Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 71 48

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 11:25

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg spurte om du hadde bevis for at klubben bløffer....

Om det er FB eller Haugen som bløffer vet jeg ikke men en av de kommer med helt horrible summer som ikke er i nærheten av virkeligheten


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 aug 08, 11:26
Endret: 16 aug 08, 11:30
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av Bob Page

Har du bevis for det du sier der, Paco ? Hvis ikke hold kjeft..Yell

hehe ber du meg holde kjeft ! Ja jeg vet hvor mye Hoff ligger på i Lyn og at han forlanger noen få % mer i FFK.Werhman forlanger mindre enn 2 mill i året,er det noe du ikke vet så burde du muligens holde kjeft hehe.

'Tror dere plutselig på alt som står i media???

Tror du virkelig Hoff forlanger noen få prosenter mer enn han har i Lyn?? Videre så er det som står i FB totalkostnadene for hva Hoff ville ha kostet FFK - ikke bare hva Hoff ville ha fått i årslønn. Dette inkluderer arbeidsgiveravgift osv. Det er ikke bare lønna isolert sett som er kostnader! Og til slutt: Dette er etter "hva FB erfarer" - ikke et sitat fra Haugen eller noen andre i FFK, selv om jeg ikke betviler at de har gode kilder på disse summene.

Men du har jo også gått Morgan-skolen. Han sa også at Gashi "bare" kostet FFK 5 millioner direkte på TV 2 sporten, men da hadde Morgan renset summen for både agenthonorarer (som alltid var høye under Morgan) og sign one fee.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 11:33

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av Bob Page

Har du bevis for det du sier der, Paco ? Hvis ikke hold kjeft..Yell

hehe ber du meg holde kjeft ! Ja jeg vet hvor mye Hoff ligger på i Lyn og at han forlanger noen få % mer i FFK.Werhman forlanger mindre enn 2 mill i året,er det noe du ikke vet så burde du muligens holde kjeft hehe.

'Tror dere plutselig på alt som står i media???

Tror du virkelig Hoff forlanger noen få prosenter mer enn han har i Lyn?? Videre så er det som står i FB totaltkostnadene for hva Hoff ville ha kostet FFK - ikke bare hva Hoff får i årslønn. Dette inkluderer arbeidsgiveravgift osv. Det er ikke bare lønna isolert sett som er kostnader! Og til slutt: Dette er etter "hva FB erfarer" - ikke et sitat fra Haugen eller noen andre i FFK.

Men du har jo også gått Morgan-skolen. Han sa også at Gashi "bare" kostet FFK 5 millioner direkte på TV 2 sporten, men da hadde Morgan renset summen for både agenthonorarer (som alltid var høye under Morgan) og sign one fee.

ok jeg gir meg Holters.Werhman forlanger 3-4 mill i året og Hoff omtrent det samme og det vet jo du som ikke har gått Morgan skolen,Kvisvik forlanger 6-7 mill tror jeg.

Forskjellen på meg og deg er at jeg vet nøyaktig hvor mye Werhman og Hoff har i lønn pr dags dato.

Du mener jo også at Werhman,Gashi og Gardar var kjempedyre kjøp for en samlet sum på rundt 10 mill


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 aug 08, 11:33

Opprinnelig postet av paco

Opprinnelig postet av Bob Page

Har du bevis for det du sier der, Paco ? Hvis ikke hold kjeft..Yell

hehe ber du meg holde kjeft ! Ja jeg vet hvor mye Hoff ligger på i Lyn og at han forlanger noen få % mer i FFK.Werhman forlanger mindre enn 2 mill i året,er det noe du ikke vet så burde du muligens holde kjeft hehe.

'Tror dere plutselig på alt som står i media???

Nei, men ikke på deg heller Paco, er jo ikke akkurat ofte spådommene dine har slått til akkurat;)

Tror ikke du vet detaljene i kontraktsforhandlingene. Og utfra hvordan Wehrmann har gått ut i media så regner jeg med at han hadde gått ut i pressen og korrigert intrykket 2 sek etter artiklen med hva han forlanger hadde vært på trykk.

Tror vi kan stole på at tallene i artikkelen er i nærheten av det forlangte beløp.

En annen ting. Tror du Hoff flytter på seg for kun få  "ett par % ekstra" i lønn. Når han har blitt ønsket av Brann og Rosenborg. De er tydeligvis heller ikke interessert i å betale det han koster, så det er ytterligere ett bevis på at han forlanger en vill lønn.

