Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 71 31

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 06 aug 08, 23:17

Hvis det skal hentes inn en erstatter for tarik som er "liten og kjapp" så rimer det ikke veldig bra med Prica nei, på rbk sitt forum sammenligner de ham med Frode Johnsen og Steffen Iversen.

Men et kjøp kan jo være avhengig av hvilke andre de får inn, si hvis f.eks det hadde kommet en skikkelig ving med gode innlegg ville det kanskje vært mer aktuellt å hentet en targetman som Prica?

Ser ikke helt for meg at dette er spilleren som kommer jeg heller


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 aug 08, 10:18

Nå må det begynne å skje noe, håper virkelig de har en erstatter klar noen dager før Tromsø kampen på mandag, det begynner å se mørkt ut. Skjønner ikke hva som skjer innenfor de fire vegger på stadion.

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 07 aug 08, 10:38

Ivrig etter å bli kvitt Prica

 

Sunderland skal være villig til å godta bud på omkring ti millioner kroner - klin til sier jeg bare....så får vi se om vi har nok til å lokke ham hit....


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 07 aug 08, 10:55

Nå begynner ryktene å diskuteres hos kanarifansen.

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=12617&page=18

 

 

---------------------------

Any given sunday


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 07 aug 08, 17:57

Opprinnelig postet av Krumtapp

Nå begynner ryktene å diskuteres hos kanarifansen.

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=12617&page=18

 

 

Ha ha, bolla og tjukken . Håper faktisk Kvisvik leser det, så kanskje han moderer seg litt på lengdekravet sitt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 aug 08, 18:05

Var det ikke snakk om pressekonferansse i dag?

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 07 aug 08, 18:27

Opprinnelig postet av Snæbbis

Var det ikke snakk om pressekonferansse i dag?

 

Hvor har du hørt det?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 aug 08, 18:32

Mjaaa, si det. kan være jeg bare har innbilt meg det, men synes en eller annen har mumla om at det skulle være noe i dag.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 08, 18:50

Stod det lenger bak i tråden om at det stod i papirutgaven av demokraten at Simen Brenne skulle bli presentert som FFK-spiller i dag...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 aug 08, 18:53

Opprinnelig postet av Snæbbis

Mjaaa, si det. kan være jeg bare har innbilt meg det, men synes en eller annen har mumla om at det skulle være noe i dag.

Demo papirutgave skrev (tøysa?) om pressekonferanse i dag hvor Brenne skulle presenteres som FFK-spiller.

Det virker som om ingen ting skjer, stiller før stormen eller skjer virkelig ingenting ?

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 08, 19:13

På meg virker det som at det faktisk ingenting skjer, bortsett fra den nye keeperen og ryktene om Brenne (som jeg personlig ikke tror på) og and andre fra sunderland så er det ingenting.... Leser omtrent daglig at andre lag skaffer seg spillere, men leser jeg om spillere til FFK ? Nope, bare løse rykter om to spillere.... Tror det desverre blir en midt-på-treet-plasering likevel på oss i år til slutt, og det kommer fra en som var sikker på gull etter at vi grusa Enga på stadion...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 aug 08, 19:20

Tror FFK prøver og gjøre ting på den rette måten, ved å ungå og gå ut i media for å slippe konkuranse fra andre lag. Samt at de skal være 100% sikkre på at de som blir henta er rett spillere, da blir prosessen brått mye lenger.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 aug 08, 19:27

Jeg føler meg brennsikker på at det jobbes hardt i kulissene, og at nye forsterkninger er på gang. De var jo utrolig flinke til å legge lokk på wallace-saken, så det at det er helt taust er jeg nesten villig til å tolke som et godt tegn. dette kombinert med at Onkel T har fått trynet sitt i avisa igjen med preik om nye spillere lover bra, jeg har såvidt jeg kan huske til gode å oppleve at intet skjer når først Terje har vært frempå.

 

Problemet er at FFK nå ikke tar hensyn til min enorme utålmodighet, da jeg forlanger blodferske presseoppslag nesten daglig om storsigneringer til FFK, og nå ikke får brukerdosen min av mediaeksponering.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 aug 08, 19:49

Opprinnelig postet av Snæbbis

Problemet er at FFK nå ikke tar hensyn til min enorme utålmodighet, da jeg forlanger blodferske presseoppslag nesten daglig om storsigneringer til FFK, og nå ikke får brukerdosen min av mediaeksponering.

Grundig herlig skrevet !LaughingWink

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 07 aug 08, 20:16

Kanskje de skal gjøre det samme som Vif har blitt så stor tilhenger av. Presentere nye spillere i pausen?

Men jeg syns det er rart at hverken Brenne eller Fjøra avkrefter at det er noe på gang. Kanskje det er en byttehandel på gang. Kvisvik mot Brenne mot at FFK må ut med noen kroner i mellom?

 

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 aug 08, 20:25

Opprinnelig postet av rødforalltid

Kanskje de skal gjøre det samme som Vif har blitt så stor tilhenger av. Presentere nye spillere i pausen?

Men jeg syns det er rart at hverken Brenne eller Fjøra avkrefter at det er noe på gang. Kanskje det er en byttehandel på gang. Kvisvik mot Brenne mot at FFK må ut med noen kroner i mellom?

Eller når lagoppstillingen blir lest før kampstart...?

Skal vi bytte Raymond mot Brenne så får LSK legge noen millioner i mellom.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 aug 08, 20:34

Opprinnelig postet av HotDream

Skal vi bytte Raymond mot Brenne så får LSK legge noen millioner i mellom.

Slå-seg-i-hodet-smilien-vi-hadde-en-gang-her-i-forumet. Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 08 aug 08, 00:02

Hva med å kombinere det VIF gjør og en byttehandel. Når vi møter LSK neste gang, kan vi bytte Brenne/Kvisvik i pausen?!!!

Bare en liten digresjonLaughing

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 08 aug 08, 00:07

Faen, lurer på hvor mange ganger jeg har klikka meg inn på FB i det siste for å få nyheten om den nye storsigneringen. 100 % sikker på at noe er i gjerde, men det er så utrolig lang tid å vente før man får vite noe!YellWink


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 aug 08, 00:10

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Faen, lurer på hvor mange ganger jeg har klikka meg inn på FB i det siste for å få nyheten om den nye storsigneringen. 100 % sikker på at noe er i gjerde, men det er så utrolig lang tid å vente før man får vite noe!YellWink

Har du og ?Laughing

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.



Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 71 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24