Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 71 47

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 08, 19:01

Jeg synes det er greit at FFK trekker seg fra å signere en dyr Espen Hoff. Jeg vil heller ha 3 kjempetalenter til samme pris he he he....LaughingTongue out

Ikke alle som har så høye tanker om Espen Hoff.

Klippet fra Bastionen-forumet:

Det ser ut som Hoff har litt vel høye tanker om sine egne prestasjoner på banen, hvis han skal ha ifølge Høili i FFK 100% mer enn de andre spillerne snakker Hoff om en årslønn på ca 2-3 mill og så god er han ikke.

Jeg synes det er greit å kvitte seg med Hoff nå så får de som kjøper han raskt se at han bare er en helt gjennomsnittelig Norsk spiller som atter en gang er overpriset.

Det er litt trist å se at en annenrangs benkespiller fra Addeccolaget Odd som fikk litt orden på sakene i Lyn plutselig nå stiller lønnskrav på høyde med de store Norske som har BLA. landslags kamper i fleng samt internasjonal matching.

Nei Hoff forsvinn gjerne, det driter hvertfall jeg fullstendig i, på 1 uke henter vi inn 3 like gode og bedre spillere for samme summen.

Ha det flott og lykke til.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 aug 08, 19:36

Jada.. tror nok Hoff kommer om vi vil eller ei... etter hva Høili sier på f-b..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 aug 08, 19:45

Dumt det stranda med Hoff. Men viktigere å signere spillere som ikke er for dyre..

Håper fortsatt på en kant og en spiss neste uke, selv om døm sikkert utsetter det enda ei uke etter det også.. Syns Haugen lover oss spillere hele tida jeg...

Greit at PMH ikke er aleina om å styre detta, men han trenger ikke gå ut å gi oss falske forhåpninger heller..


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 15 aug 08, 19:58

Opprinnelig postet av ffkmufc

Dumt det stranda med Hoff. Men viktigere å signere spillere som ikke er for dyre..

Håper fortsatt på en kant og en spiss neste uke, selv om døm sikkert utsetter det enda ei uke etter det også.. Syns Haugen lover oss spillere hele tida jeg...

Greit at PMH ikke er aleina om å styre detta, men han trenger ikke gå ut å gi oss falske forhåpninger heller..

Det er vel derfor han får all pepper'n når det ikke skjer noe. Han har ingen enkel jobb. Vet jeg har skrevet noe annet tidligere, men etter å ha lest diverse innlegg har jeg tenkt meg litt om.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 aug 08, 20:07

Han har ingen enkel jobb nei, men han burde klare å holde kjeft i media isteden for å love oss klassespillere..


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 15 aug 08, 20:09
Endret: 15 aug 08, 20:10
Endret av: MLarsen

Opprinnelig postet av ffkmufc

Han har ingen enkel jobb nei, men han burde klare å holde kjeft i media isteden for å love oss klassespillere..

 

Det er jeg 100% enig i. Han har gitt oss store forhåpninger. Kunne ha holdt igjen litt.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 aug 08, 21:11

Opprinnelig postet av Holters

Da gikk det som forventet med Hoff...

Tipper han havner i Stabæk. Det skal ha vært én annen norsk TL-klubb og en dansk klubb med i bildet.

For et lag Stabæk får nå dersom de også sikrer seg Hoff.

FFK kan rett og slett ikke kjempe med de andre klubbene rent økonomisk. Vi har ikke råd!

 

Undrer isåfall på hvor Stabæk får penger fra. De drar ikke på langt nær så mye folk som oss på kampene...........


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 aug 08, 21:14

Han heter Ingebrigt?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 15 aug 08, 22:34

Og så skriver han bøker med rare titler. Jeg tror det er derfor han er så rik. Laughing

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 aug 08, 23:09

Opprinnelig postet av benksliter`n
Nei Hoff forsvinn gjerne, det driter hvertfall jeg fullstendig i, på 1 uke henter vi inn 3 like gode og bedre spillere for samme summen.

Akkurat det tviler jeg ikke et sekund på at de gjør. Hvor fankern finner de alle disse spillerne? Skulle nesten tro det var en hemmelig gang fra Afrika under Ullevaal som kun Lyn kjente til hvor det står talentfulle afrikanere i kø for å spille for klubben. Vi trenger da selvsagt å finne denne tunnelen og bore et hull før det når Ullevaal og luke ut de beste talentene og sende resten videre nordover til Oslo...

 


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 15 aug 08, 23:10

Opprinnelig postet av MLarsen

Opprinnelig postet av ffkmufc

Dumt det stranda med Hoff. Men viktigere å signere spillere som ikke er for dyre..

Håper fortsatt på en kant og en spiss neste uke, selv om døm sikkert utsetter det enda ei uke etter det også.. Syns Haugen lover oss spillere hele tida jeg...

Greit at PMH ikke er aleina om å styre detta, men han trenger ikke gå ut å gi oss falske forhåpninger heller..

Det er vel derfor han får all pepper'n når det ikke skjer noe. Han har ingen enkel jobb. Vet jeg har skrevet noe annet tidligere, men etter å ha lest diverse innlegg har jeg tenkt meg litt om.

Ja, enig der! Hele tiden er det bare "førsten av uken", "slutten av uken" og "iløpet av helga"

En ting er at det ikke skjer noe, men da er det ikke nødvendig å snakke på den måten!

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 aug 08, 23:20

Opprinnelig postet av HotDream
Undrer isåfall på hvor Stabæk får penger fra. De drar ikke på langt nær så mye folk som oss på kampene...........

De har nok ikke mer inntekter enn oss, men de har færre dyrekjøpt bomkjøp enn vi har. Se på stallen til Stabæk (seriøst, se på den) og legg merke til utlendingene: Samtlige er gode! Stabæk var flinke og ansatte en scout svært tidlig, og har vært gode på å hente kvalitet til en billig penge. De starter altså ikke i minus i dette overgangsvinduet, slik FFK dessverre gjorde (i hvert fall pre-Tarik-salg).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 aug 08, 06:54

Husk de holder på å bygger en ny Stadion, dette generer nok penger med seg.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 11:07
Endret: 16 aug 08, 11:08
Endret av: paco

Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 08, 11:10

Har du bevis for det du sier der, Paco ? Hvis ikke hold kjeft..Yell

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 16 aug 08, 11:12

Opprinnelig postet av paco

Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.

FB beskriver vel kostnadene totalt over en 3 års periode

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 16 aug 08, 11:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av paco

Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.

FB beskriver vel kostnadene totalt over en 3 års periode

 

Det står faktisk at Hoff vil koste FFK 4-5 millioner per år. Det er bare å lese artikkelen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 11:15
Endret: 16 aug 08, 11:17
Endret av: paco

Opprinnelig postet av Bob Page

Har du bevis for det du sier der, Paco ? Hvis ikke hold kjeft..Yell

hehe ber du meg holde kjeft ! Ja jeg vet hvor mye Hoff ligger på i Lyn og at han forlanger noen få % mer i FFK.Werhman forlanger mindre enn 2 mill i året,er det noe du ikke vet så burde du muligens holde kjeft hehe.

'Tror dere plutselig på alt som står i media???


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 08, 11:22

Jeg spurte om du hadde bevis for at klubben bløffer....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 16 aug 08, 11:24

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg spurte om du hadde bevis for at klubben bløffer....

Noe han naturligvis ikke har, så det er vel mer Paco som bløffer her.



Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 71 47

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24