Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 71 32

Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 08 aug 08, 00:42

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Faen, lurer på hvor mange ganger jeg har klikka meg inn på FB i det siste for å få nyheten om den nye storsigneringen. 100 % sikker på at noe er i gjerde, men det er så utrolig lang tid å vente før man får vite noe!YellWink

Har du og ?Laughing

Da er vi tre Laughing

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 aug 08, 00:48

Vi er fire!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 08, 07:22

Vi er fem!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 08 aug 08, 07:48

Bynnær og bli lei den herre ventingæ! Faen ass, best for gutta i styret at de har ei skikkelig storfisk på lur nå:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 aug 08, 08:35

Opprinnelig postet av Holters
Slå-seg-i-hodet-smilien-vi-hadde-en-gang-her-i-forumet. Wink

Savner dem...

---------------------------

Hater hat!


T-Bone

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 5

Lagt til: 08 aug 08, 09:03

Laughing 

Ta det med ro... Det kommer ikke til å komme noen nye og det ser det ut som vi har solgt oss ut av gullkampenFrown

Det jeg ikke skjønner er at hvorfor i all verden ble ikke noen av de 2 spillerne som var sjekket grundig og kontraker var i boks kjøpt?

Alle visste jo at Tarik ville bli solgt...( uten om Styret og spillerinvest ser det ut som )

 


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 08 aug 08, 09:12

Kvisvik nærmer seg Sparta Sarpsborg.....

http://www.sa.no/sport/article3707100.ece

 

Venter også i spenning på en eller to storsigneringer...... men begynner å miste håpet nå.....Frown

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 aug 08, 09:13

Opprinnelig postet av T-Bone

Det kommer ikke til å komme noen nye og det ser det ut som vi har solgt oss ut av gullkampenFrown

Skal vi se... Spillere ut : Tarik. Spillere inn: Ingen.  

Mener du virkelig at det er ene og alene Tariks fortjeneste at vi ligger så høyt på tabellen?  Greit nok at Tarik har gjort en del positivt og har hyggelig med mål/assists, men det er nå ingen selvfølge at vi vil rase nedover på tabellen når Tarik er borte.

Forøvrig ser det jo ut som at du har stålkontroll på hva som skjer i klubben siden du kategorisk slår fast at det ikke kommer noen nye inn...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 aug 08, 09:16

hehe morsomt dette her,de fleste her inne lo av målsettingen om topp 4 og sa at det ga spillerne for mye press og at vi ikke er gode nok,nå griner de samme over at vi ikke bruker masse penger på ny spiss,penger vi faktisk ikke har


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 aug 08, 09:34

Opprinnelig postet av paco

hehe morsomt dette her,de fleste her inne lo av målsettingen om topp 4 og sa at det ga spillerne for mye press og at vi ikke er gode nok,nå griner de samme over at vi ikke bruker masse penger på ny spiss,penger vi faktisk ikke har

 Når Morgan slang fram topp 4 ble vi nr 8. I år var målsettingen bedre enn i fjor. Altså 7 eller bedre. Kanskje det er akkurat dempede forventninger, som gjør at vi kjemper om gull...


T-Bone

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 5

Lagt til: 08 aug 08, 09:36

Jeg har ikke sagt at vi kommer til å RASE nedover tabellen. Jeg sa at vi ikke kommer til å kjempe med Stabæk om gullet.

Alle både her i forumet og ellers vet vel at Gardar og Tegan ikke er det idelle spissparet.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 aug 08, 09:46

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco

hehe morsomt dette her,de fleste her inne lo av målsettingen om topp 4 og sa at det ga spillerne for mye press og at vi ikke er gode nok,nå griner de samme over at vi ikke bruker masse penger på ny spiss,penger vi faktisk ikke har

 Når Morgan slang fram topp 4 ble vi nr 8. I år var målsettingen bedre enn i fjor. Altså 7 eller bedre. Kanskje det er akkurat dempede forventninger, som gjør at vi kjemper om gull...

FFK har hatt fokus på å bli ett bedre fotballag og knallhard jobbing hver dag, ikke på medlajer og trofeer.

Det motsatte ser vi i Bergen og i Trondheim hvor ingen slutter å fokusere på medaljer selv om de oppfører seg som middelmådige fotballag uke etter uke. Nye uke, nytt tap men fortsatt gullkandidater....håpløst!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 aug 08, 10:06

Personlig tippet jeg "realistisk" FFK på 6.plass denne sesongen.

Defor jeg jeg meget imponert over den innsatsen som "arbeidslaget hass Anders" FFK, var vist denne sesongen.

Spillerne har utviklet seg under Anders Grønhagen sin ledelse, spesielt er det morsomt å se at PAC trolig har hatt sin beste sesong.

Det faktum at FFK de siste kampene også har spillt med Start sin 2.keeper ( eller er det 3.), gjør prestasjonen enda større. ( ros til Jerry Knutsson)

Hva har så dette under "overgangsvinduet sommeren 2008" og gjøre?

Svaret er, det er FFK (trolig med god hjelp av F-B) som snakket om forsterkninger etter at Tarik ville forsvinne.

På den måten ble forventningene til oss supportere skrudd i været, dette kanskje spesielt da Tarik ikke har hatt noen stor sesong.

Har tidligere skrevet at savnet av Tarik trolig er størst psykisk blandt supportere og i media, da hans prestasjoner i år  bortsett fra åpningskampene har vært middelmådige / akseptable.

