Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 71 21

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 aug 08, 13:46

noen som har hørt noe mer i det hele tatt??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 aug 08, 14:16
Endret: 01 aug 08, 14:18
Endret av: FFK1903

Syns det er litt morsomt at den sesongen vi faktisk gjør det aller best så er det også sesongen hvor folk er mest utålmodig og maser og skriker mest etter nye spillere, Tarik-salget tatt i betrakning. Jeg tror nesten ikke folk var mer utålmodig før et overgangsvindu selv i 2004, da vi trengte forsterkninger aller mest. Men når vi leder serien, har den beste stallen siden opprykket, da blir enkelte krakilske over at vi ikke har noen nye spillere på blokka og overgangsvinduet åpnet først i dag. Hadde folk krevd like mye om vi lå på en femte-, sjetteplass, og visste at økonomien var dårlig i klubben? Er det medaljene i det fjerne som gjør at enkelte mener at klubben skal satse skikkelig nå?

At klubben holder kjeft om det som skjer og at eventuelle ryktemakere har blitt luket ut i løpet av årene syns jeg bare er positivt. Det jobbes garantert med forsterkninger, men man ser jo at også Rosenborg og Brann ikke har klart å fått tak i en skikkelig spiss ennå, selv om de har større økonomiske muskler enn FFK. Vålerenga har satset sine penger på en spiller som har scoret ett mål det siste året, i ligacupen mot svak motstand... Han hadde dog bra målrate i Allsvenskan, så det blir spennende å se hvordan han gjør det, men noen målmaskin som garanterer mål er han ikke.

Jeg slenger meg i hvert fall ikke på hylekoret før den siste uken av overgangsvinduet og vi har begynt å dale på tabellen.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 aug 08, 14:59

Opprinnelig postet av FFK1903

Syns det er litt morsomt at den sesongen vi faktisk gjør det aller best så er det også sesongen hvor folk er mest utålmodig og maser og skriker mest etter nye spillere, Tarik-salget tatt i betrakning. Jeg tror nesten ikke folk var mer utålmodig før et overgangsvindu selv i 2004, da vi trengte forsterkninger aller mest. Men når vi leder serien, har den beste stallen siden opprykket, da blir enkelte krakilske over at vi ikke har noen nye spillere på blokka og overgangsvinduet åpnet først i dag. Hadde folk krevd like mye om vi lå på en femte-, sjetteplass, og visste at økonomien var dårlig i klubben? Er det medaljene i det fjerne som gjør at enkelte mener at klubben skal satse skikkelig nå?

At klubben holder kjeft om det som skjer og at eventuelle ryktemakere har blitt luket ut i løpet av årene syns jeg bare er positivt. Det jobbes garantert med forsterkninger, men man ser jo at også Rosenborg og Brann ikke har klart å fått tak i en skikkelig spiss ennå, selv om de har større økonomiske muskler enn FFK. Vålerenga har satset sine penger på en spiller som har scoret ett mål det siste året, i ligacupen mot svak motstand... Han hadde dog bra målrate i Allsvenskan, så det blir spennende å se hvordan han gjør det, men noen målmaskin som garanterer mål er han ikke.

Jeg slenger meg i hvert fall ikke på hylekoret før den siste uken av overgangsvinduet og vi har begynt å dale på tabellen.

jeg må si meg enig med deg FFK1903, men FFK er også med på å skru opp forventningene, når PMH går ut etter Brann kampen og sier at det kommer en ny spiller hit i begynnelsen av neste uke. Men vi har den beste stallen på lenge, det er jeg enig i, og jeg må også ærlig innrømme at jeg er en av dem som er litt utålmoddig og venterCoolTongue out hehe 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 aug 08, 15:19

Synes tvert imot at det har vært lite mas og kjas rundt dette overgangsvinduet jeg...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 02 aug 08, 10:46

Ser at Håvard Sakariassen har returnert til Glimt etter en misserabelt opphold på Jæren. Syns det kan være et godt eksempel på at miljø har utrolig mye å si for at en spiss skal lykkes. Han var jo en målgarantist for B/G for 2-3 sesonger siden, men har vel knapt spilt i Bryne. Jeg er redd en Moldeskred kunne vært i samme kategori, og er glad vi har holdt oss unna. Espen Hoff er kanskje mer ving enn typisk spiss, men er mer internasjonal i stilen syns jeg. Har mye større tro på at han kan fungere på et FFK lag som lukter medaljer. Det har jo vært veldig stille rundt han de siste ukene..  La oss håpe det er et godt signal!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 02 aug 08, 13:03

Er du på jorde eller? dale på tabellen.. dummeste jeg har hørt på lenge..
FFK trenger forsterkninger, det er jo helt klart - værtfall når målet til Grønnis er medalje...

hvordan står d til med mifsud fortiden? - han er jo'kke værst?