Brann lot faktisk Helstad gå fordi han forlangte det samme som Hoff. Jeg vet hvem jeg ville valgt av de to! Og det er IKKE Hoff

Nei, gå å fortell skrønene dine ett annet sted for at du sitter med fasiten i forhandlingene tror jeg ikke mer en "ett par %" på ;)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 11:36

Nei tro hva dere vil.det som er fakta er at vi er på vei til og miste en kjempe spiller i tilegg til Kvisvik.Tarik har jo allerede reist.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 aug 08, 11:38
Endret: 16 aug 08, 11:38
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av paco
ok jeg gir meg Holters.Werhman forlanger 3-4 mill i året og Hoff omtrent det samme og det vet jo du som ikke har gått Morgan skolen,Kvisvik forlanger 6-7 mill tror jeg.

Forskjellen på meg og deg er at jeg vet nøyaktig hvor mye Werhman og Hoff har i lønn pr dags dato.

Saklig som vanlig. Skal si du har problemer med seriøsiteten hver eneste gang noen sier deg imot. Da er det sutretaktikk som gjelder. God dag!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 11:39

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av paco
ok jeg gir meg Holters.Werhman forlanger 3-4 mill i året og Hoff omtrent det samme og det vet jo du som ikke har gått Morgan skolen,Kvisvik forlanger 6-7 mill tror jeg.

Forskjellen på meg og deg er at jeg vet nøyaktig hvor mye Werhman og Hoff har i lønn pr dags dato.

Saklig som vanlig. Skal si du har problemer med seriøsiteten hver eneste gang noen sier deg imot. Da er de sutretaktikk som gjelder. God dag!

hehe er ikke sutrete jeg men i knallform,er jo kamp idag og nå skal jeg dra og støtte laget så har ikke tid til og sitte her


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 aug 08, 11:56

Når det gjelder å diskutere med Paco er det nyttesløst.

Kort og godt fordi at i hans verden var alt som ble gjort i PM. Haugen sin forgjengers tid "gull", og alt seinere "kludrer " det til.

Mao, fra det holdet er alt forutsigbart.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 16 aug 08, 13:46

Ja da blir det ikke noe av Hoff, og hvis det er riktig de summene som er forespeilet er det like greit. Han er nemlig ikke så god. Men det har jo også blitt sagt og skrevet at de er i forhandlinger med flere spillere som de venter på svar fra. Hvem er disse? Når kommer svarene?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 aug 08, 16:19

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av MLarsen

Høili har talt!

Merkelig at noen her inne sier at FFK IKKE har penger, mens det i denne artikkelen står at FFK har. Hvem skal vi tro på?

Enkelte bør iallefall forsøke å innse realitetene. Invest kjøper spillere. FFK lønner spillere. Det kan godt tenkes at Høili mener FFK har råd til én stk. Hoff, mens FFK kanskje heller ønsker å skaffe seg 2-3 spillere som kan bli salgsobjekter på sikt (ala Wallace).

I tillegg, som skrevet av meg selv og andre, må FFK sette forbruket på et nivå de kan håndtere. En spiller med f.eks. 3 mill i lønn vil medføre at andre nøkkelspillere (Raio, Gerrbrand, Wehrman, Gashi, f.eks.) vil kreve det samme. Da er jo helvete løs.

 

 

Helt enig

Synes faktisk det er litt dårlig gjort av Høyli å gå ut slik og gjøre "det så enkelt"Syns på en måte han sparker litt på stakkararene som forsøker etter beste evne å ikke gå dundrende underskudd.

Husk også (ikke til deg denialsander)at oppe på bruttolønnen kommer arb.avg., forsikringer ect. Er det ikke ca 50% man kan legge til lønnen? Altså om en spiller tjener 2 mill brutto, koster han klubben 3 millioner? IU tillegg kommer denne sign on fee saken, jeg personlig mener de bare skulle hatt ved klubbskifte.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 aug 08, 16:26
Endret: 16 aug 08, 16:34
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av MLarsen

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av paco

Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.

FB beskriver vel kostnadene totalt over en 3 års periode

 

Det står faktisk at Hoff vil koste FFK 4-5 millioner per år. Det er bare å lese artikkelen.

