samvittighet for at jeg tipset Holters om huset ja... :p

Kan man si nå at FFK er en av overgangsvinnerne også i år, hvis også svensken blir klar? På papiret ser det i hvert fall lovende ut, samt at de andre lagene ikke akkurat har hentet inn noe særlig med spillere. Stabæk bør kanskje få tittelen alene?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 aug 08, 20:26

Stabæk og Brann. ;)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 23 aug 08, 21:14
Endret: 23 aug 08, 21:16
Endret av: zippi

Espen Hoff definitivt ikke til FFK.....

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2158742.ece

 

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 aug 08, 21:17

Som sagt, hva skal vi med han?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 aug 08, 21:21

Nå tror jeg faktisk Stabæk driter seg ut, er glad FFK ikke kjøpte ham. For det første: han krever sinnsykt mye i lønn. Hva vil da de gode spillerne som Alanzinho, Nannskog, Pall Gunnarson osv. si da? Da kan de jo kreve like mye, de er jo(etter min mening hvertfall) like gode!

Og kanskje det ødelegger balansen i gruppen? Den plassen han må være tiltenkt er jo høyrekant til fordel for Christian Keller. Det ville ikke jeg gjort! Jeg mener Keller er en av de mest undervurderte spillerne i Stabæk, han er etter min mening ekstremt viktig for Stabæk. Han balanserer midtbanen til bæringene på en glitrende måte sammen med Annan.

Eller så må han jo være tiltenkt rollen som spiss eller venstrekant, men de kan vel ikke ta vekk Alanzinho, Nannskog eller Pall Gunnarson? Alternativet må jo være å selge en av dem.. Hadde jeg kunnet velge mellom en av dem tre og Hoff hvis jeg var i Stabæk, hadde jeg ikke vært i tvil.. Spillesystemet deres er såpass klart og de spillerne passer perfekt inn- ikke vitsen i å endre på det. Og Alanzinho, bare se på ham i dag.. Har nesten ikke ord, han er suveren!

Alanzinho krevde vel også en del i lønn? Samtidig som jeg tipper hverken Farnerud eller denne svenske stopperen krever så lite i lønn.. I tillegg har jo nettopp Skjønsberg forhandlet seg til en ny kontrakt, krever sikkert en del i lønn han også!

Tror Stabæk driter seg ut, faktisk!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 aug 08, 21:23

Ja...hva skal vi med en grisk overbetalt spiller som har FFK langt ned på prioriteringslisten sin. Yell

Jeg vil heller ha Zengin enn Hoff. Zengin har et større potensiale enn Hoff, men er mer ujevn. Zengin er bare 23 år og kan ha godt av et klubbytte for virkelig å blomstre opp. Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 aug 08, 21:43

Opprinnelig postet av benksliter`n

Ja...hva skal vi med en grisk overbetalt spiller som har FFK langt ned på prioriteringslisten sin. Yell

Jeg vil heller ha Zengin enn Hoff. Zengin har et større potensiale enn Hoff, men er mer ujevn. Zengin er bare 23 år og kan ha godt av et klubbytte for virkelig å blomstre opp. Wink

helt enig med deg benker'n Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 23 aug 08, 22:04

Opprinnelig postet av Lemmy

Nå tror jeg faktisk Stabæk driter seg ut, er glad FFK ikke kjøpte ham. For det første: han krever sinnsykt mye i lønn. Hva vil da de gode spillerne som Alanzinho, Nannskog, Pall Gunnarson osv. si da? Da kan de jo kreve like mye, de er jo(etter min mening hvertfall) like gode!

Nå er det ikke sikkert Hoff krever like stor lønn av Stabæk.

Hoff var i utgangspunkte ikke intresert i en overgang til FFK, men FFK klarte alikevell å komme til forhandlingsbordet.

Kan tenkes at Hoff tenkte slik: Egentlig har jeg ikke lyst å spille for FFK, men vis de er så "dumme" å gir meg x-antall millioner i lønn, så hvorfor ikke. Dvs. han hadde spilt for FFK kun pga. pengene.

Kan hende han ser på Stabæk som en bedre klubb og et steg i riktig rettning, hvem vet... og derfor ikke krever den samme lønnen, for han selv ikke ønsker at denne overgangsen skal gå i vasken.

 

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 aug 08, 22:11

Det tror jeg også, Hoff krevde mye mer penger av oss fordi han ikke ville hit i utgangspunktet, regner med han hadde tatt den times kjøreturen to ganger om dagen for mange millioner ekstra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 08, 22:13

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 aug 08, 22:15

Han skulle hente kona si, så var det en voldsak der han skulle hente kona, hvorfor er dette uheldig for zengin keiko?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 08, 22:16
Endret: 23 aug 08, 22:17
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av keiko99

oi kanskje ikke så veldig bra dette av zengin ?

Allerede diskutert et annet sted her inne (edit - var faktisk på forrige side), og hadde du lest artikkelen så hadde du neppe skrevet det du gjorde. Zengin var ikke involvert annet enn å være til stede/vitne.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 08, 22:18

Beklager. lover og se bedre etter

---------------------------

http://keiko99.net


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 aug 08, 22:20

Opprinnelig postet av Kilden

Nå er det ikke sikkert Hoff krever like stor lønn av Stabæk.

Hoff var i utgangspunkte ikke intresert i en overgang til FFK, men FFK klarte alikevell å komme til forhandlingsbordet.

Kan tenkes at Hoff tenkte slik: Egentlig har jeg ikke lyst å spille for FFK, men vis de er så "dumme" å gir meg x-antall millioner i lønn, så hvorfor ikke. Dvs. han hadde spilt for FFK kun pga. pengene.

Kan hende han ser på Stabæk som en bedre klubb og et steg i riktig rettning, hvem vet... og derfor ikke krever den samme lønnen, for han selv ikke ønsker at denne overgangsen skal gå i vasken.

 

Tviler virkelig på at Stabæk skal være en så mye mer attraktiv klubb. Dessuten får de jo kunstgress til neste år, og det er nok ikke så populært hos en del spillere.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 08, 23:17

Hahaha.. Hva skal Stabæk med han!

Helt enig med Lemmy, her driter døm på draget.

Kommer Zengin så er vi overgangsvinnere igjen!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 60 av 71 60

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24