Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 71 35

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 aug 08, 21:35

Det kan godt hende at Brenne kommer tilbake til FFK en gang, men ærlig talt, jeg kan aldri tenke meg at det skjer nå! Det blir fryktelig mange og fryktelig svære kameler å sverge for noen og enhver.

Ikke er den noen åpenbar plass til ham på laget heller. Han er jo erstatta opptil flere ganger siden han gikk.

Det er i grunn fryktelig stille fra offisielt hold om dagen - og det er forhåpentligvis et godt tegn! Jeg nevner bare Todi Jónsson (eller "Todi-k*ken", som  han ble kjent som)...

---------------------------

Hater hat!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 aug 08, 21:42

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Når det gjelder spilleren må jeg si at jeg er lskuffet.

Hvis det er en spiller du er skuffet over, regner jeg med at det er John Anders Bjørkøy som vender tilbake? Smile =P

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 08, 21:50
Endret: 08 aug 08, 22:04
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Opprinnelig postet av Bob Page

Virker som om frecjoha bare er ute etter oppmerksomhet her, eller så mente han den nye keeperen.... Slemt gjort i grunn, å gi folk her falske forhåpninger....

Han gir ikke falske forhåpninger. Når det gjelder spilleren må jeg si at jeg er lskuffet.

Ja ha? Hva med å si navn? Han ble fort stille i tråden...

Brenne er ikke aktuell lenger. Hoff derimot - der venter man stadig på svar.

Virker ikke som det skjer noe denne uka, så det er bare å legge femminuttersoppdateringene på hylla. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 aug 08, 22:01

Opprinnelig postet av Holters

Ja ha? Hva med å si navn?

Brenne er ikke aktuell lenger. Hoff derimot - der venter man stadig på svar.

Virker ikke som det skjer noe denne uka, så det er bare å legge femminuttersoppdateringene på hylla. Wink

 

Hvorfor er ikke Brenne aktuell lenger? Pris? Lønn?

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 08 aug 08, 22:04

hmmm

Noe sier meg at Holters holder tilbake noe nå...;)

Det er da ikke en "journalist" verdig;) Kom igjen tråkk i salaten og kom med navnet...

Bring us out of our misery!!!

Må vite bare må vite!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 08, 22:29

Så fort en spiller er klar - eller så godt som, uten fare for at FFK mister spilleren, og jeg har troverdige kilder på dette - så får dere vite det. Jeg holder ikke tilbake noe sånn sett, men jeg ønsker ikke å bidra til at FFK opplever en Ighalo-affære. Det taper alle parter på. Dessuten er det litt av en "jobb" å filtrere troverdige rykter fra mindre troverdige. Alt skal dobbeltsjekkes før noe publiseres. Vi har vel ikke skikkelig driti på draget enda? Tror jeg... Wink Hvis vi har det, så refresh my mind. :)

Men bare fortsett å sende tips - det er bare moro! Det er tross alt blant annet takket være gode tips vi har hatt noen avsløringer opp igjennom.

FFK jobber selvsagt med spillere, det trenger man ikke å være redd for. Noen potensielle spillere har muligens blitt klare for andre klubber underveis, men FFK har en helt annen oversikt over markedet nå enn tidligere. Det lukter ikke krisekjøp og hastverk lenger, men grundig forhåndsarbeid. Å ansette en scout er nok noe av det lureste klubben har gjort i nyere tid.

Klubben virker fast bestemt på å ikke gjøre hastekjøp lenger, og det er godt for alle parter!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 aug 08, 22:31

Opprinnelig postet av ffkmufc

Kommer Brenne må jo det være ett tegn på at de har spissjakten under kontroll, tviler på at vi henter Brenne på bekostning av en klassespiss...

 

Dersom Brenne, måtte Gud forby, dukke opp i FFK-drakt igjen, så er det neppe på bekostning av klassespiss som du sier, men han vil nok være tiltenkt rollen som spiss... Har jo noe erfaring derifra tidligere...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 08 aug 08, 22:34

Men jeg kan si noe.....Kilder nevner jeg ikke, det forstår dere sikkert.

Men..... Det diskuteres om Brenne ja..... noen vil ha ham tilbake før overgangsvinduet stenger, noen vil ha ham tilbake til neste sesong.... Så det jobbes på den fronten ja.... men det er midtbanespilleren det har vært snakk om noen ganger.

Er også i forhandlinger med en spiss.... forhandlingene er ikke ferdige (pr. kl. 20.00), så tviler på at vi har noen klare før Tromsø kampen.

Har sinnsykt lyst til å si hvem denne spissen er.... så beklager at jeg ikke kan si noe..... Men jeg vil heller ikke at det skal komme ut hvem de forhandler med.... Ta det som et godt tegn. Jeg gjør ihvertfall det.....