Ja, om lønnskravet er 3 mill, vil han koste 4,5 mill i året. I tillegg kommer sign on fee, muligens leilighet og bil?

Det skal legges til at dette er noe jeg tror og mener å ha hørt. Men VET at om bruttolønnen er xx, er totalkostnaden for arbeidsgiver betydelig høyere enn xx

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 aug 08, 17:41

Opprinnelig postet av stjernengutt

Det skal legges til at dette er noe jeg tror og mener å ha hørt. Men VET at om bruttolønnen er xx, er totalkostnaden for arbeidsgiver betydelig høyere enn xx

De fleste arbeidsgivere regner ca 30% ekstra i kost i tillegg til bruttolønn. Da dekkes arbeidsgiveravgift, sosiale kostnader, etc. Hvilke frynsegoder FFK kan tilby vet jeg ikke.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 18:45

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av MLarsen

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av paco

Trist at FFK ledelsen bløffer.Werhman sitt krav er ikke i nærheten av hva de sier.De klarer også og påstå hvis det fb skriver er fakta at espen vil koste 4-5 millioner i året !!! det er jo bare bløff.

FB beskriver vel kostnadene totalt over en 3 års periode

 

Det står faktisk at Hoff vil koste FFK 4-5 millioner per år. Det er bare å lese artikkelen.

Ja, om lønnskravet er 3 mill, vil han koste 4,5 mill i året. I tillegg kommer sign on fee, muligens leilighet og bil?

Det skal legges til at dette er noe jeg tror og mener å ha hørt. Men VET at om bruttolønnen er xx, er totalkostnaden for arbeidsgiver betydelig høyere enn xx

Hoff krevde 1,45 mill


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 08, 18:47

Trudde du var i Skien jeg Paco...?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 08, 18:58

Opprinnelig postet av paco
Hoff krevde 1,45 mill

1,45 i lønn per år? Det nekter jeg faktisk å tro, og jeg tror faktisk ikke at du har den fulle oversikten over hva som skjer i FFK-systemet lengre heller. Du har da tatt feil før og vært påståelig.

Han kan fritt velge mellom en god del klubber i Tippeligaen, er en av de heteste spillerne, da vil jeg tro at han vil kreve mer enn 1,45 millioner i året. Det kan heller ha vært det FFK har tilbydt.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 08, 22:35
Endret: 16 aug 08, 23:23
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av ffkmufc

Trudde du var i Skien jeg Paco...?

Paco er Morgan supporter, ikke FFK supporter. Han sa han skulle til Skien å støtte laget... Pissprek, som det meste annet han gulper ut av seg....... Synd han ikke skjønner at dem han prøver å forsvare, er at han kun gjør dem en bjørnetjeneste.... En stor jævla fjott, er alt han er......


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 08, 23:24

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av ffkmufc

Trudde du var i Skien jeg Paco...?

Paco er Morgan supporter, ikke FFK supporter. Han sa han skulle til Skien å støtte laget... Pissprek, som det meste andre han gulper ut av seg....... Synd han ikke skjønner at dem han prøver å forsvare, at han kun gjør dem en bjørnetjeneste.... En stor jævla fjott, er alt han er......

Er du med eller er du tilbake i 1985,jeg satt på VIP med en pc i fanget,stakkars meg får ikke engang lov til og betale for og se fotball..Bedreviteren hvis du vet hvem jeg er så hadde det hvert hyggelig med et besøk


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 08, 23:32
Endret: 16 aug 08, 23:32
Endret av: Bedreviteren

Hvis du har noe som helst innsikt i FFK, noe som du tydeligvis tror du har, synes jeg du skal sjekke dine referanser noe bedre. At Hoff forlangte 1,4 mill og thats it er en jævla stor vits, og mest sannsynlig vet du det......


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 16 aug 08, 23:35

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvis du har noe som helst innsikt i FFK, noe som du tydeligvis tror du har, synes jeg du skal sjekke dine referanser noe bedre. At Hoff forlangte 1,4 mill og thats it er en jævla stor vits, og mest sannsynlig vet du det......

Hadde Hoff krevd 1,45 mill i årslønn hadde han vært FFK spiller.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 aug 08, 23:41

nå snakker vi overgangsvindu og ikke om paco.

paco er morgan fan ferdig med det, kan hende paco vet mer enn vi vet guttær! tilbake til å diskutere overgangsvindu og ikke enkeltpersoner nå.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 71 48

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f