Jeg håper og tror at FFK nå er i en slik possisjon at medalje, bronsje eller sølv, er innen rekkevidde selv uten forsterkninger.

Selsagt håper jeg at forsterkningene vil komme snarest, slik at FFK kan sloss om enda edlere metall.

PS: Likevel underskriften til Anders Grønhagen om forlengelse av jobben, vil for meg være sommeren beste "forsterkning".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 08 aug 08, 10:39

Opprinnelig postet av dracula

På den måten ble forventningene til oss supportere skrudd i været, dette kanskje spesielt da Tarik ikke har hatt noen stor sesong.

Har tidligere skrevet at savnet av Tarik trolig er størst psykisk blandt supportere og i media, da hans prestasjoner i år  bortsett fra åpningskampene har vært middelmådige / akseptable.

 

Kan ikke være helt enig i din vurdering her. Ja, han har hatt en tendens til å bli litt usynlig i perioder, og han har ikke til enhver tid vært heldig med sine involveringer. MEN vi må ikke glemme at Tarik er en spiller som gjør at vi får fart i angrepene våre, og han binder opp en del forsvarsspillere slik at de andre offensive spillerne får mer rom. Jeg ser ikke bort fra at Gardars suksess denne sesongen langt på vei kan krediteres Tarik. Heller ikke er det få assist Tarik har hatt. Derfor mister vi en dimensjon i vårt spill nå som Tarik er borte. Derfor ER det viktg at vi får en hurtig bakromsspiss som erstatter Tarik. Det er jeg overbevist om. Jeg kan ikke helt se at vi har den type spiller i stallen pr i dag.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 aug 08, 10:49

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av dracula

På den måten ble forventningene til oss supportere skrudd i været, dette kanskje spesielt da Tarik ikke har hatt noen stor sesong.

Har tidligere skrevet at savnet av Tarik trolig er størst psykisk blandt supportere og i media, da hans prestasjoner i år  bortsett fra åpningskampene har vært middelmådige / akseptable.

 

Kan ikke være helt enig i din vurdering her. Ja, han har hatt en tendens til å bli litt usynlig i perioder, og han har ikke til enhver tid vært heldig med sine involveringer. MEN vi må ikke glemme at Tarik er en spiller som gjør at vi får fart i angrepene våre, og han binder opp en del forsvarsspillere slik at de andre offensive spillerne får mer rom. Jeg ser ikke bort fra at Gardars suksess denne sesongen langt på vei kan krediteres Tarik. Heller ikke er det få assist Tarik har hatt. Derfor mister vi en dimensjon i vårt spill nå som Tarik er borte. Derfor ER det viktg at vi får en hurtig bakromsspiss som erstatter Tarik. Det er jeg overbevist om. Jeg kan ikke helt se at vi har den type spiller i stallen pr i dag.

Jeg kunne ikke vært mere enig i deg RC2. Jeg frykter det blir mere statisk og mindre kreativt angrepsspill med Tarik borte. Cry

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 aug 08, 10:49

I tillegg til dette krever Tarik mye oppmerksomhet fra motstanderne, noe som har skapt rom for andre av våre spillere.


T-Bone

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 5

Lagt til: 08 aug 08, 10:50

Helt enig med deg, menhvem er denne  spilleren? Ikke Brenne i hver fall.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 aug 08, 10:52

Hei RC2!

Sier ikke at det IKKE blir et savn, men at savnet trolig er størst psykisk blant supportere og i media.

Savn er det, og jeg ser heller ikke bort fra at Tarik kan ha bidratt til gardar sine gode kamper, men likevel tror jeg på medalje uten Tarik.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 08, 11:01

Medalje uten Tarik er selvf. mulig, men da må vi ha en erstatter, Klubben proklamerte jo at hvis Tarik skulle bli solgt så skulle en erstatter være på plass raskt. Vel, det er snart to uker siden det ble kjent at Tarik gikk til herenveeren, da lurer jeg på hva klubben mener med "raskt"..... Greit nok, det er noen dager til mandag, men fyren bør jo få en sjangse til å treffe sine nye lagkamerater før han blir hivd ut på i en som jeg tror blir en vanskelig hjemmekamp not Tromsø, selv om Målskred er usikker og Rushfelt er ute...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 aug 08, 11:20

Opprinnelig postet av Bob Page

Medalje uten Tarik er selvf. mulig, men da må vi ha en erstatter, Klubben proklamerte jo at hvis Tarik skulle bli solgt så skulle en erstatter være på plass raskt. Vel, det er snart to uker siden det ble kjent at Tarik gikk til herenveeren, da lurer jeg på hva klubben mener med "raskt"..... Greit nok, det er noen dager til mandag, men fyren bør jo få en sjangse til å treffe sine nye lagkamerater før han blir hivd ut på i en som jeg tror blir en vanskelig hjemmekamp not Tromsø, selv om Målskred er usikker og Rushfelt er ute...

Er vel lite sannsynlig at en eventuell Tarik-erstatter blir kastet ut på mot Tromsø uten å ha vært med på forbredelsene til kampen overhodet og uten å kjenne spillerne og spillemønsteret til FFK.

Det blir nok ingen nye spillere i startelveren mot Tromsø uansett om en Tarik-erstatter dukker opp før mandag eller ikke! Spesielt ikke om det kommer en utlending som er det mest sannsynlige!



Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 71 32

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24