Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 64 av 71 64

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 28 aug 08, 18:39

Har ingen problemer med spøken din, men det som er viktig å huske på er hvor fort ting snur når det gjelder overganger, en deal kan være så godt som spikret og plutselig er det annen klubb som hiver seg inn i tolvte time. Da øker gjerne pris og/eller spilleren finner den andre klubben mer attraktiv. Finnes jo en del planting av rykter fra folk som kan forventes å ha innsikt, ulike motivasjoner for dette, agenter kan gjøre det for å presse prisen/ verdien opp, samme med selgende klubb, mens kjøpende klubb kan gjøre det for å fjerne fokus fra den spilleren det egentlig jobber med.

Jeg følger med på  diverse ryktebørser for mitt andre lag, Spurs. De blir jo vært år linket til haugevis med spillere de aldri får, og det er ikke få ganger noen som kjenner noen på innsiden har meldt at den og den er klar. Denne tråden er veldig jordnær i forhold ihvertfall! Vet ikke hvor mange ganger feks Arshavin har vært "done deal" i sommer Surprised,

Digger transferrykter, gjelder bare å aldri sprette champagnen før du ser nyheten på klubbens offiselle og da gjerne spilleren avbildet med drakt...


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 08, 18:55

Har hørt fra en kilde dypt inne i FFK-systemet, at denne spilleren er så godt som klar for FFK. Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 aug 08, 18:57

Tips Vidar HenriksenTongue out


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 08, 18:58

Dude.

Jeg er helt enig i at ting skjer fort, slik at kanskje det som er sanhet det ene øyeblikket er løgn i neste.

Det er jo nettopp derfor jegmener at det er så dumt å skrive at iflg sikre kilder så osv. Synes det er helt flott at vi skriver om håp, tro, savn, kjærlighet o.a, gjerne hva vi mener om spilleren / spillerne osv. Ja kom gjerne med forslag om spillere som kan diskuteres.

Men, please vær litt mer sjølkritiske ang. sikre kilder.

Vi vet at rundt i distriktet diskuteres vårt kjære FFK heftig, på arbeidsplass, på skolen nesten overalt hvor folk treffes.

Av erfaring fra forskjellige arbeids-/ skoleforhold har jeg erfart at i alle grupperinger er en som skiller seg ut med såkalte sikre opplysninger. En som av forskjellige årsaker har sikre kilder om nesten alt mulig, og hevder de i skråsikre ordelag. Hvor ofte har disse kildene rett, som oftest ca 50% i ja / nei rykter iberegna at riktig svarprosent øker i takt med sannsynligheten.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 aug 08, 19:05
Endret: 28 aug 08, 19:05
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av benksliter`n

Har hørt fra en kilde dypt inne i FFK-systemet, at denne spilleren er så godt som klar for FFK. Tongue out

Aldri hørt om fyren, er`n noe tess?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 aug 08, 19:08

Opprinnelig postet av Tiger
Aldri hørt om fyren, er`n noe tess?

Hehe, håper du kødder? Tidenes overgangssåpeopera i regi av FFK... Todi Jónsson god nummer to.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 aug 08, 19:22

Å. det var han fyren som trakk seg fra kontrakten med Start i 2007.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 aug 08, 19:40

Vet ikke hvor realistisk det er, men danske Kenneth Perez har i likhet med Kennedy Bakircioglü fått beskjed av Marco van Basten at han er overflødig i Ajax. Perez er en offensiv midtbanespiller (venstre kant/spiss) på 32 år (fyller 33 i morgen) med over 20 landskamper for Danmark og har spilt på høyeste nivå i Nederland siden 90-tallet (blant annet for AZ, Ajax og PSV Eindhoven). Nå er han fristilt fra kontrakten med Ajax og på utkikk etter ny klubb, men når det har ryktes at en klubb som Feyenooord er interessert så blir det kanskje i overkant vanskelig å lokke ham til Fredrikstad (selv om han riktignok har åpnet for spill i dansk fotball, hvor Brøndby allerede har takket nei).


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 08, 19:42

Opprinnelig postet av Tiger

Å. det var han fyren som trakk seg fra kontrakten med Start i 2007.

ikke dårlig dette. Laughing

30 år gammel og 13 klubber.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 28 aug 08, 20:06

Opprinnelig postet av Costanza

Vet ikke hvor realistisk det er, men danske Kenneth Perez har i likhet med Kennedy Bakircioglü fått beskjed av Marco van Basten at han er overflødig i Ajax. Perez er en offensiv midtbanespiller (venstre kant/spiss) på 32 år (fyller 33 i morgen) med over 20 landskamper for Danmark og har spilt på høyeste nivå i Nederland siden 90-tallet (blant annet for AZ, Ajax og PSV Eindhoven). Nå er han fristilt fra kontrakten med Ajax og på utkikk etter ny klubb, men når det har ryktes at en klubb som Feyenooord er interessert så blir det kanskje i overkant vanskelig å lokke ham til Fredrikstad (selv om han riktignok har åpnet for spill i dansk fotball, hvor Brøndby allerede har takket nei).

