Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 71 20

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 jul 08, 22:27
Endret: 31 jul 08, 22:28
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK ønsker en hengende bevegelig kjapp spiss. Jeg har vurdert spillere i Skandinavia.  Mitt førsteønske blir da:

Petter Andersson, Hammarby.  Hvis det finnes en mulighet til å hente han så tøm banken for å få han til FFK.

LØP OG KJØP, FFK!!!

Petter er 23 år og en "coming man" i svensk fotball. Han passer perfekt som Tarik`s erstatter. Wink


En veldig spennende spiller. Husker han imponerte meg da jeg så en kamp mellom Djurgården og Hammarby i fjor før vi skulle møte Hammarby i UEFA-cupen. Da spilte han i en offensiv midtbanerolle. Teknisk og ballsikker offensiv spiller med bra tempo. Det var jo snakk om en mulig overgang til Midtjylland for han i fjor, mener det var en overgangssum på ca 10 millioner, men Andersson takket til slutt nei. Han følges visst tett av flere store klubber i Europa, så spørs nok om det ikke blir litt for vanskelig for Fredrikstad å få ham (men selvsagt lov å prøve).

 

PS! Rune Lange skal vi holde oss langt, langt unna.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 jul 08, 22:49

Opprinnelig postet av Costanza

PS! Rune Lange skal vi holde oss langt, langt unna.

Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor? :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 jul 08, 22:51

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av Costanza

PS! Rune Lange skal vi holde oss langt, langt unna.

Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor? :)

Fordi han er gammel og grisedårlig. Vi kommer ikke til å få solgt ham videre, og han vil sikkert ha en lang kontrakt med bra lønn.

I tillegg er det siste vi trenger en høy, svær spiss som tar ned oppspill. Vi trenger en liten spiss som matcher Gardar bedre.

Derfor. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 08, 23:19

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK ønsker en hengende bevegelig kjapp spiss. Jeg har vurdert spillere i Skandinavia.  Mitt førsteønske blir da:

Petter Andersson, Hammarby.  Hvis det finnes en mulighet til å hente han så tøm banken for å få han til FFK.

LØP OG KJØP, FFK!!!

Petter er 23 år og en "coming man" i svensk fotball. Han passer perfekt som Tarik`s erstatter. Wink


En veldig spennende spiller. Husker han imponerte meg da jeg så en kamp mellom Djurgården og Hammarby i fjor før vi skulle møte Hammarby i UEFA-cupen. Da spilte han i en offensiv midtbanerolle. Teknisk og ballsikker offensiv spiller med bra tempo. Det var jo snakk om en mulig overgang til Midtjylland for han i fjor, mener det var en overgangssum på ca 10 millioner, men Andersson takket til slutt nei. Han følges visst tett av flere store klubber i Europa, så spørs nok om det ikke blir litt for vanskelig for Fredrikstad å få ham (men selvsagt lov å prøve).

 

PS! Rune Lange skal vi holde oss langt, langt unna.

Ja, det er nok ikke lett å få napp på denne spilleren. Kanskje Gerrbrandt kan lokke han hit? De har jo spilt sammen. FFK må selvsagt sette overgangsrekord for klubben ved et slikt kjøp, men det er verdt det etter min mening. Kanskje 10-12 mill. nok.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 jul 08, 23:27
Endret: 31 jul 08, 23:27
Endret av: endre

Opprinnelig postet av Lemmy

Fordi han er gammel og grisedårlig. Vi kommer ikke til å få solgt ham videre, og han vil sikkert ha en lang kontrakt med bra lønn.

I tillegg er det siste vi trenger en høy, svær spiss som tar ned oppspill. Vi trenger en liten spiss som matcher Gardar bedre.

Derfor. :)

Periode Klubb Kamper Mål
1993-1994 Norge Fløya 32 30
1995-1997 Norge Tromsdalen 54 30
1997-2000 Norge Tromsø 72 50
2000 Tyrkia Trabzonspor 12 5
2001-2006 Belgia Club Brugge 108 54


Statistikken hans snakker vel for seg selv. Ja, kun et mål for Enga, men han har vel kjapt vært skada 88% av tiden. Skal jeg være ærlig ville jeg hatt lange her enn Tegan, men det er meg... :)
Men skal ikke gå for langt off topic. Men avslutningene til Tegan igår ble jeg urolig over! Usikkerhet eller ikke!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 08, 23:30

Ser ut som Petter Andersson synes Norsk fotballserien er bedre enn den svenske.

Intervju med Petter:

  • Är Allsvenskan en bra serie?

Den är inte märkvärdigt bra, snarare okej. Både dansk och norsk klubbfotboll har en högre ranking än Allsvenskan och det känns lite surt. Allsvenskan är dock en bra serie att utvecklas i. Generellt är ju svensk fotboll bra organiserad och Allsvenskan bidrar definitivt till det.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 31 jul 08, 23:43
Endret: 31 jul 08, 23:54
Endret av: FFK1903

Kan ikke si jeg har hørt noe om dette!!!   Mannen er jo skadet. Men de nevner han som 2 keeper. Bak våres nykjøpte keeper Heurelho Gomes fra Psv. Glory Glory forumet er en av de største til Tottenham supportere.  Er jo en Yiddo selv Smile .  ARTIG HAN BLIR NEVNT DA Laughing . 

 

http://www.glory-glory.co.uk/forums/thread/412110.aspx

 

 Men det er vel heller Derby County goalkeeper Stephen Bywater som det hele ender opp med .       COYS!!!!!!