 

Money mouth

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


Solo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 aug 08
Innlegg: 1

Lagt til: 02 aug 08, 16:32
Endret: 02 aug 08, 16:42
Endret av: FFK1903

For artighetsskyld søkte jeg på Googel på Espen Hoff FFK og fikk følgendelink

http://www.fredrikstadfk.no/component/option,com_joomleague/func,showPlayer/p,8/pid,316/Itemid,242/

????

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 aug 08, 16:40

Flere "signeringer":

Daniel Nannskog

Martin Andresen

Tror dette blir veldig bra...!


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 02 aug 08, 16:45
Endret: 03 aug 08, 00:31
Endret av: FFK1903

haha, tosk ;)

http://www.fredrikstadfk.no/
ijeh og er visst på vei - ifølge deg da altså Sealed

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 aug 08, 00:27
Endret: 03 aug 08, 00:31
Endret av: FFK1903

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2108324.ece

lurer på hvem dem har snakka med jeg..

Mod: Lag ny tråd når et eventuelt navn dukker opp fra offisielt holdt.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 aug 08, 13:33

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198184

Grønis og Wehrman utaler seg om hva for spisstype de ønsker.

Jeg er helt enig med dem at FFK har spilt inn et system og trenger å erstatte Tarik med en som er lik Tarik/Pall Gunnarsson. (Playmaker)

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 08, 13:45

Keeperen Beau Molenaarhar vært koblet til klubber som Fredrikstad, Tromsø og Moss den siste tiden, men endte  til slutt  i Haugesund.

Fikk FFK kanskje nei fra han og valgte derfor svensken?

 http://www.ta.no/lokal_sport/fotball/article3696879.ece


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 03 aug 08, 13:57

Takke nei til FFK å ende opp i Haugesund? Høres ikke veldig logisk ut...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 08, 14:14

Ham - Kam brukte ikke lang tid på å finne erstatter til Kienast

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198210


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 08, 14:42

skal ikke så mye til og finne bedre en Kienast Tongue out

---------------------------

http://keiko99.net


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 03 aug 08, 15:14

En spiller jeg ville likt å se i FFK drakt er Jeppe Curth. Storspilte i fjor under Erik Hamren for Aalborg og ble også toppskorer med 17 mål. Har vært innom Feyenoord en periode, og er kun 24 år. Spørsmålet er vel om FFK har ressurser til å hente en spiller av hans kaliber?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 03 aug 08, 15:15
Endret: 03 aug 08, 15:17
Endret av: espeng

Det er bedre at FFK bruker mer tid på å finne erstatteren enn å hastekjøpe som Kamma har gjort her. De husker ikke engang navnet på spilleren, ikke akkurat et kvalitetsstempel kanskje...Laughing

 

EDIT: Enig angående Jeppe Curth også. Kjøpte han på FM for noen år siden og han putta vilt mye mål for FFK da ihvertfall. Billig var han også... 


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 aug 08, 21:50

2 fine mål av moldeskred mot rbk idag.. blir neppe billigere av den grunn om han skulle bli aktuell

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 aug 08, 23:33

Espen Hoff hadde en fin signering, men Petter Andersson hadde vært bedre. Uansett, så er dette den type spillere FFK leter etter.

Det har vært mye snakk og interesse, men ingen bud på Petter Andersson. Han regner med å bli i Hammarby ut høsten.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 aug 08, 23:34

Opprinnelig postet av espeng

Det er bedre at FFK bruker mer tid på å finne erstatteren enn å hastekjøpe som Kamma har gjort her. De husker ikke engang navnet på spilleren, ikke akkurat et kvalitetsstempel kanskje...Laughing

 

EDIT: Enig angående Jeppe Curth også. Kjøpte han på FM for noen år siden og han putta vilt mye mål for FFK da ihvertfall. Billig var han også... 

 

Vel, de viste da saktens at Tarik kom til å glippe i sommer, så de bør vel ha scoutet markedet så de vet hvem de skal prøve seg å. Håper det skjer fort. Hvis Gardar fremdeles er skada, hvem skal da score mål mot TIL ? Tegan ? Neppe...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 71 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f