Han kunne kanskje vært noe ut sesongen hvertfall...

Har Kennedy Bakircioglü signert for noen ny klubb?

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 08, 20:31

Jeg kan ikke se at Kennedy Bakircioglü har funnet seg en ny klubb enda, etter at han er blitt vraket fra Ajax sin tropp? Surprised

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 28 aug 08, 20:32

Jeg har hørt (selvfølgelig fra pålitelige kilder) at Sulemane Sane gjør comeback. Nyheten slippes på en pressekonferanse på Odins Kro imorgen klokka 22:30. Oppfordrer alle til å komme, og overvære denne gledelige nyheten.

---------------------------

-Elsker alle-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 aug 08, 21:05

Opprinnelig postet av benksliter`n

Jeg kan ikke se at Kennedy Bakircioglü har funnet seg en ny klubb enda, etter at han er blitt vraket fra Ajax sin tropp? Surprised

Han er forsåvidt ikke vraket fra klubben. Han er fortsatt under kontrakt, men har fått beskjed om at han ikke kan regne med mye spilletid og derfor fått en åpning for å bytte klubb. Tror nok Kennedy har et såpass bra navn blant middels gode internasjonale klubber at han finner seg ny arbeidsgiver på et høyere nivå enn Tippeligaen. Hvis ikke blir han nok i Ajax, tipper jeg.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 28 aug 08, 22:02

Opprinnelig postet av dracula

Dude.

Jeg er helt enig i at ting skjer fort, slik at kanskje det som er sanhet det ene øyeblikket er løgn i neste.

Det er jo nettopp derfor jegmener at det er så dumt å skrive at iflg sikre kilder så osv. Synes det er helt flott at vi skriver om håp, tro, savn, kjærlighet o.a, gjerne hva vi mener om spilleren / spillerne osv. Ja kom gjerne med forslag om spillere som kan diskuteres.

Men, please vær litt mer sjølkritiske ang. sikre kilder.

Vi vet at rundt i distriktet diskuteres vårt kjære FFK heftig, på arbeidsplass, på skolen nesten overalt hvor folk treffes.

Av erfaring fra forskjellige arbeids-/ skoleforhold har jeg erfart at i alle grupperinger er en som skiller seg ut med såkalte sikre opplysninger. En som av forskjellige årsaker har sikre kilder om nesten alt mulig, og hevder de i skråsikre ordelag. Hvor ofte har disse kildene rett, som oftest ca 50% i ja / nei rykter iberegna at riktig svarprosent øker i takt med sannsynligheten.

 

 

Tror vi egentlig er enig her, men mitt ståsted er at det så å si ikke finnes sikre kilder da ingenting er i boks før den fete dama synger, så jeg velger å ta ALT med en bøtte salt og en liten porsjon håp. Selv poster jeg aldri rykter, bare forslag om den og den kan være aktuell ut i fra spillertype og tilgjenglighet.

Vet at dette er litt off topic og at jeg har ytret mine meniger om rykter mer enn en gang nå, så før noen maser om dette; dette blir mitt siste ord om emnetInnocent


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 28 aug 08, 22:58

Syntes det bare var moro og spinne videre på den hypen om at alle hadde sine egne kilder, sånn er det. Påståelighet og kunnskap er omvendt proposjonale, kan være noe i det...

---------------------------

-Elsker alle-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 08, 18:19

erre helt stille?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 aug 08, 18:22

Vi må nok vente til neste overgangsvindu nå Husgutt, og da får man starte en ny tråd, heldigvis. Denne her har jo blitt utrolig lang etterhvert.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 08, 18:49
Endret: 29 aug 08, 18:49
Endret av: benksliter`n

hhmmm....det kunne skje noe igår eller idag, men før Aalesund-kampen. Det betyr vel at det ikke kommer flere? Frown

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 08, 19:13

vinduet stenger jo søndag da..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 08, 19:20

Opprinnelig postet av Husgutt

vinduet stenger jo søndag da..

Ja, men Haugen sa at hvis det skjedde noe mer i dette vinduet, så var det før Aalesund-kampen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 64 av 71 64

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f