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 aug 08, 22:36

Opprinnelig postet av Holters

 Vi har vel ikke skikkelig driti på draget enda? Tror jeg... Wink Hvis vi har det, så refresh my mind. :)

 

Nå var det kanskje F-b.no som gikk på en kardinalsmell ved å proklamere Schei-Lindbæk som klar, eller var ikke ffksupporter.net med på den også? Jeg husker faktisk ikke...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 08, 22:47

Det var nok FB sitt verk, ja... :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 08, 23:11

Opprinnelig postet av Holters

. Alt skal dobbeltsjekkes før noe publiseres. Vi har vel ikke skikkelig driti på draget enda? Tror jeg... Wink Hvis vi har det, så refresh my mind. :)

 

 

Vel, Zippi brøt nyheten om han spilleren fra Wales da( eller postet en link til klubbens hjemmeside) , tror det var i 2006...

 

Så, Zippi, vet du noe konkret, høll kjeft til FFK har fått signaturen hans på papiret ;-)

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 aug 08, 23:43

Opprinnelig postet av Bob Page

Vel, Zippi brøt nyheten om han spilleren fra Wales da( eller postet en link til klubbens hjemmeside) , tror det var i 2006...

 

Så, Zippi, vet du noe konkret, høll kjeft til FFK har fått signaturen hans på papiret ;-)

Mener du Stephen Ward? Han var iallefall nordire.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 08 aug 08, 23:57

Opprinnelig postet av zippi

Men jeg kan si noe.....Kilder nevner jeg ikke, det forstår dere sikkert.

Men..... Det diskuteres om Brenne ja..... noen vil ha ham tilbake før overgangsvinduet stenger, noen vil ha ham tilbake til neste sesong.... Så det jobbes på den fronten ja.... men det er midtbanespilleren det har vært snakk om noen ganger.

Er også i forhandlinger med en spiss.... forhandlingene er ikke ferdige (pr. kl. 20.00), så tviler på at vi har noen klare før Tromsø kampen.

Har sinnsykt lyst til å si hvem denne spissen er.... så beklager at jeg ikke kan si noe..... Men jeg vil heller ikke at det skal komme ut hvem de forhandler med.... Ta det som et godt tegn. Jeg gjør ihvertfall det.....

Hva ønsker Brenne selv da?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 08, 00:03

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Mener du Stephen Ward? Han var iallefall nordire.

Eventuelt Ciaran Martyn, iren. Ufattelig at FFK lot han gå tilbake etter endt låneperiode, tenk å hatt han nå på plassen til Gashi, er sikker på vi hadde hatt en del ekstra poeng bare på grunn av skuddbeinet hans i forhold til Gashis. Vi gikk nok glipp av en stor, stor spiller der!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 09 aug 08, 00:04
Endret: 09 aug 08, 00:05
Endret av: FlightOfTheRat

Mitt tips: Brenne har lyst på seriegull.

Det har han bedre muligheter til å klare, på kort sikt i alle fall, i FFK enn i LSK.

På lang sikt også, tror nå jeg, men der aner jeg ikke hva Brenne tenker om det.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 09 aug 08, 00:08

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Når det gjelder spilleren må jeg si at jeg er lskuffet.

Hvis det er en spiller du er skuffet over, regner jeg med at det er John Anders Bjørkøy som vender tilbake? Smile =P

Det skulle stått litt skuffet, var noe som forsvant. Bjørkøy tilbake kommer vel aldri til å skje? hehe


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 09 aug 08, 00:10

Opprinnelig postet av Holters

Han ble fort stille i tråden...

Det er vel fordi han holdt på å røpe seg.. hehe


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 09 aug 08, 00:37

åh herre.. begynner å bli spennende detta nå. :) hva med et hint? :D

Bare sånn.. hvordan ser trafikken på forumet ut i det siste? Sikkert ikke bare jeg som er innom hvert femte minutt :p


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 08, 01:05

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Bob Page

Vel, Zippi brøt nyheten om han spilleren fra Wales da( eller postet en link til klubbens hjemmeside) , tror det var i 2006...

 

Så, Zippi, vet du noe konkret, høll kjeft til FFK har fått signaturen hans på papiret ;-)

Mener du Stephen Ward? Han var iallefall nordire.

det :-)

 

Jepp, Ward var

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 aug 08, 01:05
Endret: 09 aug 08, 01:17
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av thorsen
Bare sånn.. hvordan ser trafikken på forumet ut i det siste? Sikkert ikke bare jeg som er innom hvert femte minutt :p

20 722 besøk, 2 590,25 Besøk/dag, 159 263 Sidevisninger og 3 961 absolutt unike besøkende.

Tall fra fredag til fredag.

Hvis noen vil sponse ffksupporter.net, så er det bare å ta kontakt. ;-)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 71 35

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24