Mod: Slang den inn her jeg, ettersom det foreløpig ser ut som en uhyre løst rykte, kanskje til og med bare et forslag. Blir det noe hint om at han er på vei er det selvsagt bare å lage ny tråd.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 08, 23:46

Han blir nevnt av en som heter Marius, så det er vel neppe slik at britiske fans vet hvem han er Tongue out

Tror jeg skal registrere meg på United-forumet og virke troverdig en måneds tid og så skrive at Tegström bør være ny spiss!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 31 jul 08, 23:53

Regnet selvfølgelig med at dette ikke var noe hold i. Men artig at Lasse og klubben blir nevnt!!!

Selvom Marius ikke er norsk navn!!  Uten at jeg kan påstå at han ikke er fra norge Laughing hehe .


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 08, 23:57

Ser de har peiling der også, noen som hevder at det minst er ti bedre keepere i Tippeligaen. Så var det det med potensiale da... Tror jeg ikke ville ha byttet Staw med noen keepere akkurat nå. De fleste av dem er jo uansett ti år eldre enn Staw...

Hadde et lite håp om at han skulle bli arvtageren til Friedel i Blackburn om et par år. Det ble Robinson i steden for...


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 08, 23:59

Opprinnelig postet av FFK1903

Ser de har peiling der også, noen som hevder at det minst er ti bedre keepere i Tippeligaen. Så var det det med potensiale da... Tror jeg ikke ville ha byttet Staw med noen keepere akkurat nå. De fleste av dem er jo uansett ti år eldre enn Staw...

Hadde et lite håp om at han skulle bli arvtageren til Friedel i Blackburn om et par år. Det ble Robinson i steden for...

Staw går til Stoke og om et par år  han Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 01 aug 08, 00:02

Opprinnelig postet av FFK1903

Ser de har peiling der også, noen som hevder at det minst er ti bedre keepere i Tippeligaen. Så var det det med potensiale da... Tror jeg ikke ville ha byttet Staw med noen keepere akkurat nå. De fleste av dem er jo uansett ti år eldre enn Staw...

Hadde et lite håp om at han skulle bli arvtageren til Friedel i Blackburn om et par år. Det ble Robinson i steden for...

 

Det er det faktisk en fra Norge som nevner!!!!   Sikkert fra MOSS  Laughing  heheh


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 aug 08, 09:17

Håper FFK sikler etter Mifsud, tror han kunne vært den rette erstatteren for Tarik, han er etter det m"media" skriver på vei ut av portene til Coventry.

 

 

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 aug 08, 09:33

Brann sikler visstnok også på'n. Mifsud hadde jeg veldig gjerne sett i FFK-drakt, men tviler på om vi har de finansielle musklene til en slik signering.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 aug 08, 09:37
Endret: 01 aug 08, 09:38
Endret av: endre

Behøver vel ikke bli verdens drøyeste signering egentlig heller? Sånn pengemessig. Ja, han har nok fått litt bedre lønn i England enn i LSK, men det behøver jo ikke si at det samme skjer her...

Og hva er det Brann ikke sikler etter om dagen? De kan jo kanskje kjøpe Tegstrøm?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 01 aug 08, 09:59

HVA SKJER??  Her har jeg snart slitt meg gjennom en lang og heit arbeidsuke, med EN ENESTE motivasjon; at FFK skal handle nye solodater. Spenningen er nok til å holde liv i en flyktningeleir i Sudan!!  Selv i sommervarmen er åpne overgangsvinduer er de beste vinduene jeg vet!!  Holters lovet langt på vei at "noe skulle skje" i løpet av denne uka. Jeg syns det er litt for stille fra klubbens side, og litt for få rykter med hold i her på forumet. Frykter at det kan bety en ny Vuorinen, men håper det betyr at de drar en storhet a`la Dadason opp at hatten. Overrask oss!!  Please!!!!  

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 01 aug 08, 10:23

Opprinnelig postet av Plaskesak

HVA SKJER??  Her har jeg snart slitt meg gjennom en lang og heit arbeidsuke, med EN ENESTE motivasjon; at FFK skal handle nye solodater. Spenningen er nok til å holde liv i en flyktningeleir i Sudan!!  Selv i sommervarmen er åpne overgangsvinduer er de beste vinduene jeg vet!!  Holters lovet langt på vei at "noe skulle skje" i løpet av denne uka. Jeg syns det er litt for stille fra klubbens side, og litt for få rykter med hold i her på forumet. Frykter at det kan bety en ny Vuorinen, men håper det betyr at de drar en storhet a`la Dadason opp at hatten. Overrask oss!!  Please!!!!  

enig med deg Plaskesak!

 nå må det skje noe snart! Det begynte med litt nervøs neglebiting, men nå er jeg snart oppe ved albuene.... REDD MEG FFK! Kjøp en klassespiller snart Yell

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 aug 08, 10:25

Hva med Michael Jamtfall, RBK har enda ikke inngått ny kontrakt

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 01 aug 08, 11:02

Opprinnelig postet av endre

Hva med Michael Jamtfall, RBK har enda ikke inngått ny kontrakt

 

Det siste vi trenger nå er vel et "talent". Vi trenger folk som vi vet kan gå rett inn på laget. Kan ikke akkuratt se at Jamtfall gjør dette da han sliter med spilletid hos RBK. Håper vi får kloa i Mifsud.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 aug 08, 13:34

Brann virker i hvertfall desperate. De legger seg jo etter alt som kan krype og gå av "profilerte" angrepsspillere.

Det siste nå er at de prøver seg på Alvaro Santos, som for tiden befinner seg i Frankrike. Dette er en flott spiller som kan bøtte inn mål. Prislappen er visst rundt 7 mill. Her bør vel også FFK kaste seg inn i kampen!?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 71 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340